AnneMangetal Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Bella FÆLDER!!! Hold da helt op, hvor smider hun altså meget pels. Jeg børster hende hver anden dag for tiden, og vi løber vist ikke tør for pels lige med det første:lol: Men nede på bagparten er der lidt skel. Det plejer hun ikke at have, så tænker om det kan være i forbindelse med fældningen? Hun bliver pt fodret med Orijen Puppy og RC German Shepard. Hun får fiskeolie og diverse tørrede snacks. Hendes bæ er fin og i små mængder, og generelt er der ingen problemer med helbredet. Dog er hun for ca 2 uger siden blevet færdig med en laaaang kur for lungeorm. Er der mon skel fordi hun fælder så kraftigt, eller skal jeg til at kigge mig om efter nyt foder til kræsen-prinsessen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Når min Bella fælder, så bliver hendes pels mat og kedelig og hun får også skel, men de forsvinder igen, når fældningen er overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Måske ligger det til navnet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2012 Mine har også altid fået skæl når de fælder, det er vist meget normalt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Det får min mors hunde også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Måske ligger det til navnet:lol: Nåe ja..det tænkte jeg slet ikke på ..det er selvfølgelig derfor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts