Ditte91 Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Ditte og Dorte alligevel? Jamen, det er vel også... hyggeligt nok at have en kaninnavnesøster Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Basserne har det så godt I skal da ikke snydes for billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Ditte og Dorte alligevel? Jamen, det er vel også... hyggeligt nok at have en kaninnavnesøster Det er strenge ordrer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 De er nuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Nuuur de er kære Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Juhuu. hvor er i søde :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Årh hvor de vokser godt til de små... Men de er vel også snart så gamle at det er til at se sten hvis der skulle gemme sig en dreng imellem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Kunne ikke se da jeg sidst kiggede efter, men det er en mdr siden. Må tjekke imorgen ) . Men de parre ihvertfald ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Kunne ikke se da jeg sidst kiggede efter, men det er en mdr siden. Må tjekke imorgen ) . Men de parre ihvertfald ikke hehe mindes min gamle hankanin da han var på damebesøg, han fattede hat det første stykke tid, men så var der ligesom en pære der lyste tilsidst...:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Unger = barf? Eller er det for... kæledyrsagtigt? De er ret fine i farverne hva Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hahah jeg kigger faktisk ofte til dem, og de har aldrig gjort det .. Men hvis nu den ene er en han, skal han af med kuglerne, så de stadig kan hygge sig i buret sammen De er så glade for hinanden, at de altid putter sammen. ååårh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 NO! ingen unger = barf. det ville jeg ikke kunne jaaah, de er så fine i farven Den mørke minder så meget om en kanin jeg havde da jeg var yngre. ååårhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hvor er de bare søde Daniella :hjerte: De har det jo perfekt ved dig, de er heldige at du fandt dem. Jeg er selv kaninejer, godt nok en indekanin med fri adgang til hele lejligheden når vi er hjemme. Han ville nok gerne på ferie hos dine De er nu nogle dejlige dyr. Dine to er så fine, og dejligt at de stadig enes, det håber jeg de bliver ved med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Han må gerne komme på ferie :banan: .. - Dejligt han har adgang til hele lejligheden :banan: . Min svoger sagde at han så en kaninunge for et stykke tid siden og var ved at fange den, for så at sætte den af hos mig. - men gjorde han ikke. argh hvordan kunne han bare lade den hooe rundt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Han må gerne komme på ferie :banan: .. - Dejligt han har adgang til hele lejligheden :banan: . Min svoger sagde at han så en kaninunge for et stykke tid siden og var ved at fange den, for så at sætte den af hos mig. - men gjorde han ikke. argh hvordan kunne han bare lade den hooe rundt? Det bliver Carlo glad for at høre Carlo vil bare rigtigt gerne have en ven, men det må han beklageligvis ikke for manden i huset. Åh nej det forstår jeg slet ikke. Jeg ville have svært ved at lade den smutte. Den er jo nok ikke vandt til at klare sig selv i det fri Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Herhjemme kan han få 2 kaninvenner, en hundeven og babyven .. Øv, synes da lige du skal overtale manden så meget fylder ninusser jo ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Herhjemme kan han få 2 kaninvenner, en hundeven og babyven .. Øv, synes da lige du skal overtale manden så meget fylder ninusser jo ikke Jamen han har jo en hundeven og en skildpadde ven. Den syntes manden åbenbart er rigeligt. Tror ellers han ville elske en babyven. Har ellers prøvet alt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Haha, øv. tru manden med øretæver .. Herhjemme måtte jeg jo ikke få en kanin . Men så fandt jeg jo disse kaniner, og asger kunne ikke sige nej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Haha, øv. tru manden med øretæver .. Herhjemme måtte jeg jo ikke få en kanin . Men så fandt jeg jo disse kaniner, og asger kunne ikke sige nej Jeg må ud og lede Har prøvet med kaniner fra et eller andet dyrerednings halløj, men nej, intet held der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Ih hvor de vokser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hogan, haha det prøvede jeg også, men det hjalp heller ikke så du må ud og lede på gaden .. Missing, jaer. de er blevet store nu Yoga (Ditte) er stadig en anelse reserveret. Men Safron (Dorte) er kælenpot når man først fanger den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hogan, haha det prøvede jeg også, men det hjalp heller ikke så du må ud og lede på gaden .. Missing, jaer. de er blevet store nu Ditte (Yoga) er stadig en anelse reserveret. Men Dorte (Safron) er kælenpot når man først fanger den Måtte lige rette De er altså nogle heldige kaniner :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hahahah .. Undskyld, skal nok prøve at huske det . Jaa de er så, og tak for inspiration til bur :banan: .. - Jeg mangler at købe noget mere jord til buret, og at der en dag kommer græs det er lidt kedeligt når det kun er jord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Hahahah .. Undskyld, skal nok prøve at huske det . Jaa de er så, og tak for inspiration til bur :banan: .. - Jeg mangler at købe noget mere jord til buret, og at der en dag kommer græs det er lidt kedeligt når det kun er jord Det kunne være vildt fint hvis du lavede sådan en høj de kunne grave gange i? Hvis selvfølgeligt siderne af buret er høje nok til at de ikke kan hoppe over. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Nettet i jorden lægger ca. 5-10 cm under. så de kan godt grave lidt, men der skal helt klart mere jord i buret så de har mere at gøre godt med . Også skal jeg finde en kasse mere som de kan skjule sig i, og andre div. ting de kan hoppe op på : ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts