Gæst Maria Uhr Skrevet Marts 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 11, 2012 Så har jeg fået en profil herinde, Helios er jo allerede lidt kendt herinde ( tak moster korvis:-D ). Jeg er 45 år og er gift, har to sønner (Tobias og Christian som også er her inde, dog ikke så aktiv..endnu;-) ) Jeg er søster til Korvis , som jo er meget aktiv herinde:slem: Vi har p.t to hunde ,Helios som er en 4 år gammel Border collie og Kolo, 1,5 år mini aussie som er Christians hund. Vi har haft border collies i 20 år og har dyrket lidt forskellig hundesport med dem. Lige nu er det jeg som er aktiv med Helios og det er kun agility der gælder:mrgreen: Vi ses herinde! Maria Uhr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej og velkommen til Og så glæder vi os selvfølgelig til, at se en masse billeder af vufferne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 hejsa! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen til Jeg ved ikke om du kan huske mig, men vi snakkede kort sammen i Vejen i sommers. Jeg har forresten et billede af helios fra AG banen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej Maria velkommen til :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej Maria, og velkommen til Håber du har ligeså meget klogt at byde ind med som Korvis har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen, Korvis' søster. Man føler jo nærmest allerede, at man kender dig lidt gennem Korvis' historier. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen hertil:mrgreen: Dig har vi hørt en del om, og selvf. også Helios og din søns mini Aussie ( Han træner jo ude på amager, hvor jeg selv går med min Aussie). Håber du bliver glad for at være her inde.. Nååå ja, hvor træner I så AG henne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria Uhr Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte: Velkommen til Jeg ved ikke om du kan huske mig, men vi snakkede kort sammen i Vejen i sommers. Jeg har forresten et billede af helios fra AG banen. Tak for det flotte billede Det felt var nok det eneste gode Helios fik med til det stævne... Kan godt huske vi snakkede sammen men kan ikke lige sætte et ansigt på.....Men det kommer vel:-D Velkommen hertil:mrgreen: Dig har vi hørt en del om, og selvf. også Helios og din søns mini Aussie ( Han træner jo ude på amager, hvor jeg selv går med min Aussie). Håber du bliver glad for at være her inde.. Nååå ja, hvor træner I så AG henne? Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen, Korvis' søster. Man føler jo nærmest allerede, at man kender dig lidt gennem Korvis' historier. ..Og nu er det op til dig selv, Maria, at finde ud af om det er godt eller skidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte: Tak for det flotte billede Det felt var nok det eneste gode Helios fik med til det stævne... Kan godt huske vi snakkede sammen men kan ikke lige sætte et ansigt på.....Men det kommer vel:-D Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg. Hehe... Ja, kan godt huske det ikke gik alt for godt. håber det går bedre for jer i år Ja, ansigtet skal nok komme på... Mon ikke vi ses en gang, når jeg snakker med Anna.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen til!! Dejligt vi nu forhåbentlig kommer til både at se og høre mere til Helios og Kolo. Det er jo ikke helt nok, det Korvis fortæller og flere billeder af bc, falder altid i god jord her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej søs, og velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej og velkommen til Maria Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen til Vi hilste da vist til pinsestævnet hos Ribe Hundevenner sidste år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej MariaOg velkommen til:-D Velkommen til :vinke:Vi hilste da vist til pinsestævnet hos Ribe Hundevenner sidste år. Også ganske kort i Vejen, da vi mødte Korvis:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej MariaOg velkommen til:-D Også ganske kort i Vejen, da vi mødte Korvis:engel: Nååå ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Velkommen til - det var mig, der satte en chokoladekage på jeres bord vistnok i Vejen og mig med den lille papillon. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2012 Hej alle og tak for de dejlige velkomst hilsener, man føler sig virkelig velkommen her :hjerte: Jeg har hørt fra Korvis at du går der nede men vi har ikke spottet dig endnu! Der er jo ikke pladser og en meget lang venteliste på agility hos Amagerland. Vi træner i Border collieklubben,VAS, både Christian og jeg. Jeg har set din søn, han har nemlig en rød jakke på, så mon ikke det var dig der gik ved hans side.. Træningen var slut i hvert fald, og kunne forestille mig at I var på vej ned til bilen. Vi træner der ved den lille grusvej.. Så vidt jeg ved så træner han på en helt anden plæne... Men jeg har set hans mini aussie Nååå ja, det er da også rigtigt at I træner der.. Det har Korvis da sagt for laaang tid siden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maria Uhr Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Hi hi, ja det ved jeg jo ikke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Velkommen til .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts