DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Har skrevet til dyrværnet i Rødovre om de evt. vil se hvilke køn de er. Nu har jeg kigget og kigget på den brune, og er helt i tvivl nu . Men måske en god ide med kanin forum, kender i et? Hundefar, du er tosset .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Seriøst de kaniner finder sig i alt. Har kigget dem i skridtet en milliongange, og de ligger bare helt stille. Eller sidder stille i min hånd. Ihh, tror jeg elsker dem . og ingen har ringet endnu! ihhh.. Og hvis nu den ene er en han, så skal den da bare kastreres, så de kan bo sammen, nu når de har været sådan en tragisk oplevelse igennem sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Så skal du måske betale for en kastrering, men til gengæld fik du jo så 2 kaniner gratis? Og du har da villet have de dyr forevigt, så bur skulle du vel købe alligevel, ej jeg synes helt klart du skal beholde dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Så skal du måske betale for en kastrering, men til gengæld fik du jo så 2 kaniner gratis? Og du har da villet have de dyr forevigt, så bur skulle du vel købe alligevel, ej jeg synes helt klart du skal beholde dem Ja ¨så må jeg bare lade være med at shoppe i en mdr .. Buddha, du skal møde dem! DE ER SÅ SØDE :banan: .. Måske de skal med på tur en dag? (JOKE) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ja ¨så må jeg bare lade være med at shoppe i en mdr .. Buddha, du skal møde dem! DE ER SÅ SØDE :banan: .. Måske de skal med på tur en dag? (JOKE) Joooo med på tur - og hvis de skal til Kbh dyrehalløj og kigges i nummi i næste uge, vil jeg mega gerne med og se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Joooo med på tur - og hvis de skal til Kbh dyrehalløj og kigges i nummi i næste uge, vil jeg mega gerne med og se på Må lige se om der er nogle kloge hoveder der svare på gnaverforum.. Selvom jeg læste mig til at en kanin ikke er en gnaver .. eller om rødovre dyreværn dut svare.. Men du skal da nok se dem en dag hvis vi beholder dem :banan: .. Hvis vi skal ha dem, overvejer jeg lidt et kaninhjem ala, Missings. Meeega fedt :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Mange tror stadig at kaniner hører til ordenen gnavere (Rodentia), men dette er ganske forkert. Kaniner tilhører nemlig ordenen "Støttetandede" (Lagomorpha), som omfatter kaniner og harer Så lærte jeg noget nyt idag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ja ¨så må jeg bare lade være med at shoppe i en mdr .. Buddha, du skal møde dem! DE ER SÅ SØDE :banan: .. Måske de skal med på tur en dag? (JOKE) Du' jo helt skruk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Du' jo helt skruk De er også søde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ja og jeg skal da osse holde dem! Det glæder jeg mig til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 De er også søde :banan: Jaaa, de er så Kan NÆSTEN få helt lyst til at få kanin igen. Men ved bare, at den pasning de kræver, det er bare ikke mig. Er ikke god til det der med dyr i bur (ikke at jeg har noget imod, at dyrene lever i et bur, hvis bare det er stort nok, jeg er bare ikke god til at passe dem - ved jeg af bitter erfaring). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ja og jeg skal da osse holde dem! Det glæder jeg mig til Ja du skal sku da :banan: .. Glæder mig til at fortælle Missing om dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Jaaa, de er så Kan NÆSTEN få helt lyst til at få kanin igen. Men ved bare, at den pasning de kræver, det er bare ikke mig. Er ikke god til det der med dyr i bur (ikke at jeg har noget imod, at dyrene lever i et bur, hvis bare det er stort nok, jeg er bare ikke god til at passe dem - ved jeg af bitter erfaring). Ved hvad du mener .. Også derfor jeg vil have dem ud, i et stort bur med en stor løbegård. Så jeg i det mindste kan lukke dem ud, og de kan krave rundt og æde gris hvis det lyster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ved hvad du mener ..Også derfor jeg vil have dem ud, i et stort bur med en stor løbegård. Så jeg i det mindste kan lukke dem ud, og de kan krave rundt og æde gris hvis det lyster Æde gris, ligefrem? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fnis. Vidste du ikke kaniner var kødædere hva? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fnis.Vidste du ikke kaniner var kødædere hva? Hardcore carnivores Nej, det vidste jeg faktisk ikke Har hørt at deres forfædre var (aner dog ikke, om der er noget om det), men nutildags kaniner? Nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Den her tråd er altså helt genial:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Den her tråd er altså helt genial:klap: Hvorfor? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Asger har en kollega med hjemme, og de stod begge og beundrerede kaninerne, og sagde de er søde. Chancerne er store for jeg må beholde dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Kødædende kaniner i bar røv er da ikke til at stå for:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Ej undskyld, men griner så meget over at du har lagt billeder ud af deres numsehuller:lol: Min mand kan slet ikke forstå hvorfor jeg sidder og sprutter af grin:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Kan også tage et billede af lux numse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Stop nu altså, griner simpelthen så meget!!!! Ny tråd:vis mig dit dyrs private parts:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fnis .. Og ejernes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fnis .. Og ejernes Nej, nu har jeg da aldrig læst magen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts