Gæst Stella Skrevet Marts 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2012 Lidt billeder fra i dag, hvor solen skinnede på min taresse. Mit kamera er desværre ved at synge på sidste vers, så billederne har et lidt sært lys. Hej Teitur siger Nuller Hej Nuller, skal du lige have hundemys Nå nå så bliver du da fri Men så kan vi da snuse sammen Sniff sniff, Nuller ville hellere kigge ind Vildt jeg kan se mig selv Hvor fedt ! Jeg tror altså jeg går ind nu Nuller Okay jeg ville med så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Haha. På det første billede troede jeg helt bestemt at det var en hund - men en lavstammet en af slagsen! Hvor er de bare søde og fine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Hvor er de søde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Haha. På det første billede troede jeg helt bestemt at det var en hund - men en lavstammet en af slagsen! Hvor er de bare søde og fine En meget lille chihuahua med lange ører som en cocker spaniel :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 En meget lille chihuahua med lange ører som en cocker spaniel :klap: Haha. Ja noget i den stil! Ej, jeg tænkte faktisk Gravhund/Cocker blanding, Corgi eller noget andet lavt og langt i den stil Det er da også en kæmpe kanin er det ikke? Hvor er det bare sødt de er gode venner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Haha. Ja noget i den stil!Ej, jeg tænkte faktisk Gravhund/Cocker blanding, Corgi eller noget andet lavt og langt i den stil Det er da også en kæmpe kanin er det ikke? Hvor er det bare sødt de er gode venner! Kæmpe kanin, nej han er en dværgkanin på 2,3 kg mine tidligere kaniner var hvidland og vejede mellem 4-5 kg, det var store kaniner, men ikke Nuller, han er bare en bette fis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 og tak, ja de er super søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Kæmpe kanin, nej han er en dværgkanin på 2,3 kg mine tidligere kaniner var hvidland og vejede mellem 4-5 kg, det var store kaniner, men ikke Nuller, han er bare en bette fis. Hihi. Så passer det meget godt med noget Chi og Cocker blanding Hvor vildt! Jeg havde kaniner før jeg nåede teenagealderne. Husker dem slet ikke så store! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Tror Nuller var blevet ædt her i cockerlandet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Ulla- det tror jeg ikke Teitur kunne finde på, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, derfor er de også kun sammen under opsyn når Nuller løber rundt. Og så er han i bur, altså Nuller, når jeg ikke er hjemme. Men Teitur har aldrig gjort mine til at gøre Nuller noget, udover at slikke ham mellem ørenen, til Nuller er helt våd og må bruge lang tid på at rette sin frisure bagefter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Åååååårhhhh, hvor er de søde. Blide, hygsomme Teitur og lille Nuller-ninus. Vil SÅ gerne have kaniner også. :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Åååååårhhhh, hvor er de søde. Blide, hygsomme Teitur og lille Nuller-ninus. Vil SÅ gerne have kaniner også. :hjerte: :hjerte: Nuller-ninus, fnis, hvor sødt, det tror jeg da han skal hedde fremover Ja kaniner er også bare så søde og nuttede. Nuller bor i et bur om natten og når jeg ikke er hjemme, ellers render han frit omkring, han er renlig og bruger kattebakke med kattegrus. Han er utrolig blid selvom han ikke er kasteret, han bider hverken i tapet eller ledninger eller i mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Marts 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2012 Nuller-ninus, fnis, hvor sødt, det tror jeg da han skal hedde fremover Ja kaniner er også bare så søde og nuttede. Nuller bor i et bur om natten og når jeg ikke er hjemme, ellers render han frit omkring, han er renlig og bruger kattebakke med kattegrus. Han er utrolig blid selvom han ikke er kasteret, han bider hverken i tapet eller ledninger eller i mig Nårh, jamen, det var da godt, så. De ER nogle nuller-dyr, sådan nogle ninusser. Eller nogle ninus-dyr, sådan nogle nullere. Hihihi - iiiihh. Jeg vil så gerne have en eller to hollændere, sådan en havde jeg som barn, ork, jeg ved hvad de skal hedde og det hele (Preben (Elkjær) og Flemming (Povlsen) ). Jeg har brudt mit hoved, men jeg aner simpelthen ikke, hvor jeg skulle presse et bur ind herhjemme. Andet end udenfor, og det duer ikke i vores fælleshave. Det lyder super med Nuller, men jeg tør ikke løbe an på, at alle ledninger ikke bliver gnavet i stykker til fare for de små pus (og økonomisk ruin for mig). Eller på at Charlie og Buster ikke ville drille dem for meget. Så jeg venter stadig på at få mere plads, så jeg kan få nogle ninusser addet til Joeys minizoo . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts