Gæst Ninjamor Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Ind imellem kan man som hundeejer være utilfreds med sin træningsplads. Men se lige her inden I klager næste gang. På denne træningsplads blev hundeejerne sat i gang med at træne "op på knoerne" så de kunne være i form til hundetræningen Fotoet er taget ved den praktiske eksamen i søndags, jeg tillader mig at bringe det her da jeg mener personerne er ret så ukendelige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Den numse ser bekendt ud :blink: Helt vildt suveræn sjov ide (bestod træneren?) Tak for et morgen grin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 De bestod allesammen Den sidste omgang krævede lidt ekstra da hundene var trætte, så instruktøreleven lavede lige lidt andet - og sjovt var det... Nåe er du numsekender? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Nåe er du numsekender? Næ, men det var nu fordi du skrev da jeg mener personerne er ret så ukendelige Så tænkte jeg at jeg lidt ville lave lidt sjov (inde i mit hoved anyway:mrgreen:) Det var da dejligt at de bestod tillykke til dem :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst topsytop Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvad skal det gøre godt for ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Tjaaa - Jeg kan godt genkende en enkelt (eller også er det fordi jeg ved vedkommende var der) :blink: Men fortsæt det gode arbejde :5up: der er nok ikke nogen af dem der tager skade af det :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 der er nok ikke nogen af dem der tager skade af det :mrgreen: Godt du sagde det, jeg turde ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillefod Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Det ligner umiskendeligt sådant noget dominans noget!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Det ligner umiskendeligt sådant noget dominans noget!? Humpning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Godt du sagde det, jeg turde ikke Bare i orden :5up: Altid til tjeneste :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hehe, herligt billede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Altså først da jeg kom ind i denne tråd sad jeg og tænkte, at det da var betænksomt at du ikke havde sat det billede i der var taget bagfra... Men så forstørrede jeg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Er det din numse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Er det din numse? Hva' tror du sæl??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ps.: Jeg klager ikke over hundetræningen, jeg klager over at der ikke ER noget!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hva' tror du sæl??? Hvis vi nu siger det er en sød numse? (UDEN at ligge an på dig!!!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ugenkendeligt????? Jeg synes da også godt, at jeg kan sætte navn på 2 stykker :mrgreen::mrgreen: Hænger det mon sammen med, at jeg var til stede Men sjovt var det og Rosie synes, at der var en schæferejer, der havde nogle gode godbidder med :mrgreen: Du ved selv hvem du er *GG* MVH Wivian Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvis vi nu siger det er en sød numse?(UDEN at ligge an på dig!!!!) Hmpf... Den er ihvertfald til at få øje på Meeen, lidt kan det vel hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ps.: Jeg klager ikke over hundetræningen, jeg klager over at der ikke ER noget!!! Jamen søde Nollike, jeg ser da masser af aktivitet. Men det ser unægtelig ud til at hele holdet knokler mens du ..... afspadserer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Jamen søde Nollike, jeg ser da masser af aktivitet. Men det ser unægtelig ud til at hele holdet knokler mens du ..... afspadserer. Se det siger du jo kun fordi du ikke var der Er du klar over hvor meget arbejde der skulle lægges i at få AutoNoomi til at gå under de der skøre mennesker der vendte den forkerte vej??? :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Jeg tror jeg kan se Rikke helt i baggrunden.. og så er det da vist også en af hendes hunde (tror det er Laika jeg kan se) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 vendte den forkerte vej??? :engel: Forklaring udbedes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Forklaring udbedes Ja herhjemme er hun jo vant til at man står i bro... Eller nået... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ja herhjemme er hun jo vant til at man står i bro... Eller nået... :blink: Underligt menneske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Underligt menneske Hvis ret skal være ret, så har jeg faktisk heller aldrig påstået det modsatte (sådan da... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts