DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Har kigget å dba. men synes de er grimme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Gul og gratis? Gnavergalleri? Gnaverforum? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Har kigget å dba. men synes de er grimme Mal dem i en funky farve, så blir alt grimt flot :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 ...så kunne den anden da i det mindste hedde Godzilla? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Du må hellere være helt, helt sikker på at det er to piger Søde ser de ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Pst, Daniella, det staves Surprise, ikke Surprice. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Hvis nu jeg beholder basserne, hvor kan man så købe billigt kaninbur med løbegård? Harald Nyborg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Pst, Daniella, det staves Surprise, ikke Surprice. :blink: argh, det var fordi der var en inde på fb der skrev det med c . men tak :banan: .. Spitz, de er for små til vi kan se køn endnu ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Selvfølgelig skal du da beholde dem!:banan: Jeg ville nok gå i knap så eksotiske navne - Preben (det må man godt kalde pige-dyr:slem:), Gertrud, Esmeralda, Bodil eller lignende. Gnaver-galleri:mrgreen: Tænker også at Harald Nyborg kunne være en mulighed?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 KANINBUR + LØBEGÅRD DANPET - Best.nr. 22923 Det kunne friste :banan: .. Årh hvis jeg skal beholde dem, så skal de ha sååå meget legetøj :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 har tjekket gallerier, dba, gul og gratis osv. det var tis. men harald nyborg, var sku ok 900 for et bur med indbygget løbegård, også et ekstra :banan: .. det sku meget fedt., Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gamle de er, dem du har fundet, men allerede når kaninerne er 6-7 uger gamle, kan du se deres køn. Hvis i ikke kan se det, kan i måske få en "professionel" til at kigge efter? Og så håber jeg at Asger siger ja, hvis ikke der er nogen der mangler dem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gamle de er, dem du har fundet, men allerede når kaninerne er 6-7 uger gamle, kan du se deres køn. Hvis i ikke kan se det, kan i måske få en "professionel" til at kigge efter? Og så håber jeg at Asger siger ja, hvis ikke der er nogen der mangler dem har ingen ide om hvad deres alder er. men de er ikke særlig gamle sagde de i maxi zoo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 7, 2012 Sådan nogle hamstere der, de skal altså hedde noget med Barf Barfie Barfara Barf wire Barfney and friend Naser Barfner Osama Bin Barfed Barfarella Barfbarf.... og jeg kunne blive ved.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 De skal da hedde Megan Fox og Karen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Sådan nogle hamstere der, de skal altså hedde noget med Barf Barfie Barfara Barf wire Barfney and friend Naser Barfner Osama Bin Barfed Barfarella Barfbarf.... og jeg kunne blive ved.... Bisse Kælekaniner skal sgu ikke bruges til hundemad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Hvis den ene viser sig at være en han - Bonnie og Clyde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 De ligner de er samme køn. De har det godt .. De har spist en masse, og løber rundt i deres bur. Overvejer at komme dem ned i Mikkels kravlegård, så de har lidt plads at løbe på :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 KANINBUR + LØBEGÅRD DANPET - Best.nr. 22923Det kunne friste :banan: .. Årh hvis jeg skal beholde dem, så skal de ha sååå meget legetøj :banan: Det bur havde vi, da min datter havde kanin. Det var et rigtig godt bur og en god løbegård. Vi satte det så sammen, så han altid havde adgang til løbegården. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Det bur havde vi, da min datter havde kanin. Det var et rigtig godt bur og en god løbegård. Vi satte det så sammen, så han altid havde adgang til løbegården. Kan løbegården godt sættes på buret? For så ville dte være super. Skal ud at hænge løbesedler op idag, har sådan en ide om ikke at høre fra nogle. Da det virker som nogle der har sat dem løs, fordi de ikk vil have unger .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Kan løbegården godt sættes på buret? For så ville dte være super... Man kan tage den ene ende af løbegården og så åbne burets låger ud i løbegården. Det skal så lige samles med strips eller noget, da det ellers kan glide fra hinanden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Osama Bin Barfed:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Osama Bin Barfed:klap: Det lyder helt tysk... Osama er blevet barfet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Man kan tage den ene ende af løbegården og så åbne burets låger ud i løbegården. Det skal så lige samles med strips eller noget, da det ellers kan glide fra hinanden. Smart og feeedt! Det må jeg gøre, hvis jeg beholder kaninerne .. Lux er ved at vænne sig til dem, han slikker dem på hovedet :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 8, 2012 Kaninuserne har fået navne. Den lyse hedder Shine Og den brune hedder Surprise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts