Hop til indhold

spørgsmål om løbetid.

Gæst Puddi
 Share

Recommended Posts

Gæst Puddi

Hvor længe efter endt løbetid kan en tæve stadig dufte godt for hanhunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puddi

Det er lidt over 4 uger siden første dag. Og hanhundene er vilde med hende. Hun kan bare ikke finde ud af at sige fra. Jeg ved godt der ikke kan ske noget mere , men det er da irriterende for hende.

Jeg har heller ikke mod på at tage i hundeskov, som vi ellers plejer de fleste dage.

Jeg er nervøs for om jeg kan styre situationen, der er jo desværre nogen hvis hunde løber meget langt fra dem. Og jeg har egentlig ikke løst til at tage fat i en fremmed hund og tage den væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun "burde" ikke dufte stadigvæk. Hun virker sund og rask ellers? Ikke mut, feber etc?

Jeg ville så undgå hundeskove så længe hun dufter godt (hvis hun ellers er sund og rask, ellers ville jeg nok svinge omkring dyrlæge).

Og du kan sagtens hive en hund af, hvis ejer ikke selv gøre det. Selvfølgelig er det bedst at undgå det, men det er ikke altid det kan lade sig gøre. Jeg hiver hunde af Luna, hvis vi møder en af de hanhunde, der synes Luna er for lækker. Det holder jeg mig altså ikke tilbage for. Luna er ikke god til at sige fra selv.

Link til indlæg
Del på andre sites