Hop til indhold

på gåtur med knold og tot! og lidt Lui...

korvis
 Share

Recommended Posts

Jeg fik filmet lidt på vores gåtur i dag, mest for mine forældres skyld, de bor jo langt væk og vil gerne se hvor langt foråret er kommet her, og hvordan vi går og har det. Og så kunne jeg jo også dele det her, tænkte jeg.

Iso er blevet helt vild med at grave i musehuller, det er noget der er kommet her i løbet af vinteren. Hun graver virkelig energisk, med både ben og snude, og får slået en hel del (åbenbart levende) græsrødder ihjel. Desværre er det ikke lykkedes hende at finde nogle mus endnu (eller muldvarpe), men hun ved de er der... :lol:

Lille MissMis gik med på noget af turen i dag, og da vi kom hjem dukkede Lui også op. Så alle dyr er med på filmen i dag, og Lui snakker endda lidt til sidst...

index=1&feature=plcp
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde :lun:

Men Iso kunne nu altså godt trænge en lektion i, hvordan RIGTIG muse-graveri skal gøres.

Mvh. Tornadoerne aka. verdens mest hysteriske musefangere :lol:

Neejjjj, hun trænger ikke!!! Det er så fint som det er!! :lol: Men det er vist heldigt at musefangeriet ikke hænger på hendes skuldre alene... :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Neejjjj, hun trænger ikke!!! Det er så fint som det er!! :lol: Men det er vist heldigt at musefangeriet ikke hænger på hendes skuldre alene... :roll:

Hehe - Bamse kaster op en halv time efter musefangeriet, fordi han bruger munden som hjælp, når poterne ikke arbejder hurtigt nok og så ryger der altså pænt meget jord indenbords.

Kaia har lyd på og hyle/skriger mens hun står med røven i vejret.

Har set dem maltraktere en hel museredde uden overhovedet at opdage, at de altså HAVDE nået musene, i deres iver :lol:

Så Iso har en del at lære endnu - Men det er selvfølgelig ikke så vigtigt, når hun nu har så kompetente hjælpere :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - Bamse kaster op en halv time efter musefangeriet, fordi han bruger munden som hjælp, når poterne ikke arbejder hurtigt nok og så ryger der altså pænt meget jord indenbords.

Kaia har lyd på og hyle/skriger mens hun står med røven i vejret.

Har set dem maltraktere en hel museredde uden overhovedet at opdage, at de altså HAVDE nået musene, i deres iver :lol:

Så Iso har en del at lære endnu - Men det er selvfølgelig ikke så vigtigt, når hun nu har så kompetente hjælpere :mrgreen:

:sjov: Ja der ligger Iso vist i læ! Godt jeg har Lui... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites