Hop til indhold

Goddammit Voodoo!

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Når vi går, og efter de har spist deres kong, så eksploderer Voodoo og alt hvad man ikke må når vi er hjemme, må man når man er alene :ivrig:

Han er jo rent faktisk ikke en gøende hund..... men...

Tror måske jeg skal komme hjem og lige få afbrudt hans eksplosion. Resten af dagen chiller han, har haft dem på skype for noget tid siden, men når jeg nåede på arbejde var ovenstående slut. Totalt børste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åååååhr guder, Voodoo altså! :lol: :lol: :lol:

Total fesen Kong, den skulle da netop gøre hundene trætte :mrgreen:

Mine hunde bliver på ingen måde trætte af en kong, men den smager dejligt! Har et rent hjem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine hunde bliver på ingen måde trætte af en kong, men den smager dejligt! Har et rent hjem igen.

Møffe er kvæstet, når han har spist Kong. Men jeg er også led, jeg blander tørkost med lækre sager og putter i fryseren... Og tungen skal langt ind for at få godterne ud. De gange han har fået dem ifm. alene hjemme, har han sjældent fået den tømt helt.

Men ok, han er også doven berner mod hyper samojede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe er kvæstet, når han har spist Kong. Men jeg er også led, jeg blander tørkost med lækre sager og putter i fryseren... Og tungen skal langt ind for at få godterne ud. De gange han har fået dem ifm. alene hjemme, har han sjældent fået den tømt helt.

Men ok, han er også doven berner mod hyper samojede :mrgreen:

Voodoo kaster med sin kong, for så kommer fyldet meget hurtigt ud :lol: Det er måske heller ikke så afslappende måde at spise på. Kan da være jeg skal prøve at fryse den :hmm:

Tog lige lyd på efter den kommentar :sjov: Gud hvor jeg dog elsker dine indlæg buddha, men du skal alligevel have :bighug: For de prøvelser du må igennem med hyper voodoo :lun:

Nu ligger han og sover på mine fødder, han synes selv han har været en god hund i dag og nu er han træt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også anbefale at fryse den kong... og hvis det der var mine vovser, var de ikke sammen når de var alene... at komme hjem til det der, ville jeg spasse ud over..

De har jo en fest uden lige når de er alene?

Jeg købte jo kong'er, da bassil også begyndte at kaste med sine fyldte marvben for at få fyldet ud - det giver pænt store hakker i trægulvene..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også anbefale at fryse den kong... og hvis det der var mine vovser, var de ikke sammen når de var alene... at komme hjem til det der, ville jeg spasse ud over..

De har jo en fest uden lige når de er alene?

Jeg købte jo kong'er, da bassil også begyndte at kaste med sine fyldte marvben for at få fyldet ud - det giver pænt store hakker i trægulvene..

Nå men så er det jo godt at det er mine.

Vores gulve skulle nu gerne kunne tage et par konger som bliver smidt, altså de er jo lavet af gummi ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men så er det jo godt at det er mine.

Vores gulve skulle nu gerne kunne tage et par konger som bliver smidt, altså de er jo lavet af gummi ;-)

Jep :mrgreen:

Vores gulv kan også holde til kong'er der bliver kastet - men rigtige marvben, som jeg havde fyldt med guf, der var frossent... næææh.. ikke så god holdbarhed på det der gulv..

Link til indlæg
Del på andre sites