DaniellaJ Skrevet Maj 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 7, 2012 Klokken var 15:00, og jeg skulle hente Mikkel. Da jeg kommer til vuggestuen, sover Mikkel, så vi aftaler at jeg skal komme igen om 30 min. Vælger så at gå en tur, og ser en mor og en datter der løber rundt. Spørger om jeg kan hjælpe med noget, og ja kunne jeg godt. De havde set to små kaniner løbe rundt imellem 3 haver. Efter 5 min fanger vi en sød lille brun kaninunge, den har en lille hvis blis på næsen. Får den i hænderne, og den er bare så stille og rolig, helt bestemt håndtam .. Efter 10 min, fanger vi en lille rød/brun. Den er lidt mere livlig, men stadig rigtig sød og håndtam. Datteren og jeg går over til byggeren og spørger om de mangler to kaninunger, nææ det gjorde de altså ikke. Og det virkede heller ikke som om nogle andre manglede kaninunger i området. Jeg fik så de to små unger med hjem i en chihauhau taske. Lovede moren og datteren at lave løbesedler og hænger op imorgen. De lovede så at ringe til mig hvis de stødte ind i nogle der har mistet ungerne. Mikkel, jeg og ninuserne kørte i Maxi zoo, så jeg kunne købe flaske, spåner, mad og div til dem. De tre der var på arbejde var helt solgt da de så pigerne. Tror desværre at der er nogle der har sat kaninerne fri, fordi de ikke ville have kaninunger .. Men nu har de det godt hos mig . Skal bare overtale Asger til at beholde dem :blink: . Hvad synes i de skal hedde? Tror bestemt at det er piger 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Nååå...de er da nuttede. Var lige inde og kigge på dyrefinder.dk fordi der var en efterlysning på en hun dværgkanin, der var forsvundet fra Rødover, den 29/4, men den var hvid med brune pletter. Men søde er de ihvertfald. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 De er super søde .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Ninka og Ninus :hjerte: iiih hvor de er søde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 En fra Fb foreslog Lucky og Surprice, det er altså også søde navne :banan: .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Chip og chap, men sådan nogle kræ...lugter de ikke...og bidder...og ender med at blive kæmpe store ?!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Lol nej, og hvis ingen kontakter mig. Så ryger de udenfor, der lugter de ihverfald ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Lol nej, og hvis ingen kontakter mig. Så ryger de udenfor, der lugter de ihverfald ikke Ok, men sådan nogle dimser bor vel også udenfor...for det meste...kender dog én, der havde dem gående frit inde i huset, men det var vist ikke super genialt...hunde+kat+kaniner i en 1½ værelses...det var vist lidt for meget. De endte i hvert fald hos en veninde ude på landet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 nnnnååååå hvor er de søde... synes lucky og surprice er super navne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Hallooooo...er Ninka og Ninus måske ik bare verdens bedsteste forslag måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Brownie (den mørke) og Delight Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Tonks, alt for normalt .. BernerRikke, årh de er også gode! - Den med hvid blis på næsen har lige været i sofaen, Mikkel aede hende, og lux slikkede lidt på hende .. Hun er en værre en, hvorimod den lyse er en stille og rolig kælenpot. Hvis jeg beholder dem, skal de have et stort bur udenfor, med løbegård, så de kan hygge sig med græs og mælkebøtter .. Asger har ikke sagt endnu, at jeg ikke må beholde dem :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Synes de skal hedde Barf og Barph... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Brian, eeej. det lyder dumt lol .. Brownie Delight Surprice Lucky :banan: .. ved bare ikke hvilke to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Hallooooo...er Ninka og Ninus måske ik bare verdens bedsteste forslag måske? Det var faktisk min første tanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Brian, eeej. det lyder dumt lol .. Brownie Delight Surprice Lucky :banan: .. ved bare ikke hvilke to. Delight Surprice og Lucky Brownie... Selvom Lucky Brownie godt nok lyder lidt spøjst :hmm: Men de er dælme søde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Den mørke skal ihvertfald hedde Surprice .. Hun ligner min gamle kanin fra da jeg var lille pige. Men ved ikke rigtigt med den lyse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Den mørke skal ihvertfald hedde Surprice .. Hun ligner min gamle kanin fra da jeg var lille pige. Men ved ikke rigtigt med den lyse De skal hedde Pinky og Brain Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Surprise Delight! = overraskelses dejlighed :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Haha så fik du dine kaniner, på mest uskyldige måde - det kan Asger da ikke sige nej til. Håber ikke nogen ringer og siger de savner dem. Jeg synes de skal hedde Rotus & Nero (krokodiller som Madam Medusa går rundt med i disney filmen 'Bernard og Bianca'. (Cirka 2 min inde kommer de) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Surprice delight, den er godtaget .. Buddha, eeej mine to søde kaniner er altså ikke dumme krokodiller der bære rundt på børn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Surprise Delight! = overraskelses dejlighed :hjerte: Ja, det var selvfølgelig også en variant Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Den lyse kan hedde Discount Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Hvis nu jeg beholder basserne, hvor kan man så købe billigt kaninbur med løbegård? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Måske kan du købe noget brugt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts