Gæst Buddha Skrevet April 25, 2012 Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 [video=youtube_share;StmvVxQVcp0] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Aj for pokker. Der er en, der har hygget sig mens han var alene hjemme:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 God film! Voodoo har haft paaaarty!!! Men også lidt :ae: til dig, Buddha... Så har du da noget at ta' dig til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 HååååååårH!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
HNP Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Haha hvor er han god Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Når vi går, og efter de har spist deres kong, så eksploderer Voodoo og alt hvad man ikke må når vi er hjemme, må man når man er alene Han er jo rent faktisk ikke en gøende hund..... men... Tror måske jeg skal komme hjem og lige få afbrudt hans eksplosion. Resten af dagen chiller han, har haft dem på skype for noget tid siden, men når jeg nåede på arbejde var ovenstående slut. Totalt børste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Elsker du ikke bare at have hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Voodoo forstår da at feste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Hold da op han har hygget sig Men kæmpe :ae: til dig, der skal rydde op efter ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Årh gud hvor han har hygget sig! Han har endda nææææsten fået Motor med i mudderfesten hva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Åååååhr guder, Voodoo altså! :lol: Total fesen Kong, den skulle da netop gøre hundene trætte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Åååååhr guder, Voodoo altså! :lol: Total fesen Kong, den skulle da netop gøre hundene trætte Mine hunde bliver på ingen måde trætte af en kong, men den smager dejligt! Har et rent hjem igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 ahahahahahaha..... minder mig om Tinkas fjer-fest!!! åh er helt kaput af grin!!! :sjov::sjov: og en masse af dem her til hårdtprøvede dig!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marie Svane Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 "Voodoo din lort" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 og :ae: til dig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 "Voodoo din lort" Pardon my french Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 På den lyse side - nu må jeg jo ud og shoppe ny seng til Motor, han var vildt glad for den! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Mine hunde bliver på ingen måde trætte af en kong, men den smager dejligt! Har et rent hjem igen. Møffe er kvæstet, når han har spist Kong. Men jeg er også led, jeg blander tørkost med lækre sager og putter i fryseren... Og tungen skal langt ind for at få godterne ud. De gange han har fået dem ifm. alene hjemme, har han sjældent fået den tømt helt. Men ok, han er også doven berner mod hyper samojede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 "Voodoo din lort" Tog lige lyd på efter den kommentar Gud hvor jeg dog elsker dine indlæg buddha, men du skal alligevel have For de prøvelser du må igennem med hyper voodoo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Møffe er kvæstet, når han har spist Kong. Men jeg er også led, jeg blander tørkost med lækre sager og putter i fryseren... Og tungen skal langt ind for at få godterne ud. De gange han har fået dem ifm. alene hjemme, har han sjældent fået den tømt helt. Men ok, han er også doven berner mod hyper samojede Voodoo kaster med sin kong, for så kommer fyldet meget hurtigt ud Det er måske heller ikke så afslappende måde at spise på. Kan da være jeg skal prøve at fryse den :hmm: Tog lige lyd på efter den kommentar Gud hvor jeg dog elsker dine indlæg buddha, men du skal alligevel have For de prøvelser du må igennem med hyper voodoo Nu ligger han og sover på mine fødder, han synes selv han har været en god hund i dag og nu er han træt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Hahahaha, åh nej, Voodoo altså ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Jeg vil også anbefale at fryse den kong... og hvis det der var mine vovser, var de ikke sammen når de var alene... at komme hjem til det der, ville jeg spasse ud over.. De har jo en fest uden lige når de er alene? Jeg købte jo kong'er, da bassil også begyndte at kaste med sine fyldte marvben for at få fyldet ud - det giver pænt store hakker i trægulvene.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Jeg vil også anbefale at fryse den kong... og hvis det der var mine vovser, var de ikke sammen når de var alene... at komme hjem til det der, ville jeg spasse ud over.. De har jo en fest uden lige når de er alene? Jeg købte jo kong'er, da bassil også begyndte at kaste med sine fyldte marvben for at få fyldet ud - det giver pænt store hakker i trægulvene.. Nå men så er det jo godt at det er mine. Vores gulve skulle nu gerne kunne tage et par konger som bliver smidt, altså de er jo lavet af gummi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 jeg tror også jeg ville fryse dem hvis jeg var dig :5up: og så sad jeg lige og fik flashbacks til dengang jeg kom hjem til en topmadras der var bidt i småstykker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret April 25, 2012 Rapporter Share Besvaret April 25, 2012 Nå men så er det jo godt at det er mine. Vores gulve skulle nu gerne kunne tage et par konger som bliver smidt, altså de er jo lavet af gummi Jep Vores gulv kan også holde til kong'er der bliver kastet - men rigtige marvben, som jeg havde fyldt med guf, der var frossent... næææh.. ikke så god holdbarhed på det der gulv.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts