Gæst MeggieMoo Skrevet Maj 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 1, 2012 Jeg er ked af min dansk er ikke godt. Jeg er engelsk og bevægede mig og mine 7 hunde til Danmark i november med min danske mand. Hundes... MeggieMoo - greyhound, Harris og Poppy - greyhound x's (Harris is very stupid), Holly - border collie x working cocker spaniel, Charles - hairy mixture, now 13 years old, Sid - whippet x collie, getting old, with few teeth and only been with me 18 months They are all rescue dogs, all lucky to be alive, especially my very special girl MeggieMoo who has now defied death 3 times. And last but not least Douglas - the monster puppy - 6 months old today! Please be gentle and kind to the English woman with many dogs: Blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Hello !!! Og velkommen og snarest velkommen til Danmark med alle dine skønne hunde ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Hej og velkommen til:-D I don't know how much danish you understand already? Lovely doggies:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Weeeeeeeeeeeeeeeeee :banan: More greyhounds - excellent! Welcome. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen til! Det er en dejlig måde at lære dansk på at benytte sig af et dansk forum+ du vil få en masse bekendtskaber herinde, og få gode venner på den måde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Hej og velkommen til Dejlige hunde. Og hvor er de heldige, at der findes mennesker som dig, der giver dem en chance til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen Jeg er dansk, men bor i Hertfordshire, har også rescue dogs. Dine hunde ser dejlige ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MeggieMoo Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Hej og velkommen til:-D I don't know how much danish you understand already? Lovely doggies:lun: Tak! Ikke nok dansk - jeg elsker google translate Velkommen Jeg er dansk, men bor i Hertfordshire, har også rescue dogs. Dine hunde ser dejlige ud! :vinken:Rescue dogs rock! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen til Ser du helst at vi så skriver på dansk eller engelsk? For de fleste af os kan snildt gøre begge dele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen Sikke nogle flotte billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 velkommen til.. sikke nogle dejlige hunde.. Og bare vent det med sproget skal nok komme.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen, jeg er desværre dårlig til engelsk, så skriver på dansk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MeggieMoo Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for. We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little business going again here. I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Hej og velkommen til, jeg kan se at du bor i Svendborg, det er ikke langt fra mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MeggieMoo Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen til Ser du helst at vi så skriver på dansk eller engelsk? For de fleste af os kan snildt gøre begge dele I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for. We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is very much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little dog business going again here. But I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
nr 49 Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen - jeg bor også i Svendborg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen til hunde-forum og Danmark! Dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 I look in Danish, try to work it out, then switch to English to check I haven't got it completely wrong! Skriver jeg finder det vanskeligt, men jeg giver det en chance. Det ville være uhøfligt ikke for. We talk English at home and of course all my dogs speak English so my Danish is very much bad, very bad or just really, really bad! Determined to learn though so I can get my little dog business going again here. But I miss talking about dogs as they have been my life for so many years:hjerte: [ATTACH=CONFIG]83868[/ATTACH] Det er nok også smartest at forsøge at lære det danske sprog - og det kommer jo nemmest ved at bruge det Men forestiller mig at det er sværere at læse og skrive det, end at forstå det! Hvad går din hunde-forretning ud på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 1, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2012 Velkommen - til Danmark og til Hunde-forum. Hairy-mixture, like your description :banan: all my dogs are second hand too, wouldn't exactly call them rescues, but with special needs of some kind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MeggieMoo Besvaret Maj 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2012 Det er nok også smartest at forsøge at lære det danske sprog - og det kommer jo nemmest ved at bruge det Men forestiller mig at det er sværere at læse og skrive det, end at forstå det! Hvad går din hunde-forretning ud på? hundehalsbånd og pels making - smuk, speciel! Desuden gør hundesnor, hundehalsbånd og hundseler til agility eller uddannelse Velkommen - jeg bor også i Svendborg Vi er på Tåsinge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts