Hop til indhold

Nuller og Teitur

Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Gæst Stella

Lidt billeder fra i dag, hvor solen skinnede på min taresse. Mit kamera er desværre ved at synge på sidste vers, så billederne har et lidt sært lys.

Nuller10.jpg Hej Teitur siger Nuller

Nuller14.jpg Hej Nuller, skal du lige have hundemys

nuller15.jpg Nå nå så bliver du da fri

DSC07165.jpg Men så kan vi da snuse sammen

DSC07168.jpg Sniff sniff, Nuller ville hellere kigge ind

Nuller11.jpg Vildt jeg kan se mig selv

nuller2.jpg Hvor fedt !

Nuller7.jpg Jeg tror altså jeg går ind nu Nuller

nuller8.jpg Okay jeg ville med så

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha. På det første billede troede jeg helt bestemt at det var en hund - men en lavstammet en af slagsen!

Hvor er de bare søde og fine :lun:

En meget lille chihuahua med lange ører som en cocker spaniel :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha. Ja noget i den stil!

Ej, jeg tænkte faktisk Gravhund/Cocker blanding, Corgi eller noget andet lavt og langt i den stil ;-)

Det er da også en kæmpe kanin er det ikke?

Hvor er det bare sødt de er gode venner!

Kæmpe kanin, nej han er en dværgkanin på 2,3 kg :) mine tidligere kaniner var hvidland og vejede mellem 4-5 kg, det var store kaniner, men ikke Nuller, han er bare en bette fis. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæmpe kanin, nej han er en dværgkanin på 2,3 kg :) mine tidligere kaniner var hvidland og vejede mellem 4-5 kg, det var store kaniner, men ikke Nuller, han er bare en bette fis. :)

Hihi. Så passer det meget godt med noget Chi og Cocker blanding ;-)

Hvor vildt! Jeg havde kaniner før jeg nåede teenagealderne. Husker dem slet ikke så store!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ulla- det tror jeg ikke Teitur kunne finde på, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, derfor er de også kun sammen under opsyn når Nuller løber rundt. Og så er han i bur, altså Nuller, når jeg ikke er hjemme.

Men Teitur har aldrig gjort mine til at gøre Nuller noget, udover at slikke ham mellem ørenen, til Nuller er helt våd og må bruge lang tid på at rette sin frisure bagefter :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååårhhhh, hvor er de søde. Blide, hygsomme Teitur og lille Nuller-ninus. Vil SÅ gerne have kaniner også. :hjerte: :hjerte:

Nuller-ninus, fnis, hvor sødt, det tror jeg da han skal hedde fremover :-D

Ja kaniner er også bare så søde og nuttede. Nuller bor i et bur om natten og når jeg ikke er hjemme, ellers render han frit omkring, han er renlig og bruger kattebakke med kattegrus. Han er utrolig blid selvom han ikke er kasteret, han bider hverken i tapet eller ledninger eller i mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nuller-ninus, fnis, hvor sødt, det tror jeg da han skal hedde fremover :-D

Ja kaniner er også bare så søde og nuttede. Nuller bor i et bur om natten og når jeg ikke er hjemme, ellers render han frit omkring, han er renlig og bruger kattebakke med kattegrus. Han er utrolig blid selvom han ikke er kasteret, han bider hverken i tapet eller ledninger eller i mig :mrgreen:

Nårh, jamen, det var da godt, så. De ER nogle nuller-dyr, sådan nogle ninusser. Eller nogle ninus-dyr, sådan nogle nullere. :lun:

Hihihi - iiiihh. Jeg vil så gerne have en eller to hollændere, sådan en havde jeg som barn, ork, jeg ved hvad de skal hedde og det hele (Preben (Elkjær) og Flemming (Povlsen) :mrgreen:). Jeg har brudt mit hoved, men jeg aner simpelthen ikke, hvor jeg skulle presse et bur ind herhjemme. Andet end udenfor, og det duer ikke i vores fælleshave. Det lyder super med Nuller, men jeg tør ikke løbe an på, at alle ledninger ikke bliver gnavet i stykker til fare for de små pus (og økonomisk ruin for mig). Eller på at Charlie og Buster ikke ville drille dem for meget. Så jeg venter stadig på at få mere plads, så jeg kan få nogle ninusser addet til Joeys minizoo :lun:.

Link til indlæg
Del på andre sites