Gæst Marina Skrevet Marts 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 22, 2012 Kan i nu alle komme væk fra skærmen og nyde det med jeres hund! Mig og selina Er ude i en skov hvor der er en kæmpe græsplæne hvor vi nyder solen! Og den brænder!!! Mums!! Hav en god dag alle sammen!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Tak og i lige måde. Jeg har lige været på 2 lufteture med hver sin hund og skal nu ud med de sidste 2, men dem går jeg med samtidig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ricko2008 Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Jah, det er virkelig et herligt vejr......... Ricko og jeg, har været ude og nyde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Luna og jeg har både været ude og gå OG været i haven og nyde det dejlige vejr:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Iso og jeg har også nydt vejret, på en laaang gåtur med veninden og hedes hund. Og efter at vi er kommet hjem, har halvdørene stået åbne - hvor er det dog bare dejligt at kunne det igen, uden at fryse ihjel! Glæder mig SÅ meget til forår med mere lys og varme! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Ja det er skønt! :hjerte: Izzie har været på årets første svømmetur nede ved stranden idag, og vandet er faktisk helt lunket :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Ja det har været en skøn dag. Groa jeg har været 2 timer i hundeskoven, det var dejligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst 1stkholm Besvaret Marts 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 22, 2012 Cleo og jeg var også i "skoven" og mødes med onkel og faster og anden god bekendt med deres hunde. Kanon skønt vejr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 Og sørme om det gode vejr ikke forsætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 iiih vi nyder det også. Torsdag var vi i kolonihaven hele eftermiddagen og aftenen, fredag tog vi en lang tur i skoven med en veninde og idag har vi været myreflittige, så hundene har været med rundt alle steder, men solen har de mest nydt i haven... Imorgen tror jeg den står på den store kolonihavetur med lugning og græsslåning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Louise86 Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 Vi er altid ude, selvom Taiki ikke er så glad for regnvejr. Han snusede lidt rundt og legede med Rico, en lille shih tzu hvalp der ligner, at han altid griner mega smøret, når de leger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 Dejligt vejr! Har været ude at gå med Iso, og nu har nabo-bonden fået sat mig lidt i gang med nogle projekter ude i haven. Ikke havearbejde, men oprydning. Den tidlige ejer har smidt alt muligt lort ude i syrenhækkene, og nu har bonden prøvet at få fat i nogen der vil komme og hente en bunke havefliser - fedt! Så nu skal der klippes lidt rent i hækken, så man kan komme til dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 Ja, det er helt vildt - ohh, at få luft til huden igen. Og det er så skønt at Buster nu kan gå uden dækken eller trøje, fordi det endelig er varmt nok til at han ikke fryser. Mine små spaniere foretrækker klart lidt varmere årstider. Elsker foråret :hjerte:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Louise86 Besvaret Marts 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2012 Vi er altid ude, selvom Taiki ikke er så glad for regnvejr. Han snusede lidt rundt og legede med Rico, en lille shih tzu hvalp der ligner, at han altid griner mega smøret, når de leger. Nå, jeg glædede mig for tidligt - Taiki er smittet med omgangssyge. Jæssir. :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Mariejoost Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Det er så dejligt med det lune vejr. Coco som er lejligheds hun var med ude i kolonihaven hele dagen igår for første gang. Spørg lige om hun var træt bagefter! Idag har vi igen været i kolonihaven og malet rækværk, coco hjalp og har små hvide pletter over det hele:) det er så dejligt at se hun nyder solskin og at være ude hele dagen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Vi har været i Frederiksberg Have i tre timer i dag sammen med en af mine gode venner, nøjjjj, hvor hundene hyggede sig i solskinnet. Og godt man havde vand med til dem i den varme, de blev naturligt nok vældigt tørstige af flere omgange. Der kommer billeder senere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Louise86 Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Taiki var ovre i De Gamles By og lege. Mor her mistede sin tidsfornemmelse, så det endte med at han blev kørt for træt og jeg måtte bære 12 kilo shiba hjem i favnen. Jeg har endda tænkt mig at trappe hans ture ned, fordi de er lidt for lange... og så sker dette. Floooot! Maven har det bedre, heldigvis, stadig tyndskid, men han har fået skånekost i dag også. Frokost bestod af kogte ris med torsketogn og tørfoder, det sagde maven OK til, så håber snart det værste er overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2012 Vi har plantet stedmoderblomster og lidt andet og også været ude i det gode vejr. Og sådan en dag er haven herlig, for hundene gider også være derude. Og min ene veninde gik med på turen med hundene, så hyggeligt. Desværre fes Nana lige afsted over bondens mark, hun havde vist spottet et par agerhøns , men kom tilbage i god behold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Vi var i Strandparken i går og er trætte idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Og det skønne vejr fortsætter ... jeg er så småt ved at gøre klar til at vi skal på udflugt til Ørstedsparken med tæppe, kaffe, kage, frisbee, hundeguffere og vand. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts