Hogan Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Nettet i jorden lægger ca. 5-10 cm under. så de kan godt grave lidt, men der skal helt klart mere jord i buret så de har mere at gøre godt med . Også skal jeg finde en kasse mere som de kan skjule sig i, og andre div. ting de kan hoppe op på : ) Jeg glæder mig til at jeg kan lave kaninparadis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Juli 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Nettet i jorden lægger ca. 5-10 cm under. så de kan godt grave lidt, men der skal helt klart mere jord i buret så de har mere at gøre godt med . Også skal jeg finde en kasse mere som de kan skjule sig i, og andre div. ting de kan hoppe op på : ) Pilefletskurve er et hit hos mine, og så kan de flås istykker hvis man lige skal flippe lidt ud når man er en lille hidsig hermelin kanin... Ellers er der regnskov inde hos dem pt. de kommer jo ikke så meget ud når det regner så meget iår, så de kan næsten ikke følge med i at holde græsset nede... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2012 Må ud og sådan sådan en flet kurv .. de har fået e af lux tennisbolde, så de kan lege lidt med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts