Gæst Puddi Skrevet Maj 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2012 Hvor længe efter endt løbetid kan en tæve stadig dufte godt for hanhunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Jeg holdte altid Luna fra hanhunde i 4 uger fra løbetid startede. Luna dufter altid godt for en del hanhunde (også nu hvor hun er steriliseret), men så er faren overstået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Nogle tæver er fortsat spændende i lang tid, og desværre nogen næsten altid. Det sidste især de unge, der ikke hart lært at afvise interesserede hanhunde.Og skarp tæve viser de mindre interesse for . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Det er lidt over 4 uger siden første dag. Og hanhundene er vilde med hende. Hun kan bare ikke finde ud af at sige fra. Jeg ved godt der ikke kan ske noget mere , men det er da irriterende for hende. Jeg har heller ikke mod på at tage i hundeskov, som vi ellers plejer de fleste dage. Jeg er nervøs for om jeg kan styre situationen, der er jo desværre nogen hvis hunde løber meget langt fra dem. Og jeg har egentlig ikke løst til at tage fat i en fremmed hund og tage den væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Fandt du nogensinde ud af om hun var drægtig? Var det ikke dig fortalte at hun havde været alene med naboens/venindes hanhund i 10 min... Hvis ikke, så må du undskylde! Mht hundeskoven... Jeg plejede at gå tur tidligt om morgenen og så i snor.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Nej hun har ikke været alene med nogen, så det er ikke mig. Hun er også kun 10 mdr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Hun "burde" ikke dufte stadigvæk. Hun virker sund og rask ellers? Ikke mut, feber etc? Jeg ville så undgå hundeskove så længe hun dufter godt (hvis hun ellers er sund og rask, ellers ville jeg nok svinge omkring dyrlæge). Og du kan sagtens hive en hund af, hvis ejer ikke selv gøre det. Selvfølgelig er det bedst at undgå det, men det er ikke altid det kan lade sig gøre. Jeg hiver hunde af Luna, hvis vi møder en af de hanhunde, der synes Luna er for lækker. Det holder jeg mig altså ikke tilbage for. Luna er ikke god til at sige fra selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Nej hun har ikke været alene med nogen, så det er ikke mig. Hun er også kun 10 mdr. Ups sorry.. Det var Museklik... Hun har også en tæve i løbetid på 10 md... My bad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Museklik Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Ups sorry.. Det var Museklik... Hun har også en tæve i løbetid på 10 md... My bad Ja, det var mig. men Freya er kun 8 mdr. og det er kun få dage siden hun var alene med den hanhund. Dagen før hun begyndte at bløde.... , Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Puddi Besvaret Maj 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2012 Nej hun virker helt på toppen, og tror bare det er leg når hanhundene hopper på. Hmm ser det lige an et par dage endnu, ellers må jeg snakke med dyrelægen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts