Hop til indhold

Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?


Gæst Louise86
 Share

Recommended Posts

  • Svar 178
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Louise86
Drømmer om en Shiba og en Cocker Spaniel :lun::lun:

 

Er faldet for både temperament og udseende hos dem begge, og de vil helt sikkert være at finde i mit hjem på et tidspunkt :lun:

 

Jeg må advare om, at shibaen er stærkt vanedannende!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Aye aye aye, det går ikke, men tænk hvis man kunne krydse en japansk akita med en shiba. Så meget stædighed i så smuk en krop... Uha uha... Men nej, niks, det ville nok være meget uansvarligt, men for filan da... :lun:

 

 

Og så må jeg indrømme, at jeg har en meget stor drøm om en shar pei.... Måske fordi Taiki har så mange rynker i ansigtet, at han lidt ligner en.... Usj.

:lun:

Så ville jeg kalde hende Kara og hun ville blive lykkelig her hos os.

 

 

shar-pei-puppy-5.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Nå, min kæreste synes at shar pei'er ligner, jeg citerer: "... at Taikis mor har knaldet med en boxer". Så sådan en får jeg nok ikke inden for dørene lige forløbigt. SUK!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86

Ja, jeg har sgu en stor avasion imod amerikanske akitaer, som er akitaer der er blevet fucked up i hovedet, så de bare er små voldsmaskiner. Totalt fordomsfuldt, ja, men det er jo regulære kamphunde.

 

Akita inu'en, den japanske akita, er avlet til bjørnejagt, men er ikke så aggressiv som sin amr. fætter. Til gengæld er den stædig som 10 shiba'er.

 

 

Men det er jo bare en kæmpe-shiba!! Nåååårh! :lun:

 

akita.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Louise86
Ja... de er gudesmukke de er Tibetanske mastiffer :lun:

 

De er rigtig søde, ja!

 

 

Men hvad skal jeg sige... Mit navn er Louise, jeg er 25 år og afhængig af shiba! Men hvis jeg en dag får en ødegård med masser af plads og uendelige mængder hundefodder, skal der nok blive plads til en tibetansk løvebjørn :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Ja, jeg har sgu en stor avasion imod amerikanske akitaer, som er akitaer der er blevet fucked up i hovedet, så de bare er små voldsmaskiner. Totalt fordomsfuldt, ja, men det er jo regulære kamphunde.

 

Akita inu'en, den japanske akita, er avlet til bjørnejagt, men er ikke så aggressiv som sin amr. fætter. Til gengæld er den stædig som 10 shiba'er.

 

 

Men det er jo bare en kæmpe-shiba!! Nåååårh! :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]81767[/ATTACH]

 

Ja, er jo enig, som vi snakkede om i dag. Måbede fuldstændigt, da jeg for nylig opdagede, at der overhovedet var en amerikansk akita-afart. Yikes. He, hvad mener du med "små" voldsmaskiner? Huh, de er megakæmpe, jo.

Er også totalt Akita Inu-fan, jo. Årrrhhh, dejlige vapser. Helt fantastiske. Synes det er rigtig trist med den amerikanske type - og var glad for som du fortalte, at de slet ikke vil have dem i Japan for at beskytte den oprindelige race og avlen af denne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Tror den ville være smuk med smuk på i løveklip :klap:

 

Aj, det var dog en skræmmende, afskyelig tanke. Brrrr ...

 

(nå, undskyld, men løveklip på de racer, hvor man gør det er slemt nok, synes gånnok ikke det skal brede sig til andre, stakkels vapsetyper)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dalmatineren. :hjerte: Hvem vil ikke gerne have sådan en Pippi langstrømpe hest...:blink: Som helt ung (uden forstand på hunde) havde jeg en chef, der havde en dalmatinertæve, som jeg af og til passede. Den var helt fantastisk - og simpelthen så lydig og lækker og sprængfyldt med energi. Jeg kunne gå laaange ture med den løs på stranden.. åh det var fantastisk. Jeg var sgu så glad for den hund. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde egentlig en plan om en kelpie... men det der jagthundetræning og jagthundene er kommet godt og grundigt ind under huden på mig :genert: :blink:

 

Planen har hele tiden været, at skulle Gizmo udvikle sig i en god og positiv retning, og være en god repræsentant for racen, så skal han bruges i avl... Og alt tegner til at det går i den retning :-D Så håber på, at han næste år skal indføres i avlen, og at jeg så skal have en hvalp efter ham... èn vizsla er bare ikke nok ;-)

 

Og så er jeg af uransagelige årsager, blevet helt vild med FT cockeren, helst af svenske linier... Nøj det er en super lille hund...

 

Det kunne også være meget sjovt at prøve med en Tysk Ruhåret eller Korthåret på et tidspunkt... eller en Bracco Italiano ;-)

 

Men Vizsla´en er helt sikkert kommet for at blive, nøj hvor mit lille røde lyn betyder meget for mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Dalmatineren. :hjerte: Hvem vil ikke gerne have sådan en Pippi langstrømpe hest...:blink: Som helt ung (uden forstand på hunde) havde jeg en chef, der havde en dalmatinertæve, som jeg af og til passede. Den var helt fantastisk - og simpelthen så lydig og lækker og sprængfyldt med energi. Jeg kunne gå laaange ture med den løs på stranden.. åh det var fantastisk. Jeg var sgu så glad for den hund. :lun:

 

Ja, jeg har virkelig også et blødt Dalmatiner-punkt. Det er også min spanske drømmehund lige nu. Der er den smukkeste, dejligste 5-årige dalmatiner nede på Animal in Need pt. og jeg FATTER ikke, at han har fået lov at vente i flere måneder på et hjem. De skriver, at han bare er så sød, rolig og dejlig. Jeg ville virkelig adoptere ham lige NU, hvis jeg havde råd og pladsen til det. Nøjjjj, hvor gad jeg godt have ham og gå lange ture sammen med lillebrødrene og putte med ham og kraaaaamme og mysse og tælle pletter og kigge og kigge og kigge på ham. :hjerte:

3687Dalmo.jpg

 

Dalmo.jpg

 

Og så ville jeg kalde min Dalmo for Morgan - efter Morgan Freeman - fordi han er stor, tryghedsindgydende og har fiiiiiine fregner. Årh. Jeg vil haaaaaaaaa' ham! Lige ham der, stakkels, spanske Dalmo, som ikke har nogen mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj, det var dog en skræmmende, afskyelig tanke. Brrrr ...

 

(nå, undskyld, men løveklip på de racer, hvor man gør det er slemt nok, synes gånnok ikke det skal brede sig til andre, stakkels vapsetyper)

 

:fornaermet:

 

Du forstår dig da slet slet ikke på elegance, skønhed og perfekt.. Det er lidt synd for dig :ae:

 

 

 

 

 

:drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...