Gæst Tanten Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Nu sker det jo at jeg kommer til, at skrive noget værre bladder Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan jeg sletter et indlæg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tror jeg ikke vi har rettigheder til herinde.. Det ved jeg at man kan på andre fora, men det er vist op til admin at bestemme om vi må eller ej.. det er en feature han/hun skal vælge i opsætningen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tror jeg ikke vi har rettigheder til herinde.. Det ved jeg at man kan på andre fora, men det er vist op til admin at bestemme om vi må eller ej.. det er en feature han/hun skal vælge i opsætningen OK - men jeg har da for ikke så længe siden svaret på et indlæg som så blev slette imens jeg svarede, det blev slettet af brugeren selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hmm det forstår jeg ikke.. For der er ikke en edit og cancel knap... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hmm det forstår jeg ikke.. For der er ikke en edit og cancel knap... Det kan jeg nemlig heller ikke finde. men jeg har set det kan lade sig gøre - altså bare et enkelt indlæg, ikke en hel tråd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Man kan godt slette :blink: I skal sige rediger, gå avanceret og så er der en valgmulighed med slet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Man kan godt slette :blink: I skal sige rediger, gå avanceret og så er der en valgmulighed med slet Der kan jeg heller ikke finde den Måske den er fjernet ved mig fordi Admin syntes jeg er så fornuftig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Der kan jeg heller ikke finde den Måske den er fjernet ved mig fordi Admin syntes jeg er så fornuftig Det skulle være underligt :hmm: Har lige tjekket igen - den kommer øverst oppe. Er du sikker på, du ikke er stæreblind ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Det skulle være underligt :hmm: Har lige tjekket igen - den kommer øverst oppe. Er du sikker på, du ikke er stæreblind ? Garanteret jeg er stæreblind Kunne du putte lidt flere specifikke ting/symboler på Hvad det er i nærheden af osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Det er der heller ikke her.. Der står: Tråd: sletning i øverste højre hjørne, men det er jo titlen på tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Sry det er endnu nemmere Sig rediger og på den nye side står der slet (til højre) - tryk på den og vælg så slet og vupti Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Det kan jeg ikke.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Og bemærk jeg lige har slettet mit indlæg med mine print screens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Det er der heller ikke her.. Der står: Tråd: sletning i øverste højre hjørne, men det er jo titlen på tråden Lige der troede jeg et kort øjeblik at jeg havde fundet de gyldne sten, men jeg blev snydt da jeg også opdagede den og prøvede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Øhh så smid admin en pb. For jeg har kunnet det længe. Kan ikke tro det er fordi, jeg er sponsor eller lign. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Og bemærk jeg lige har slettet mit indlæg med mine print screens GGGRrrrrrrr - Jeg prøvede den, men min skærm ser overhovedet ikke sådan ud. Jeg går i rediger og derefer i avanceret og der er intet der ser sådan ud På med den igen, så jeg kan tjekke igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 GGGRrrrrrrr - Jeg prøvede den, men min skærm ser overhovedet ikke sådan ud. Jeg går i rediger og derefer i avanceret og der er intet der ser sådan ud På med den igen, så jeg kan tjekke igen Sådan ser mit også ud.. altså som du siger.. jeg har ikke det der slette felt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Jeg siger rediger og så får jeg følgende frem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 (rettet) Nu skal jeg lige aørge for at blinde tante kan se det...... 2 sek Nu håber jeg det virker Redigeret September 2, 2008 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Jeg siger rediger og så får jeg følgende frem: Mange tak - Den knap har jeg bare overhovedet ikke hos mig - øjeblik Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tante: Det må være en fejl så - eller også er du blevet nedgraderet pga dårlig opførsel eller lign :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Nu skal jeg lige aørge for at blinde tante kan se det...... 2 sek Nu håber jeg det virker ^^^^^^ Kæmpe stort så tante kan se det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tante: Det må være en fejl så - eller også er du blevet nedgraderet pga dårlig opførsel eller lign :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 ^^^^^^ Kæmpe stort så tante kan se det Tanten kan fint se det nu :5up: men jeg har kun en 2 kasser inde i avanceret og der er ingen af dem jeg kan få lov til at slette i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Er det ikke kun sponsorer (og redaktører) der kan slette?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts