Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvis ret skal være ret, så har jeg faktisk heller aldrig påstået det modsatte (sådan da... ) Underlig er også godt, for det ville være så kedeligt hvis vi alle var normale :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Se det siger du jo kun fordi du ikke var der Er du klar over hvor meget arbejde der skulle lægges i at få AutoNoomi til at gå under de der skøre mennesker der vendte den forkerte vej??? :engel: Nå, så du kan altså godt, når det skal være..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Nå, så du kan altså godt, når det skal være..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ascha - SE HER Underlig er også godt, for det ville være så kedeligt hvis vi alle var normale :blink: Aslan siger du er kedelig :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ascha - SE HER Aslan siger du er kedelig :blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ascha - SE HER Aslan siger du er kedelig :blink: Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Århh :ae: Det var fordi Ascha påstod forleden at hun var normal Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Er der en flink sjæl der putter navne på de der mennesker :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Aslan siger du er kedelig :blink: Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hvorfor skal jeg hænges ud? :megaked::megaked::megaked: Nu trænger jeg til en krammer Bare rolig. Jeg ved godt at dine ord er blevet udsat for manipulation. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. :genert: ØV - Jeg vidste det ikke kunne betale sig at lege sladrehank :megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 :genert: ØV - Jeg vidste det ikke kunne betale sig at lege sladrehank :megaked: Der kan du bare se,... man lærer mange gode ting herinde på HF.:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ind imellem kan man som hundeejer være utilfreds med sin træningsplads.Men se lige her inden I klager næste gang. På denne træningsplads blev hundeejerne sat i gang med at træne "op på knoerne" så de kunne være i form til hundetræningen Fotoet er taget ved den praktiske eksamen i søndags, jeg tillader mig at bringe det her da jeg mener personerne er ret så ukendelige Og du skrev slet ikke i mail´en at der ville indgå armbøjningslignendeøvelser = av av :scared: :pift: Her møder man op med hundene, også skal man istedet lege gorilla :scared: :blink: :blink: :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ugenkendeligt????? Jeg synes da også godt, at jeg kan sætte navn på 2 stykker :mrgreen::mrgreen: Hænger det mon sammen med, at jeg var til stede Men sjovt var det og Rosie synes, at der var en schæferejer, der havde nogle gode godbidder med :mrgreen: Du ved selv hvem du er *GG* MVH Wivian Bacon og frikadeller er og bliver et hit :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Jamen søde Nollike, jeg ser da masser af aktivitet. Men det ser unægtelig ud til at hele holdet knokler mens du ..... afspadserer. Den hopper jeg lige med på :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Der kan du bare se,... man lærer mange gode ting herinde på HF.:blink: Jeg takker ydmygt for lærdommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Århh :ae: Det var fordi Ascha påstod forleden at hun var normal Nåååååååååååååååååååååååå :5up: Nå, så du tør ikke selv, hva`? Din bangebuks. Hahah så kan tante badante lærer det Bare rolig. Jeg ved godt at dine ord er blevet udsat for manipulation. :ae: Tak. Ja, nogen gange tror jeg tanten blev sat på jorden bare for at ødelægge mti liv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Ja, nogen gange tror jeg tanten blev sat på jorden bare for at ødelægge mti liv Klart - Det er det eneste mål med hele mit liv :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Er der en flink sjæl der putter navne på de der mennesker :mrgreen: Hende, der står yderst i broen mod fotografen er undertegnede Slipper jeg så for et billede på Facebook? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Hende, der står yderst i broen mod fotografen er undertegnede Slipper jeg så for et billede på Facebook? Altså ikke røven med hippigummistøvlerne direkte mod fotografen vel?? Det er dig i det mørke tøj, med rødligt hår og noget der ligner en sort line i hånden?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Klart - Det er det eneste mål med hele mit liv Jeg vidste det fra dag 1 jeg så dig skrive første gang!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wsg Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Altså ikke røven med hippigummistøvlerne direkte mod fotografen vel?? Det er dig i det mørke tøj, med rødligt hår og noget der ligner en sort line i hånden?? Havde jeg stået med røven direkte mod fotografen, så havde der da ikke været plads til andet Jeps, jeg er i mørkt tøj, rødligt (?... Jeg synes jeg er leverpostejsfarvet *GG*) hår og det er ikke en sort line, men en sort kasket, der ikke ville blive på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Havde jeg stået med røven direkte mod fotografen, så havde der da ikke været plads til andet Jeps, jeg er i mørkt tøj, rødligt (?... Jeg synes jeg er leverpostejsfarvet *GG*) hår og det er ikke en sort line, men en sort kasket, der ikke ville blive på Nej nej, blodig leverpostej så - over i det rødlige vil jeg også sige. Pænt faktisk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 29, 2008 Rapporter Share Besvaret August 29, 2008 Og du skrev slet ikke i mail´en at der ville indgå armbøjningslignendeøvelser = av av :scared: :pift: Her møder man op med hundene, også skal man istedet lege gorilla :scared: :blink: :blink: :5up: Undskyld, men jeg viste det ikke - havde sluppet kontrollen Men du klarede det super flot - gorilladelen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts