Gæst stenshoej Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Her foregår vores daglige gåture hvis der er tørvejr. skønskøn udsigt. beklager dårlig kvalitet og mangel på actionbilleder. var løbet tør for batteri da han fandt ud af at man kunne bade i vandet... OG det bedste til sidst.... :... :. .. :.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Februar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2012 Flot tunge ...og dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Februar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2012 takker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Hvor er han bare blevet stor! Jeg gad godt møde ham en dag.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Wow, tiden flyver bare afsted. Han er bare blevet endnu mere lækker at se på.. Han har stadig et hvalpet udtryk synes jeg:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 Hvor er han bare blevet stor! Jeg gad godt møde ham en dag.. du skal da være velkommen til at kigge forbi når du kommer hjem :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 du skal da være velkommen til at kigge forbi når du kommer hjem :hjerte: Det vil jeg rigtig gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Februar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 29, 2012 så giver jeg kaffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts