Hop til indhold

Sheila pigen bliver 11 år idag:)


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Gæst Hundepigerne

♥ligt tillykke med din store pige og med din lille pige ♥

 

Hvor er det dejligt at høre at Sheila har det så godt nu ♥

Hun ser i den grad frisk ud på billederne :lol:

 

Vi følges ad med aldre, det har jeg ikke tænkt over før.

Susi er blevet 12 år og Mika er 8 år som Mysla, de har det begge rigtigt godt og Susi er ligeså hurtig til at fange mus som Mika er det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

♥ligt tillykke med din store pige og med din lille pige ♥

 

Hvor er det dejligt at høre at Sheila har det så godt nu ♥

Hun ser i den grad frisk ud på billederne :lol:

 

Vi følges ad med aldre, det har jeg ikke tænkt over før.

Susi er blevet 12 år og Mika er 8 år som Mysla, de har det begge rigtigt godt og Susi er ligeså hurtig til at fange mus som Mika er det :lol:

 

Mnage tak og tillykke med de høje tal på dine piger også!

 

Sheila har det fantastisk, at steriliserer hende var det bedste jeg kunne have gjort for hende, hun blev helt ny af det, hehe.

 

Hun var lige nede og vende i sommers efter et stødhegn gav hende et chok som holdt sig i flere måneder, det krævede godt nok meget træning at komme over det, men Sille fisen ER jo en fighter så nu er hun turbosille igen:)

Og der sker hele tiden noget, her i løbet af vinteren er det gået så meget fremad , bla. på hundefronten, så hun er nærmest ligeglad med at blive passeret af fremmede hunde nu! Så aldrig for sent at lære gamle hunde nye triks;)

 

Dejlig dine piger også har det godt og lystigt fanger mus endnu:) Det bliver man aldrig for gammel til! Sheila fangede en idag og mysla den anden dag, men mysla får ikke lov at spise dem mere efter hun brækkede bændelorm op på min dyne! ADR..

Jeg kan ikke huske det, er der nogen af dine der spiser dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Hundepigerne
Mnage tak og tillykke med de høje tal på dine piger også!

 

Sheila har det fantastisk, at steriliserer hende var det bedste jeg kunne have gjort for hende, hun blev helt ny af det, hehe.

 

Hun var lige nede og vende i sommers efter et stødhegn gav hende et chok som holdt sig i flere måneder, det krævede godt nok meget træning at komme over det, men Sille fisen ER jo en fighter så nu er hun turbosille igen:)

Og der sker hele tiden noget, her i løbet af vinteren er det gået så meget fremad , bla. på hundefronten, så hun er nærmest ligeglad med at blive passeret af fremmede hunde nu! Så aldrig for sent at lære gamle hunde nye triks;)

 

Dejlig dine piger også har det godt og lystigt fanger mus endnu:) Det bliver man aldrig for gammel til! Sheila fangede en idag og mysla den anden dag, men mysla får ikke lov at spise dem mere efter hun brækkede bændelorm op på min dyne! ADR..

Jeg kan ikke huske det, er der nogen af dine der spiser dem?

 

Dejligt at hun har fået det så godt ♥

Susi er begyndt at spise en bestemt type mus, desværre er hun så hurtig at jeg ikke når at stille noget op :lol:

Hun har ellers aldrig gjort det før.

Når hun er i musemode, hører hun ikke ret godt :lol:

 

 

Mika gør ikke, ligeså snart musen er død er hun videre på jagt igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...