Hop til indhold

Må jeg præsentere ...

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Er på øen i uge 24, kan så et smut forbi kbh, og glo den brune i kridtet hvis du ikke har fået kønsbestemt ham/hende til den tid...:vedikke:

Burde gerne få dem kønsbestemt i næste uge.

For har skrevet lidt sammen med Rødovre dyreværn :banan: ..

- Update fra idag.

Ninuserne har sovet udenfor, gav dem et tæppe så de ikke skulle fryse :lun: ..

Yoga, er stadig bange for mig :vedikke: ..

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 277
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Kan ikke overskue at bygge tag, så skal det hele jo rives ned :genert: ..

Vi har ikke særlig mange katte i området. Og tror slet ikke de kommer ind i de her haver. For i de fire huse lige ved os, er der hunde.

en softgun er sikkert også billigere...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har jo været glad for mig da hun var herinde :) og hun er også tilfreds når hun er i mine arme :)

Ja, men friheden betyder stadig mere end dig søde :blink: derfor er det en rigtig god idé at gøre dem rigtig tamme og kælne INDEN du gir dem en hel masse frihed. Jeg ved jo godt at det er fordi du vil dem det bedste, men det er lidt det samme som at lade en kat komme ud inden den har nået at vende sig til sit hjem og sin familie :blink: så vil den ikke hjem igen eller kan ikke finde hjem igen med sin egen gode vilje.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores kommer heller ikke ligefrem løbende når jeg kommer ud, dog kommer de når jeg kalder "ninnerne" - og har bøtten med mad med hehe men generelt er de ikke glade for at sku tages op men har vidst læst at det er generelt med kaniner men når jeg har dem oppe så de stille nok.. De er også blevet lidt mere vilde efter de har fået så meget udendørs plads de har jo en helt lille fold med højr græs og forskellige planter, vi snakkede ldit om ræve herhjemme der er jo nok flere på tur rundt omkring uden vi ved det men indtilvidere er der ingenting sket og kaninerne elsker at rende ud og inde som det passer det de nærmest hopper af glæde så vi tager chancen...

forresten nu plukker jeg en del mælkebøtter til dem da vi har så mange på marken, men nogle som ved om de egentlig må få stilkende og de gule blomster også?? det vil gøre det lidt nemmere end at sku sortere i det man plukker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites