DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Zaz lad mig se din numse .. Asger har sagt jeg må beholde basserne :banan: også sagde jeg, de skal havde et udendørs bur.. - jaja, skat det køber du bare. - jamen det er dyrt. - skidt med det, men køb det først om 1-2 uger, Så vi se sikre på at ingen savner dem !! Det må være min tidligere mors dag gave :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Weeeee! Tillykke til dig og de små basser (med fine numser, der nu er delt med den ganske verden:mrgreen:) Når nu i sådan smider om jer med underlødigt materiale, vil jeg da gerne bidrage med et billede af denne 15-17 cm lange sten jeg fandt på stranden:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Det er Sku da en forstenet penis ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fniiiiis!!!! Gik stolt med den hjem fra stranden - folk kiggede også lidt underligt. Men det er altså bare klasse at stå alene på en strand og grine smørret over en sten der ligner en pæk:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Pæk ? Hæhæhæææ.. Asger synes kabinerne SkAl hedde safron og yoga Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Fint til sådan nogle kabiner. Hvad skal kaninerne så hedde:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Michela Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Hvor er de bare kære Jeg elsker kaninunger, de er sååå søde og nuttede Og dem du har fundet er da bare lige lidt ekstra nuser. Håber i finder ud af hvor de hører til, jeg har haft to kaniner der stak af, fordi nabodrengen havde været inde og snakke med dem imens vi ikke var hjemme, og så havde han ikke fået lukket buret ordenligt igen Vores anden nabo fangede dem heldigvis hurtigt igen, så de sad pænt i buret da vi kom hjem Det kan dog også sagtens være nogen der bare har dumpet dem, fordi de ikke ville have dem. Der kommer desværre alt for mange kaniner til verden hele tiden Og nogle mennesker er bare hjerteløse og sætte dem fri, så klarer de nok sig selv :damn: De bedste ønsker om en god fremtid til de søde små herfra. Hvis du skal beholde dem, må du hellere ret hurtigt finde ud af præcis hvad køn de har, så der ikke kommer endnu flere kaniner. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2012 Gør også alt for at kontakte folk om de kan hjælpe .. Argh, skulle have dem løs i sandkassen. Lux gøede helt vildt i haven, så ville fange ham ind, men nej nej ! Vov vov !!!! Ser så den mørke stikker af, Lux lige i hælene, den springer ind i hækken. Kan ikke nå den, Lux gør stadig! Ser en mand på den anden side og spørger om han vil hjælpe. Efter fem min fanger vi den.. Skynder mig over til sandkassen, og den ikke finde den lyse ! Fuck fuck fuck.. Indtil jeg kigger bag noget legetøj, der sidder hun så fint . Ergo den brune er bandit og den lyse er en engel ! De har det godt nu og putter i buret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2012 Vores kaniner render rundt ude i deres have i regnvejr!!!! Var ellers sikker på de var sarte men de hopper lystigt rundt og hygger sig men hvad de kan vel selv finde ud af det , ku være vi sku lave et kanin forum herinde hihi... har du overvejet kanin hop det ser totalt sejt ud hehe og elsker deres spring de bare flotte og meget kreative lavet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2012 Se hvad kaninerne får senere. Idag har jeg lavet en kaningård, mangler bare lige en side :banan: . Poster nok billeder imorgen. De får det sååå hyggeligt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2012 Eller i kan da få et billede af hvordan det ser ud nu. De får en stooor gård :banan: Og har lagt net i bunden, så de ikke kan grave sig ud :banan: Bevis på Safron er en ballademager. "hvad, må jeg ikke hoppe herop?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Færdig! Safron og Yoga nyder godt at den nye gård og deres bur. Og naboens frugtgrene :banan: .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 DaniellaJ skrev: [ATTACH=CONFIG]84686[/ATTACH]Færdig! Safron og Yoga nyder godt at den nye gård og deres bur. Og naboens frugtgrene :banan: .. Superflot, Daniella, det ser lækkert ud. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 mange tak :banan: .. Er også selv ret stolt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Wow, du er skide god Herligt kanin land de har fået sig.. Men, er du ikke bange for at der komme katte ind til dem? Sådan nogen kræ kan jo springe vildt højt.. Og forresten er vild med navnene... Især Yoga:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: .. Må se om jeg kan finde en løsning. det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne .. så de hedder ninusserne lige nu .. Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 DaniellaJ skrev: Havde faktisk ikke tænkt på kattene :hmm: .. Må se om jeg kan finde en løsning. det er Asger der har bestemt navnene, synes det er svært at kalde med de navne .. så de hedder ninusserne lige nu .. Overvejer lidt om der skal en taburet derud, så man kan sidde derude og ae ninuserne Go ide med taburet der ud til... Så man rigtig kan sidde der ude og kæle med dem Er sikker på at du kan komme op med en god løsning sådan at ingen katte kommer ind til dem.. Hvad siger Mikkel til dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Og ræve, for den sags skyld. De kan grave sig ind under. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Hvor er det fint et bur du hasr fået lavet du jo temmelig handy må man sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Sikke et fint hjem de har fået :hjerte: Lige en tanke...kan de selv komme ind og ud af burret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Ved ikke hvad man kan høre imod de katte der hmm.. Tonki, de begge bor i nederste bur sammen lige nu, så der kan de godt springe ud og ind. De skal bo hver for sig, når de har vænnet sig til at være ude .. Ccc, Mikkel synes de er søde tror jeg, han griner ihvertfald helt vildt når han ser dem, også prøver han at ae dem, men det går ikke så godt han slår dem lidt i stedet,. Den lyse er ikke særlig glad idag, da jeg skulle fange dem ind og fangede hende, pev hun helt vildt og var så bange. Hun er stadig ikke helt glad ved mig, selvom jeg har givet hende brød, agurk, blad selleri, skvadderkål, gulerod og grene idag.. Mon hun ikke bare skal vænne sig til at være udenfor ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Linda, Hahahaha ja er faktisk ret handy, godt nok er det ikke super prof lavet, men det virker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Dani en god idé med kaniner ligesom med fugle, er at gøre dem vandt til jer mennesker først og gøre dem tamme INDEN i slipper dem fri. For så slipper i for panikken med at fange dem, som kan gøre lige så meget skade for tilliden mellem dig og dyret som hvis det var en hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 Hun har jo været glad for mig da hun var herinde og hun er også tilfreds når hun er i mine arme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 11, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2012 DaniellaJ skrev: Er også villig til at køre, bare det er stor kbh, eller tæt på. Er på øen i uge 24, kan så et smut forbi kbh, og glo den brune i kridtet hvis du ikke har fået kønsbestemt ham/hende til den tid... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts