Gæst Tesito Skrevet April 23, 2012 Rapporter Share Skrevet April 23, 2012 Jeg er nok ik den eneste som godt kan lide at spare penge, så derfor deler jeg lige noget viden Hundefoder & hundeartikler | Din hundeservice - alt din hund har brug for har tilbud. man kan købe 3 ting og kun betale for 2. det gælder alle varer undtagen foder. Jeg købte nogle forskellige ting til apporterings træning http://www.*******.dk/ har næste lige haft 20% på alt legetøj. Et godt råd er at tilmelde nyhedbreve eller blive fan på fb, så man kan følge med hvornår der komme gode tilbud. God tilbuds jagt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tesito Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 hov hvorfor laver den ****** på mit link? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 Fordi, at man skal have skrevet 50 indlæg, før man må linke. Det er for at sortere spam fra. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 Fordi, at man skal have skrevet 50 indlæg, før man må linke. Det er for at sortere spam fra. Hvorfor kan hun så godt lave det andet link mon? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tesito Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 Det først link virker jo fint... Nå skidt pyt. Der skulle står ******* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tesito Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 ej helt ærligt... man kan ik engang skrive navnet uden et link?! Det er da mærkeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 Det først link virker jo fint... Nå skidt pyt. Der skulle står ******* *GGG* Måske er netop DEN biks bannet på HF Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 der har været problemer af en art, med det firma herinde, derfor kan man ikke linke til dem via H-F (går ud fra det er dem, jeg kan jo ikke se hvad i skriver ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 Jeg har glemt hvorfor men du kan ikke linke direkte til dem... Dog city i et ord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret April 23, 2012 Rapporter Share Besvaret April 23, 2012 hvad har den side gjort? har aldrig hørt om dem? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 hvad har den side gjort? har aldrig hørt om dem? :hmm: Kan ikke huske hvorfor den er censureret men jeg handler der jævnligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Jo... det er for at stoppe forhandlere der gerne vil lave lidt gratis reklame for deres egen bix, så vidt jeg husker. Synes det er udemærket - Men selvfølgelig temmelig træls, hvis der nu er knald tilbud, på netop det man står og mangler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 hmm...var det dem der havde en facebookside som de så havde fyret RSS feed op på, så alt vi skrev havnede derinde? hehe...eller var det et andet firma...kan bare huske der blev en masse polemik fordi folk bevidst skrev noget vrøvl...men kan være det var en anden butik... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BeritÆ Besvaret April 26, 2012 Rapporter Share Besvaret April 26, 2012 netto-pet ny webshop har jeg fået mail om, da jeg er ven med en på FB som har set det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts