Gæst sidsel Skrevet Maj 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2012 hej jeg er jo det heldige ejer af min dejlige Puma som er en blanding mellem dsg og dværg pinscher. Jeg holder meget af at løbe i skoven og indtil nu har Puma ikke været med. Mit spørgsmål er hvornår er det okay han kommer med ud og løbe altså hvor gammel skal han være? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 hvor gammel er han? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sidsel Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 han er 11 måneder. Min dyrlæge sagde at det var okay allerede nu og når det er små racer må man fra de er 6 måneds men vil jo ikke ødelægge ham og har hørt fra andre 1år og 6månedeq. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sidsel Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 må lige tilføje at jeg ikke har tænkt mig at starte med 5km løbetur men sådan i små etaper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 jeg ville overhovedet ikke være bekymret for at gå i gang i det små nu - hvis du holder dig til et tempo, hvor han bare skal trave for at følge med og så selvfølgelig bygger langsomt op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sidsel Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 okay det vil jeg så gå igang med:) han elsker nemlig at løbe når han får lov til at løbe frit, tusind tak for svaret. Ville jo gerne være på den sikre side:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Jeg ville også bare tage ham med. Starte ud med korte ture:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 en hund kan trave LÆNGE... så hvis du holder tempoet i trav så burde det ikke gi problemer.... og hvis du bare har vand med til ham og holder lidt pauser for at tjekke om han er træt så burde det være ok.... grunden til jeg anbefaler pauserne er at når adrenalinen køre så kan de noglegange ikke mærke hvor trætte de enligt er... og hvis du holder en lille pause et par gange så de lige falder ned evt smider 2-3 godbider i græsset så han kan snuse så kan du hurtigt se om han er helt færdi eller om han er oplagt på mere... du må bare ikke fylde for mange godbider i ham... rigtig god fornøjelse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts