Shii Besvaret April 30, 2012 Rapporter Share Besvaret April 30, 2012 Se mig, jeg er herre dygtig! SÅ opfindsom og super god til både at hoppe og balancere! Det er lidt imponerende at han kunne gå amok i en trillebør uden at den væltede... Grinede nu af ham men det skulle han jo ikke høre! Det var 2. dag han havde gang i det projekt, jeg fattede jo ikke hvor han havde fundet sådan noget vådt, klistret sand henne. Jeg er også ret imponeret over at han ikke får den væltet! Det er jo ikke fordi han ligefrem graver stille og roligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 30, 2012 Rapporter Share Besvaret April 30, 2012 Jeg er også ret imponeret over at han ikke får den væltet! Det er jo ikke fordi han ligefrem graver stille og roligt Det er derfor jeg tror han vil være mega god til agility, han er top sporty og kan løbe på de vildeste besværlige underlag, og han ligner bare en som løber hen over en flad eng. Han er jo også opvokset med klippeskråninger i haven som de fik lov at kravle på da de ligesom var store nok til det, opdrætter havde også lavet forskellige "forhindringer" og masser af blandet underlag der hvor de var ude hver dag, så han har fået det ind med modermælken Det er ret sejt. Og tydeligt at mærke på ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts