Gæst Buddha Skrevet April 24, 2012 Rapporter Share Skrevet April 24, 2012 Så blev min Voodoo endelig sit første år! Vi holdt fødselsdagsfest for ham i søndags, men i skal da bestemt ikke snydes for lidt billeder, et fra hver måned. Han er simpelthen den største gris i verdenen, meeeen siden årsskiftet, så virker det alligevel som om mudderpøle er blevet bare en lille smule mindre første prioritet Lillebitte og i gang med yndlingsbeskæftigelse: spise! Han startede sin grisekarriere meget tidligt Muligvis billedet ikke gør dem ære, de var HELT grå, vi havde lige været ude og bade På tur med et par søde damer, han tog mange spændende ting med hjem i pelsen Midt i et eller andet totalt hvalpeflip... Oh dear god....... På denne tur tog han sig så en ruller i en mudderpøl. Det er klart en god ide.. Best buddies, black & white Her er han 9 måneder, smurt ind som altid Så ramte vi 2012 og se engang så ren han er! Igen, ren! Ren! (Og dygtig, meget dygtig) Fra denne måned, det heldige ved Voodoo er, at han elsker vand. Han er sluppet for MANGE bade på den konto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Stort tillykke Voodoo... flotte fyr.. Hvor er han smuk - er helt pjattet med hans bamseører:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Heeerlig billedserie :hjerte: Men savner fødselsdagsbord og kage! Endnu et stort tillykke til den dejlige dreng! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helle1985 Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Stort tillykke til smukke Voodoo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke Voodoo :tillykke: Nej, nogle pragtfulde billeder af ham som lille grissebasse :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 TILLYKKE SØDEFIDUSMAGER-VOODOO:banan::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 TILLYKKE DEJLIGE VOODOO!! :klovn::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke Voodoo Du er altså ikke til at stå for på trods af mudder und alles Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Ha ha ha, sikke en skøn billedserie! Stort tillykke til den lille søde gris!! :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 tillykke :banan: jeg elsker billedet hvor de sidder ved siden af hinanden en sort og en hvid :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Stooort tillykke med føsdagen bette Voodoo:lun: Jeg er sikker på at du bliver møgforkælet i dag :tillykke::tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 tillykke flotte Voodoo .. Hvis din mor en dag skal af med dig og din storebror, er i velkomne her :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 WOHOOOO, TILLYYYYYKKKKEEEE :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Heeerlig billedserie :hjerte: Men savner fødselsdagsbord og kage! Endnu et stort tillykke til den dejlige dreng! :tillykke: Fødselsdagsbord og kage Daniella var med til at lave kagerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Fødselsdagsbord og kage Daniella var med til at lave kagerne. [ATTACH=CONFIG]83203[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83204[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]83205[/ATTACH] Orv hvor er de flotte:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 jeg prøvede at invitere folk på lagkage d. 14 men folk ville slet ikke tage sig tid til at fejre Nissan.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 jeg prøvede at invitere folk på lagkage d. 14 men folk ville slet ikke tage sig tid til at fejre Nissan.. Det er fordi du ikke bor på Sjælland! Vi var totalt meget kommet, jeg elsker lagkage og er sikker på at Voodoo elsker Nissan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 jeg nægter at flytte pga. en lagkage.. selvom det ellers lyder fristende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke Voodoo Fame en skøn uldtot Fantastiske billeder - fler tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 jeg prøvede at invitere folk på lagkage d. 14 men folk ville slet ikke tage sig tid til at fejre Nissan.. Det var da frækt, men kender det godt, hellere ingen udover mig der ville fejre Teitur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Stort tillykke til grisebassen :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Det var da frækt, men kender det godt, hellere ingen udover mig der ville fejre Teitur. Jeg fik ik nogen invitation ej hellere gjorde Hope :hmm:Vi er skuffet! ------------------------- Tillykke til Voodoo :klap: Ih kan vi ikke få flere billeder?? Elsker bare dine billeder og modellerne er altså også skønne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret April 24, 2012 Rapporter Share Besvaret April 24, 2012 Tillykke til Voodoo. Han er altså ufattelig lækker! Elsker også dine billeder, så forsæt endelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts