Lykkeliv Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Asta har aldrig vist nogle former for interesse i hestepærer, ofte gider hun knap snuse til det når vi går forbi. Kattelort er tilgengæld en udsøgt spise Ville ønske det var omvendt. Sådan noget med at rulle sig i ting, gør hun ikke i. Hun ruller sig helst på fliser, både inde og ude. Ja, hun ER sær Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Jeg har lagt mærke til at Luna's "jagt" på ulækre-heder osv, intensiveres, når/hvis hendes fodermængde sættes ned. Så jeg tænker at det er en form for sult. Og så når det at sætte sig som en dårlig vane Jeg er meget over hende i øjeblikket, da jeg ikke vil acceptere spisning af hundelorte (og 7-9-13 er der da gået nogle dage uden at hun har spist noget). Bare træls man skal være over hende hele tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Elvis æder gerne hestepærer, men kun hvis de er friske. I går morges gik vi forbi en, som han tog en bid af, inden jeg nåede at stoppe ham. I morges gik vi forbi samme sted igen, og han er fuldstændig ligeglad. Jeg har egentlig stoppet ham, fordi jeg troede, det gav dårlig mave, men det er der ingen andre, der nævner, så det er måske bare noget jeg har fået galt fat i Måske er det fordi, jeg har prøvet et par gange, at gå tur på en mark, der grænser ned til stranden. Her er der kolorte, som han æder - når jeg ikke når at stoppe ham - hvorefter han drikker saltvand i havet Resultat: Han har brækket sig i bilen på vej hjem, og kolort/saltvand er absolut ikke en særlig delikat og fast blanding, når det kommer op igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Gracie ved ikke noget bedre end kattelort, og jeg arbejder hårt på at vænne hende af med det Hestepærer er hun ligeglad med, og hun har ellers boet på en gård med heste det første 1½ år af sit liv. Jeg ville faktisk ønske det var omvendt, nu det skal være. Hestepærer er jo bare tygget græs og korn, de stinkerda, men de er ikke halvt så klamme som kattelort.:syg: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Mine spiser ikke rigtigt hestepærer, de må ellers gerne for min skyld, måske nipper de lidt engang i mellem. Men servietter..... folks klamme, brugte servietter. De er SÅ dejlige og det synes jeg er vildt klamt Nu har jeg næsten fået afrettet Voodoo helt og så begynder Motor fanme igen. Ej så hellere noget udskidt græs. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Marts 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2012 Både Simba og Zigsa guffer gladelig hestepærer, hvis de kan komme afsted med det. Det kan de sagtens, hvis jeg går alene med dem. Jeg er ret ligeglad. Det er deres menneske-far så ikke, så han går vældig op i det der med at stoppe dem og da især Zigsa, der også gerne snupper harelorte eller hvad det er...rådyrlort måske. Og ja ja, jeg ved godt at vi mennesker burde være enige, i samlet flok gå ind i sagen og få hundene stoppet og alt det der, men jeg synes der er vigtigere ting at beflitte sig med end lort....faktisk.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts