Hop til indhold

cykeltrailer/anhænger til hunde

Gæst Valbytøsen
 Share

Recommended Posts

Gæst Valbytøsen

Vil høre om der er nogen, der har erfaring med disse? Jeg har en fransk bulldog, og vil gerne længere omkring med hende - overvejede en Nihola Low, men de koster kassen ;) Forslag til mærke, for/imod, hvad som helst! ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre ingen erfaring eller viden indenfor området. Men hva med en cykel kurv? Eller kurv taske til bagagebæger? Kan man ik få sådan noget til nogle billigere penge? Bare en tænke, har som sagt ik så meget kendskab til det...

Redigeret af Tesito
tastefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Jeg har 50 kg deluxe modellen fra zooplus.

den er vi super glade for og kvalitet, tip top. og lækker affjedring, så den er behagelig at cykle med :-)

cykler 40 km med den om ugen, og Nissan elsker den :-)

Men jeg ville foreslå at sørge for at købe af ordentlig kvalitet, så du slipper for at irritere dig over den. så kan det rigtig hurtigt blive træls.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Tak for responsen! Er nok mest til en anhænger, da Lulu er besat af skygger, så tænker jeg det er bedst, at hun er lukket inde bagtil, så cyklen ikke pludselig lave udsving, fordi hun får øje på en skygge...!?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har den røde fra trixie. Den ligger rigtig godt på vejen og virker som god kvalitet. Vi har str M. Men hvis du kun skal have til en fransk bulldog er str s måske nok? (Vægt max 10.5 kg)

Jeg har set dem i både pet word/ maxi zoo. Måske du er heldig at kunne finde den i en butik i nærheden af dig, hvis du vil se den.

http://www.alttilhundogkat.dk/cykeltur_med_hund.6

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Er nu blevet den lykkelige ejer af en "Doggyride" der både kan bruges som anhænger og som transportbur ;) Lulu hoppede glad ind i den og vi kan begge ikke vente med at tage den første tur!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Har også kigget på den - den ser rigtigt god ud! Kan så fortælle at mit køb er et total hit!!! Lulu har været på et par ture nu til en hundeskov, og det at hun kan spare på kræfterne på udturen, og så bare gi los i skoven, for at lægge sig op i anhængeren og SOVE hele vejen hjem igen - det er fantastisk ;)

Et billede af den nye vogn;

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites