Hop til indhold

Vinterdækken?


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jeg har fundet et billigt Hurtta vinterdækken i den rigtige størrelse.

 

Men har en schæfer overhovedet brug for sådan et? Måske når vi er til træning og hun står stille i længere tid, eller hvis hun er med inde i byen. Men ellers?

 

Jeg elsker jo at powershoppe til min hund, men tal mig endelig fra det!

 

Hun er almindelig pelset, dog med lidt mindre underuld end rigtige schæfere.

 

Hjælp:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise

Synes sagtens du kan bruge dækken til hende, i de situationer du nævner. Ved også at nogle der har lidt ældre hunde, gerne giver dem et dækken på i koldt eller dårligt vejr.

Link til indlæg
Del på andre sites

hov så først for sent at du havde købt.

 

Men ellers er jeg enig med Jeanette's post :cool: Mine schæfere er/har vist været isbjørne i forklædning og stortrives i kulden. Selv med to cifrede minusgrader som det lige har været. Men det kommer jo helt an på hvordan Bella klarer kuldegraderne. Fryser hun, så giver det mening - ellers syn's jeg det er overflødigt - og hæmmer deres bevægelighed...

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, indtil november 2011 var jeg helt på JeanetteH og Sammys hold - dækken til schæfer er noget pjat :sjov:

 

MEN så oplevede jeg, hvordan Jacki rystede af kulde i bilen, en ikke specielt kold november dag :ae: Næste dag bestilte jeg et BoT dækken til hende, til at have på i bilen :genert: Og ja, jeg bliver moppet med det, men i det mindste fryser hun ikke i bilen mere :drille:

 

Så nu er jeg på fryser-din-hund-giv-den-et-dækken-på holdet .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Jeps - store og lang/kraftigthårede hunde kan også komme til at fryse. Og så er et dækken rart. Ligesom det er praktisk i vådt vejr, hvor det tager en masse af vandet og skidtet, de pladrer op på maven.

Jeg skal da have fundet et tyndere, regntæt dækken til Buster, som hader regn, til når det regner meget i varmere vejr, hvor hans vinterdækken ikke duer, fordi det er for varmt. Er hundetøj til hjælp for hunden, dvs. praktisk og holder den enten lun eller tør, så er jeg fan. Så go for dit dækken :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, indtil november 2011 var jeg helt på JeanetteH og Sammys hold - dækken til schæfer er noget pjat :sjov:

 

MEN så oplevede jeg, hvordan Jacki rystede af kulde i bilen, en ikke specielt kold november dag :ae: Næste dag bestilte jeg et BoT dækken til hende, til at have på i bilen :genert: Og ja, jeg bliver moppet med det, men i det mindste fryser hun ikke i bilen mere :drille:

 

Så nu er jeg på fryser-din-hund-giv-den-et-dækken-på holdet .....

 

hov hov Fru A9 nu med dækken :mrgreen:

 

Jeg skriver jo faktisk at dækken imo ikke er kontraindikeret såfremt hunden fryser.... LuckyLunas Sille ryster af kulde uden dækken, når det er koldt. Der giver det da god mening at have det på - men hvis vapsen ikke fryser ser jeg ingen ide heri* :blink: (og skal vi ikke se et billede af Kønne Jacki i hendes BoT?)

 

 

*altså at give et dækken på med det formål at den ikke skal fryse...hvis den ikke fryser

Link til indlæg
Del på andre sites

hov hov Fru A9 nu med dækken :mrgreen:

 

Jeg skriver jo faktisk at dækken imo ikke er kontraindikeret såfremt hunden fryser.... LuckyLukas Sille ryster af kulde uden dækken, når det er koldt. Der giver det da god mening at have det på - men hvis avisen ikke fryser ser jeg ingen ide heri* :blink: (og skal vi ikke se et billede af Kønne Jacki i hendes BoT?)

 

*altså at give et dækken på med det formål at den ikke skal fryse...hvis den ikke fryser

 

Øh, nej - så flytter hun vist hjemmefra, hvis hun skal udsættes for den i hendes øjne ydmygelse :genert:

 

Hun acceptere at have det på, men så heller ikke mere - men jeg er hård og ubøjelig, er der koldt, får tøsen tøj på, basta :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh, nej - så flytter hun vist hjemmefra, hvis hun skal udsættes for den i hendes øjne ydmygelse :genert:

 

Hun acceptere at have det på, men så heller ikke mere - men jeg er hård og ubøjelig, er der koldt, får tøsen tøj på, basta :fornaermet:

 

Ej hvorfor står der avisen i citatet ?? (altså det jeg har skrevet)

 

Nå nå men hvis man ikke kan få et billede med dækken på - så "nøjes" jeg også gerne med en RÆKKE billeder uden hehe. Det gælder både Jacki og Bella :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...