Tonks Skrevet Marts 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 27, 2012 Så fik jeg mit Nikon Coolpix :hjerte: mat lilla og meget meget smukt. Og det tager nogle skide gode billeder :banan: ...eller også er det bare motiverne anyways...nåede ikke at få det med på tur, så det blev lidt testing herhjemme Nogen er bedre end andre, men skal jo lige lære det og så ELSKER jeg at jeg kan zoome og tage ordentlige billeder samtidig OG at jeg kan fange hende i bevægelse :banan: Jeg er fan af mig nye kamera :banan: og imorgen skal der afprøves udenfor :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Ååårhh.. Søde Izzie og skønne Chapper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tak hvor er i søde :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Isse Bisse Ææælsker hyle-billederne :hjerte: Måske fordi jeg ikke er der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tillykke med nyt kamera og fantastiske modeller du har dig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tillykke med kamera, en gave til os alle! Hvor skal vi se mange billeder af Izzie og Chapper nu :banan: (hvor lag reaktionstid har kameraet, fra du trykker på knappen, til det tager billedet?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tillykke - glæder mig til mange flere billeder fra jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2012 Tillykke med kameraet Tonki...og jeg siger lisom som de andre, vi skal nok komme til at nyde godt af det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2012 Isse Bisse Ææælsker hyle-billederne :hjerte: Måske fordi jeg ikke er der :klap: Tillykke med kamera, en gave til os alle! Hvor skal vi se mange billeder af Izzie og Chapper nu :banan: (hvor lag reaktionstid har kameraet, fra du trykker på knappen, til det tager billedet?) Jaaa jeg skal så! GLÆDER mig til at komme ud og afprøve det udenfor i eftermiddag (hvis jeg kan nå det :hmm:) ehm...ingen anelse men hvis jeg skal fange izzie i et hyl skal jeg sige kommandoen samtidig med at jeg trykker på knappen for at fange hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2012 Tillykke med kameraet :banan: Motiverne bliver vi ikke trætte af :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2012 Dagens høst og stiiinkende kallunben og chappen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2012 Nååårh Virkelig dejlige billeder af dine skønne smukke dyr og dejlige hjem. :hjerte: Så fint Izzie billede (hvem har lavet det?) og Chaplins missepude er så sød. Sikke dejlige liggesteder de har. - De har tydeligvis udset sig de bedste pladser. Fnis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 29, 2012 Jeg er også nysgerrig : hvem har dog lavet det flotte maleri af Izzie ? Jeg fik engang ved en fejltagelse købt 2 kallunben til hundene og opdagede det først da de havde fået dem og der bredte sig en stank af råddenskab ..de røg lige lukt i skralderen, til stor fortrydelse for hundene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 30, 2012 Nååårh Virkelig dejlige billeder af dine skønne smukke dyr og dejlige hjem. :hjerte: Så fint Izzie billede (hvem har lavet det?) og Chaplins missepude er så sød. Sikke dejlige liggesteder de har. - De har tydeligvis udset sig de bedste pladser. Fnis. Jeg er også nysgerrig : hvem har dog lavet det flotte maleri af Izzie ?Jeg fik engang ved en fejltagelse købt 2 kallunben til hundene og opdagede det først da de havde fået dem og der bredte sig en stank af råddenskab ..de røg lige lukt i skralderen, til stor fortrydelse for hundene. Det har jeg da Og tak :kys: Izzie har haft det skide ben liggende i sit bur i snart en halvt år, så tog jeg det frem for at smide det ud og nu er det pludselig det bedste der nogensinde er sket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts