Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Er det ikke kun sponsorer (og redaktører) der kan slette?? Kan du slette?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Tanten kan fint se det nu :5up: men jeg har kun en 2 kasser inde i avanceret og der er ingen af dem jeg kan få lov til at slette i Hvorfor skal du altid være rasmus modsat?? Stakels tante :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Er det ikke kun sponsorer (og redaktører) der kan slette?? Ooooooooooh, ja det giver jo forklaring på hvorfor nogen kan og tante badante ikke kan! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Kan du slette?? Nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hvorfor skal du altid være rasmus modsat?? Stakels tante :ae: Hæ hæ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Nej Hmmm - du har squ nok ret så :5up: Enten må jeg lærer at skrive ordenligt, eller betale ved kasse 1, eller blive redaktør Måske der kan laves et lille fristed der hedder tosserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Er det ikke kun sponsorer (og redaktører) der kan slette?? Jo helt korrekt, egentlig burde sponsor heller ikke kunne, det giver ingen mening at slette et indlæg. Alle kan redigere egne indlæg, pga. stavefejl, grammatik osv osv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Måske der kan laves et lille fristed der hedder tosserne Psst...Social gruppe ... men regn ikke med for mange medlemmer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hmmm - du har squ nok ret så :5up: Enten må jeg lærer at skrive ordenligt, eller betale ved kasse 1, eller blive redaktør Måske der kan laves et lille fristed der hedder tosserne Ja eller også sletter man det man har skrevet og tilføjer i stedet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Jo helt korrekt, egentlig burde sponsor heller ikke kunne, det giver ingen mening at slette et indlæg. Alle kan redigere egne indlæg, pga. stavefejl, grammatik osv osv. Men hvad så hvis hele ens indlæg er noget pladder, der ikke har noget at gøre i tråden overhovedet? Altså - jeg kan jo godt finde ud af at slette hele indlægget i redigering og så eller reklamere med at jeg har skrevet noget pladder Men det ville da unægteligt være rart hvis jeg kunne slette hele indlægget og ikke behøvede at udstille mig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Psst...Social gruppe ... men regn ikke med for mange medlemmer! :mrgreen: Nej der er nok ikke mange der vil melde sig :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Aslan jeg er i øvrigt vildt misundelig på din rolige hånd, som du har tegnet ringe og pile med :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Altså - jeg kan jo godt finde ud af at slette hele indlægget i redigering og så eller reklamere med at jeg har skrevet noget pladder Sådan :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Sådan :5up: Ihhhhh - nu bliver jeg jo helt stolt af mig selv eller noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Aslan jeg er i øvrigt vildt misundelig på din rolige hånd, som du har tegnet ringe og pile med :blink: Hahaha, tænkte nok der var en eller anden der ville kommentere det.... Min undskyldning er at jeg sidder ved den bærbar.... Havde jeg haft en mus.......ville jeg kunne have gjort det ihvertilfalde 5% bedre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Hahaha, tænkte nok der var en eller anden der ville kommentere det.... Min undskyldning er at jeg sidder ved den bærbar.... Havde jeg haft en mus.......ville jeg kunne have gjort det ihvertilfalde 5% bedre Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink: Men.............så havde det jo ikke været nemt at gøre. Så skulle jeg til at trykke hist og pist....og jeg skulle jo skynde mig helt vildt, jeg skulle jo hjælpe diiiiiig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Men.............så havde det jo ikke været nemt at gøre. Så skulle jeg til at trykke hist og pist....og jeg skulle jo skynde mig helt vildt, jeg skulle jo hjælpe diiiiiig OK - du er tilgivet :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 OK - du er tilgivet :5up: :klap2: :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink: Årh ja du er da også bare totalt computer geni. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Men.............så havde det jo ikke været nemt at gøre. Så skulle jeg til at trykke hist og pist....og jeg skulle jo skynde mig helt vildt, jeg skulle jo hjælpe diiiiiig Og det vigtigste er, at det blev forstået. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Og det vigtigste er, at det blev forstået. :5up: Nemlig ja Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Årh ja du er da også bare totalt computer geni. :blink: Nemlig ikke Men lidt kan jeg da :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 OK - men jeg har da for ikke så længe siden svaret på et indlæg som så blev slette imens jeg svarede, det blev slettet af brugeren selv Nogen speciel debatør du hentyder til :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 2, 2008 Rapporter Share Besvaret September 2, 2008 Nogen speciel debatør du hentyder til :pift: Ud af min tråd - det er din skyld jeg har startet den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts