Gæst Buddha Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Godt de kan æde mine skvadderkål så What? Gør de det? Skal de så ikke på ferie her? (Og måske Motor på ferie ved dig imens :hmm:) Har du prøvet med øko-gulerødder? Ha! Det var det samme jeg sagde! *Buddha, nu autoriseret kaninkender* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Skvalderkål og de kan spises :mums: Huset & Haven - gratis netmagasin med gør-det-selv information og inspiration til bolig og have. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Daniella, du er bare så knuselskelig-dejligt et menneske Du må aldrig forandre dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Buddha, du må godt låne dem :b kan sagtens tage hundene i mens haha !! Pp, tusinde tak for de søde ord .. Ændrer mig? Hell no!!!! Skal være den sindssyge vanvittige person, som er nega spontan og skør fnis!! Ps. Idag har jeg været sådan en sød kaninejer at de har fået rabarber til dessert! Mums siger ninusserne. Og for fanden hvor er den brune bare skøn! Den er sådan en kælenpot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 De er altså bare en lille bitte smule søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 årh! totalt nuserduser! normalt er jeg også en af dem der synes det er forkert at have kanin på meget lidt plads og kun i bur.. men når de så har så meget plads, og rigtig kan boltre sig. så bliver de bare rigtig dejligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 De har masser af plads både i buret og i gården ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 De har masser af plads både i buret og i gården ! Altså at dømme ud fra dit billede, har de det da ikke trangt! Tror det er de færreste kaniner, som har villa og løbegård! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Maj 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2012 Dorte og Ditte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2012 Dani: Hvor er de søde Kaniner må IKKE få rabarber, de kan dø af det Her er en liste over hvad de må få og ikke må få Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2012 Ups her http://www.bricksite.com/User_files/562b7fb58e133d06576ee5c28715b203.pdf Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2012 Elsker den her tråd - og Daniella. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Gucci, uh for søren. det vidste jeg ikke . De er fjernet nu.. __ Kaninerne er blevet mega forkælet idag, med ny madskål, toilet, høgitter, rent bur og negleklipning :banan: .. De er bare sååå søde .. elsker de små kræ.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Dorte og Ditte Fnis ja Elsker den her tråd - og Daniella. Hvor er du sød :kram: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Sådan nogle heldige små tofler :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 De er ballademagere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Bullerne (Ditte og Dorte) har det stadig godt .. Godt nok er Ditte (den lyse) stadig ret sky, og stamper hver gang jeg kommer ud til dem. Men når jeg så aer hende, er hun helt stille og rolig :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 De er smukke Har du fået kønsbestemt dem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 De er smukke Har du fået kønsbestemt dem? Dem jeg har snakket med siger det er hunner, så det satser jeg da på .. Og ja de er super smukke, især den mørke, den så fået sådan nogle flotte aftegninger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Jeg ville nok få en kaninperson ud og få dem tjekket rigtigt. Det kan være svært med kønsbestemnelse på billeder. Og et kuld indavlskaniner ville være forfærdeligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Juni 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Altså du har helt sat lysten i mine kaninæggestokke igang Tror snart kæresten overgiver sig og jeg måske kan tilskuske mig en enkelt... Men mit problem er, at jeg gerne vil udstille..... Bum bum..... :hmm: Men gud hvor er dine altså bare totalt søde Og jeg er ikke misundelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2012 Jeg ville nok få en kaninperson ud og få dem tjekket rigtigt. Det kan være svært med kønsbestemnelse på billeder. Og et kuld indavlskaniner ville være forfærdeligt Har også været nede med dem, de sagde at det lignte piger. Altså du har helt sat lysten i mine kaninæggestokke igang Tror snart kæresten overgiver sig og jeg måske kan tilskuske mig en enkelt... Men mit problem er, at jeg gerne vil udstille..... Bum bum..... :hmm: Men gud hvor er dine altså bare totalt søde Og jeg er ikke misundelig Haha, så må du da få en :banan: de er så søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 Synes tit de kaniner skifter navn. Men søde og smukke er de. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 De hedder Yoga og Safron . Men Missing og aslan siger at se skal hedde Ditte og Dorte når jeg skriver om dem herinde . Idag har de fået et tons af ukrudt de hoppede bare rundt i det og synes det var en fest! dejligt at ukrudt kan glæde nogen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 De hedder Yoga og Safron . Men Missing og aslan siger at se skal hedde Ditte og Dorte når jeg skriver om dem herinde . Idag har de fået et tons af ukrudt de hoppede bare rundt i det og synes det var en fest! dejligt at ukrudt kan glæde nogen Nemlig :hjerte: Og hvor er de søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts