korvis Skrevet Marts 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 21, 2012 Jeg fik filmet lidt på vores gåtur i dag, mest for mine forældres skyld, de bor jo langt væk og vil gerne se hvor langt foråret er kommet her, og hvordan vi går og har det. Og så kunne jeg jo også dele det her, tænkte jeg. Iso er blevet helt vild med at grave i musehuller, det er noget der er kommet her i løbet af vinteren. Hun graver virkelig energisk, med både ben og snude, og får slået en hel del (åbenbart levende) græsrødder ihjel. Desværre er det ikke lykkedes hende at finde nogle mus endnu (eller muldvarpe), men hun ved de er der... Lille MissMis gik med på noget af turen i dag, og da vi kom hjem dukkede Lui også op. Så alle dyr er med på filmen i dag, og Lui snakker endda lidt til sidst... index=1&feature=plcp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Smukke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Claudia2500 Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Søøøde misser'e! Og dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Hvor er de søde Men Iso kunne nu altså godt trænge en lektion i, hvordan RIGTIG muse-graveri skal gøres. Mvh. Tornadoerne aka. verdens mest hysteriske musefangere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Dejlig lille film med hund og katte. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Hvor er de søde Men Iso kunne nu altså godt trænge en lektion i, hvordan RIGTIG muse-graveri skal gøres. Mvh. Tornadoerne aka. verdens mest hysteriske musefangere Neejjjj, hun trænger ikke!!! Det er så fint som det er!! Men det er vist heldigt at musefangeriet ikke hænger på hendes skuldre alene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Neejjjj, hun trænger ikke!!! Det er så fint som det er!! Men det er vist heldigt at musefangeriet ikke hænger på hendes skuldre alene... Hehe - Bamse kaster op en halv time efter musefangeriet, fordi han bruger munden som hjælp, når poterne ikke arbejder hurtigt nok og så ryger der altså pænt meget jord indenbords. Kaia har lyd på og hyle/skriger mens hun står med røven i vejret. Har set dem maltraktere en hel museredde uden overhovedet at opdage, at de altså HAVDE nået musene, i deres iver Så Iso har en del at lære endnu - Men det er selvfølgelig ikke så vigtigt, når hun nu har så kompetente hjælpere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Hehe - Bamse kaster op en halv time efter musefangeriet, fordi han bruger munden som hjælp, når poterne ikke arbejder hurtigt nok og så ryger der altså pænt meget jord indenbords.Kaia har lyd på og hyle/skriger mens hun står med røven i vejret. Har set dem maltraktere en hel museredde uden overhovedet at opdage, at de altså HAVDE nået musene, i deres iver Så Iso har en del at lære endnu - Men det er selvfølgelig ikke så vigtigt, når hun nu har så kompetente hjælpere Ja der ligger Iso vist i læ! Godt jeg har Lui... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Årrh:lun::lun: Gud, jeg savner Olivers miaven:genert: Det havde jeg slet ikke tænkt over før:lol: Jeg elsker at de følger med på tur:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2012 Smukke Iso og misser. Bella og Tulle tager også munden til hjælp, når de graver efter mus, så græstotterne flyver om ørene på dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts