Doberfan Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 I må undskylde kvaliteten - nogle er taget med OK kamera, men med retarderet kamerafører, og nogle med mobil... Men motiverne fejler jo ikke noget. Poster (næsten) kun hunde-billeder da jeg ikke ved om menneskene har lyst til at blive foreviget. Vi starter hos Fox og Priceman, som hentede mig i lufthavnen og forkælede mig til døde hele weekenden. :kys: Tex stener på sofaen Stella stener på sofaryggen Og Alto ligger og er smuk og dejlig! Så skulle vi til kagetræf hos Daniella, og Fox lavede denne smukke og lækre æblekage (det var inden den lækkede på mine bukser i bilen på vejen over - og nej, jeg havde IKKE tisset i bukserne ) Så ankom vi hos Daniella hvor vi mødte Buddha (med Voodoo), Minibillen (med Charlie), AnjaCS og Vito, Lille Louie, Nollike og BassilBerner. Synes der var flere, og dør sgu lidt hvis der er nogen jeg har glemt, men på det tidspunkt havde jeg været uden søvn i ca. 40 timer så er forhåbentlig undskyldt.. Hvad skal man med legetøj når man har en papkasse, siger Mikkel Og så et par hunde til kagetræffet - her er det en vindblæst, men yderst velfriseret Charlie Luxen og Voodoo leger 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Så blev det søndag, og Fox, Priceman, Stella, Tex og jeg tog til hundetræf på Ishøj Strand. Hewlett var desværre på arbejde, men heldigvis kom hendes mand med Ninja Lux, Julius og Maya. Og en Ninja-hale Det var bidende koldt, men de skøre kræ ville stadig i vandet. Maya, Lux, Julius og Charlie JeanetteH kom også og her får Luna og Charlie godbidder af Minibillen For enden af turen satte vi os ned for at drikke kaffe og spise kage. Charlies hår her siger lidt om hvor meget det blæste.. Men vi ville jo gerne vente til de sidste dukkede op. Enormt dårlig mobil-billede, men jeg fik da hilst på Rikke og Møffe. Og til sidst ankom Buddha med Voodoo og Motor (og Tex holdt sig til) Joye-Salome var der også med Charlie og Buster, men jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Så blev det mandag, tid til at sige farvel til Fox og Priceman Daniella kom og hentede mig og det var lidt af en udfording at få plads til al baggagen i bilen, men det lykkedes ved en fælles indsats fra Fox og Daniella Kan alt dette her - plus Mikkel - virkelig stuves ind i en lille Chevy? Svaret er ja! Daniella styrede over Storebæltsbroen med hård hånd og vi ankom i sikkerhed hos Dorte og Martin og mødte endnu flere dejlige mennesker, bla. Skipper-Odense, Lykkeliv, Linda, Korvis, Tonks, Labberdrengene, Snuseren og Lilleræv. IGEN, tilgiv mig hvis jeg har glemt nogen! Jetlag og søvnmangel kan syre hjernen ret effektivt. Men så mødte jeg jo Aslan:lun: Han er SÅ dejlig!!! Og det gør ikke noget at jeg var rimeligt hudløs på hagen i flere dage efter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Så blev jeg hentet af min barndomsveninde Lise og bortset fra at hun gav mig en dødelig cocktail der gav mig tømmermænd i flere dage, så skal hun også honoreres i hundenes navn Her er Chloe, en 13 år gammel Weim der ikke længere kan høre Og Chum som er en blanding af Bearded Collie og Border Collie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Tirsdag kørte Lise mig til Holstebro hvor jeg besøgte Marie Goldenbeck og samtidig mødte Rams, Kennel-Lowchen og Potil. Her er Ace Og Katla i Ace's kurv Kan forstå at hun siden har fået sin egen. Resten følger i morgen... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 hold da op, du har da haft travlt.... Det lyder som om du udelukkende kom for at tage på HF turne? eller fik du også besøgt lidt familie? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Herlige billeder:-D Du har bare haft travlt:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Så blev det mandag, tid til at sige farvel til Fox og Priceman Men så mødte jeg jo Aslan:lun: [ATTACH=CONFIG]82255[/ATTACH] Han er SÅ dejlig!!! Og det gør ikke noget at jeg var rimeligt hudløs på hagen i flere dage efter! Og du er så velkommen igen :klap: Det var rigtig hyggeligt at have dig her. Og så syntes jeg lige at smukke Aslan skulle igen med i quoten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ccmi Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Dejlige billder . Glæder mig til at se mere fra dit DK besøg:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Sjovt at se dine billeder! Og det var virkelig rart at møde dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Tusinde tak for denne gang, det var mega hyggeligt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 hold da op, du har da haft travlt.... Det lyder som om du udelukkende kom for at tage på HF turne? eller fik du også besøgt lidt familie? Jaja, fik også besøgt familien, meeen, det var lidt HF turne der trak. Sjovt at se dine billeder! Og det var virkelig rart at møde dig! I lige måde - og ser frem til at møde Iso næste gang! Og du er så velkommen igen :klap: Det var rigtig hyggeligt at have dig her. Og så syntes jeg lige at smukke Aslan skulle igen med i quoten Du ved jeg tager dig på ordet - men næste gang MÅ du altså lade mig ta' opvasken!! Og ja, Aslan tåler altid en gentagelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Tusinde tak for denne gang, det var mega hyggeligt :banan: I lige måde! Glæder mig til næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Du ved jeg tager dig på ordet - men næste gang MÅ du altså lade mig ta' opvasken!! det kommer an på om du har sovet eller ej - der er en regel om, at hvis man har jet-lag må man ikke vaske op, kun slappe af og nusse med hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Lige de sidste billeder... Janni havde taget en flok løver med, som vi luftede på boldbanen overfor Maries hus Ved ikke om nogen (inkl. Janni) har helt styr på hvor mange der var. Umuligt at fange dem alle på et billede, men vil gætte på der var mindst 15! Tirsdag aften gik turen så hjem til min søster og hendes tre dejlige greyhounds. Tass på snart 2 år (skulle have været udstillingshund, men er "einstein" Mark på 8 år (pensioneret løbshund) Og Indy på snart 11 år (også pensioneret løbshund og Danmarksmester!) Totalt dårlig kvalitet, men sjovt alligevel. Tre på stribe venter på aftensmad. Og Tass syntes lige han skulle vise flaget Torsdag var jeg på besøg hos Gryn og en forårsklippet Groa Jeg synes tit Gryn siger, at Groa er uopdragen - men det passer slet ikke. Hun er virkelig sød og dygtig og meget intelligent. :hjerte: Og så sidst, men absolut ikke mindst (høhø) besøgte vi Martha og Hestkjær og mand. Tusinde tak til alle jer, der lagde hus og have og køkken til, eller som bagte kage, eller bare mødte op! Det var simpelthen super dejligt at møde så mange seje HF'ere og deres hunde. Jeg glæder mig allerede til næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Jan og jeg glæder os også til at se dig en anden gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Og næste gang har jeg en RASK hund - basta! Så jeg kan være fuldt ud med til træffene Det var rart at hilse på dig, bare synd, at det blev så kortvarigt...! Øv også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 det kommer an på om du har sovet eller ej - der er en regel om, at hvis man har jet-lag må man ikke vaske op, kun slappe af og nusse med hunde gad vide om FOX hopper på at man kan have jet-lag fra en flyvetur fra UK :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 gad vide om FOX hopper på at man kan have jet-lag fra en flyvetur fra UK :hmm: Jep - det hopper hun på :blink: men også fra Danmark til UK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Og næste gang har jeg en RASK hund - basta! Så jeg kan være fuldt ud med til træffene Det var rart at hilse på dig, bare synd, at det blev så kortvarigt...! Øv også... Ja, for pokker, Møffe skal bare være helt rask næste gang! Hvordan går det med ham? Det var nu også pga. vejret at det blev så kort - vi frøs bare helt vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Ja, for pokker, Møffe skal bare være helt rask næste gang! Hvordan går det med ham? Det var nu også pga. vejret at det blev så kort - vi frøs bare helt vildt! Ja, men også fordi jeg jo ikke kunne lade Møffe alene i bilen alt for længe - og de gamle skulle jo også bruge den... Jeg ved ærlig talt ikke, hvordan det går med Møffe. Ikke rigtig bedre desværre... Dog bedre end da du var her. Men ikke meget... Men opdaterer i hvert fald hans tråd, når jeg forhåbentligt ved noget mere på mandag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Jep - det hopper hun på :blink: men også fra Danmark til UK :hmm: så må vi vist hellere spise ude hver dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Vildt så mange du har nået at møde, respekt, jeg var nok gået kold efter dag 2. Var suuuper hyggeligt at møde dig og tak for fortællingen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Vildt så mange du har nået at møde, respekt, jeg var nok gået kold efter dag 2. Var suuuper hyggeligt at møde dig og tak for fortællingen Ja, omkring 30 HF'ere fik jeg mødt. Var også lidt smadret, må jeg indrømme, men det er jo om at benytte sig af det, når chancen melder sig. Og tak - og i lige måde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 13, 2012 Rapporter Share Besvaret April 13, 2012 Nej men nej... Hvis du har besøgt hestkjær og martha, så må du jo have været lige i nærheden...hvor bar jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts