Administrator Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 MÅNEDENS HUND SEPTEMBER 2008 Denne månedes kategori: "Sorte/mørke hunde" billeder Her lægges billeder online som man ønsker at deltage med i: "Månedens hund" september 2008. HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. september kl. 21.00 for at deltage, da afstemningen på de indsendte billeder starter umiddelbart herefter. KUN ét billede af samme hund, og kun én hund på billedet, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i fotoalbummet:wink: Denne måneds kategori, er ønsket af sidste måneds vinder, A9 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Øv sat ud af spil igen :megaked: That aside, synes jeg det er en rigtig god kategori faktisk. Det er kun fair, at dem, men mørke hunde også kan "være med". Det er jo ikke let at konkurrere, når ens hund er så svær at fotografere godt. Glæder mig til at se jeres dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst gadekryds Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 vi glæder os til at se nogen rigtig gode billeder af jeres mørke hunde selv om vi igen ikke kan være med men der skal jo være plads til alle så frem med jeres kamara og tag mogen rigtige gode billeder så vi har lidt at vælge i mellem held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Kan der gives dispensation fra denne regel og du skal selv eje den afbillede hund hvis man nu har passet hunden i 4 måneder og billedet er taget af en selv i samme periode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Øv jeg kan heller ikke være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Øv jeg kan heller ikke være med Vi maler da bare vores hunde sorte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nazak Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 En rigtig dejlig dreng men han kan vente sig, kan han jeg vil nemlig have lov til at deltage med Cille-pigen , og så har han ingen chance :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 han ligner en der er malet hmmmm ...men det er en flot farve i har valgt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 Man kan da godt tage gode billeder af sorte hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 Både Ozzie og jeg er forelskede nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hej :vinken:er der nogle der vil med ud at lege i mudder:-P så vore hunde kan blive mørke........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 Hvor er han smuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Øv jeg kan heller ikke være med Hellere ikke her. Jeg har ellers masser af billeder af Oskar der er mere sort end hvid efter et mudderbad. Men det tæller nok ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Her har I en mulig kandidat: Kazan - Sommeren 2007 Han er fiiin Og hvis der ikke kommer mange flere billeder, lyder han som en sikker vinder :5up: altså lige pt. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hellere ikke her. Jeg har ellers masser af billeder af Oskar der er mere sort end hvid efter et mudderbad. Men det tæller nok ikke. Hæ hæ :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hellere ikke her. Jeg har ellers masser af billeder af Oskar der er mere sort end hvid efter et mudderbad. Men det tæller nok ikke. Det der.......det er en grå zone som er meget svær at sige nej til også bare fordi han er lidt nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hej :vinken:er der nogle der vil med ud at lege i mudder:-P så vore hunde kan blive mørke........ Den er jeg med på, selvom jeg nok har et par kandidatbilleder liggende, hvis det havde været tilladt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Kan der gives dispensation fra denne regel hvis man nu har passet hunden i 4 måneder og billedet er taget af en selv i samme periode Så må vi vidst også have vores mudrede hunde med, hvis det bliver tilladt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Så må vi vidst også have vores mudrede hunde med, hvis det bliver tilladt :blink: :5up: Eller sort med aftegninger :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 :5up: Eller sort med aftegninger :blink: Helt klart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Ved ikke om Akira kan være med.. men hun er da også sort.. med andre farver.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 uh uh her kan vi være med.... så er det bare om at finde ud af hvad det er for et billede der skal med :stupid: Må man godt skifte billedet ud, hvis man nu ombestemmer sig inden d 20 sep? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Må man godt skifte billedet ud, hvis man nu ombestemmer sig inden d 20 sep? Det var der en der fik lov til for 2-3 mdr siden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Arghhh... hvem af mine skal jeg vælge??? Nogen forslag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts