Hop til indhold

Mira og Luna - hvad den højgravide supermodel gemte på!

Gæst Troglodyt
 Share

Recommended Posts

• Svar 93
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Troglodyt

24 dage gamle. Første gang Mira og Luna er ude på græsset. Og de kunne IKKE lide det. Godt at mor Heika er med for at passe på os!

P1010449_2.JPG

Bagefter var det tid til en lur !

P1010450_2.JPG

P1010443_2.JPG

P1010446_2.JPG

P1010447_2.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ja, det kan du have ret i. Men det har nu også sine fordele at være sent på den. Især for menneskemor! Dengang vidste man da, hvor man havde dem :vedikke:

Nu er de overalt. Og når man kommer ud på badeværelset (hvor hele familien sover om natten) skal man være hurtig,

så de ikke stikker af ud i gangen, hvor der er tæppe på gulvet :damn:

:mrgreen:

De er ikke så veltrænede til at gå som mine :sjov: >Godt du fik dem ud af kassen ellers havde de ligget der endnu :engel:

Ja - hun kan bruges - og misbruges :???:

Sikke en venlig opdrætter :engel::mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Me too. Mira er skøn, stille og rolig - og åh så smuk. Men der er mere fart over feltet, når Luna er i nærheden.

Årh - hold kæft hvor er de søde

- jeg er vild med chokoladeløven :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Her er mine løvinder på besøg hos den ægyptiske gudinde Aura (italiensk mynde). Hun er 4 dage yngre end mine løvinder. Og meget anderledes. Graciøs og utrolig smuk, og ser næsten voksen ud i forhold til mine. Rigtig sjovt at se dem sammen. Hun er enebarn - måske er det derfor hun ikke er så vild i sin leg? Eller mere sandsynligt er hun anderledes, fordi hun er en anden race.

Mira Luna Aura 02.jpg

Mira Luna Aura 01.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Helt ufatteligt smuk er hun Aura. Gylden i farven og det blideste udtryk. Jeg vil også have en italiensk mynde :lun: - men jeg tror nu nok jeg venter til børnene er ude af reden - de er jo lidt skrøbelige de gudinder!

Ja men, det er da havenisser :mrgreen: men det kunne da i det mindste være lidt praktisk at klippe pelsen på poterne. Det er næsten umuligt at klippe negle for bar pels!

ejg vil have en italiensk mynde...

Og hvad er det der for noget?? :fyfy:

Hvorfor er de hvalpe ikke løveklippede?? Kan du så se at fingeren ud af røven :fornaermet: folk kunne tro det var havenisser det der :skraek:

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt dugfriske billeder fra i morges. Julen varer lige til påske .....

Første gang Mira og Luna oplever sne :hmm:

[ATTACH=CONFIG]82712[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82717[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82718[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82719[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82715[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82716[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82713[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82714[/ATTACH]

Billeder af hele familien!

Uha de ser kolde ud de små løver, og smukke:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Nej, jeg tror ikke, hun fader. Hvad tror du Janni?

Den sorte gør ihvert fald ikke. Hun kommer til at ligne sin mor, dvs hun får mere af det lyse med tiden.

:lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

NUUURHHH...!! Det er næsten ikke til at bære - sådan en bette brun en.. Tror I, at hun fader?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Det var min mand der lavede det stuntnummer. Men han tog bare en hel masse billeder, og så har jeg valgt de tre bedste ud.

De er blevet meget sværere at tage billeder af nu, hvor de drøner rundt i stuen - og ude på græsplænen. Men det er jo skønt at kigge på - jeg nyder hvert øjeblik sammen med dem.

Hvor er de fantastiske og smukke :lun::lun:

Men jeg bliver nødt til at spørge hvordan du har fået dem til at sidde så stille mens billederne blev taget :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide. Det var min mand der lavede det stuntnummer. Men han tog bare en hel masse billeder, og så har jeg valgt de tre bedste ud.

De er blevet meget sværere at tage billeder af nu, hvor de drøner rundt i stuen - og ude på græsplænen. Men det er jo skønt at kigge på - jeg nyder hvert øjeblik sammen med dem.

Det er også bare med at nyde tiden med dem nu. De er dejlige hele livet, men de bliver aldrig babyer igen.. Og når de først kommer igang med at bevæge sig så er tiden med billeder af dem hver gang man trykkede på udløseren, slut:lol:

Men spørg lige din mand om hvordan han har gjort :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites