DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Er på øen i uge 24, kan så et smut forbi kbh, og glo den brune i kridtet hvis du ikke har fået kønsbestemt ham/hende til den tid... Burde gerne få dem kønsbestemt i næste uge. For har skrevet lidt sammen med Rødovre dyreværn :banan: .. - Update fra idag. Ninuserne har sovet udenfor, gav dem et tæppe så de ikke skulle fryse .. Yoga, er stadig bange for mig .. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 synes den ene skal hedde Bwian... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Asger har bestemt . Yoga og Safron .. Fnis... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Hvorfor skal man sikre mod katte? Er katte vilde med kaninkød?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Katte elsker vand... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Hvorfor skal man sikre mod katte? Er katte vilde med kaninkød?? Ingen ide Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 [ATTACH=CONFIG]84757[/ATTACH]Fnis Bwain? Ønsker mig til min fødselsdag at den skal hedde Bwian...og det er altså om 12 dage... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Bwain? Ønsker mig til min fødselsdag at den skal hedde Bwian...og det er altså om 12 dage... Shyyy, byttede måske lidt om på bogstaverne .. Ej Asger blir ked, men det kan være et kælenavn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Ih nu vil jeg ogs ha kanin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Ih nu vil jeg ogs ha kanin Bare kig efter dem på gaden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Fnis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Bare kig efter dem på gaden Tvivler på, at de lige drøner rundt herovre på gaden, naboerne har kun fugle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tvivler på, at de lige drøner rundt herovre på gaden, naboerne har kun fugle Haha så gå ud på nogle ture det var der jeg stødte ind på mine ninuser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Ja, katte jager og dræber både kaniner og harer - specielt hvis de er unge/små. Generelt jager katte alt i tilpas størrelse der bevæger sig:-) Men der skal vel nærmest tag på for at forhindre misserne i at komme ind? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Kan ikke overskue at bygge tag, så skal det hele jo rives ned .. Vi har ikke særlig mange katte i området. Og tror slet ikke de kommer ind i de her haver. For i de fire huse lige ved os, er der hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Kan ikke overskue at bygge tag, så skal det hele jo rives ned .. Vi har ikke særlig mange katte i området. Og tror slet ikke de kommer ind i de her haver. For i de fire huse lige ved os, er der hunde. en softgun er sikkert også billigere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Eller slippe Lux ud i haven.. Han passer nemlig på hans homies - Har lukket dem ind i buret, for det blæser. Og det ligner at de blæser væk .. Og har ikke noget sted de kan være helt i læ endnu, så de må hygge sig med tæppet inde i buret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Hun har jo været glad for mig da hun var herinde og hun er også tilfreds når hun er i mine arme Ja, men friheden betyder stadig mere end dig søde :blink: derfor er det en rigtig god idé at gøre dem rigtig tamme og kælne INDEN du gir dem en hel masse frihed. Jeg ved jo godt at det er fordi du vil dem det bedste, men det er lidt det samme som at lade en kat komme ud inden den har nået at vende sig til sit hjem og sin familie :blink: så vil den ikke hjem igen eller kan ikke finde hjem igen med sin egen gode vilje. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tager dem ikke ind igen .. Synes det er synd for dem at komme ud, og ind, ud og ind. Så går bare ofte ud til dem og kæler dem eller giver dem mad . Hun er også fin nok når man har hende i hænderne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Vores kommer heller ikke ligefrem løbende når jeg kommer ud, dog kommer de når jeg kalder "ninnerne" - og har bøtten med mad med hehe men generelt er de ikke glade for at sku tages op men har vidst læst at det er generelt med kaniner men når jeg har dem oppe så de stille nok.. De er også blevet lidt mere vilde efter de har fået så meget udendørs plads de har jo en helt lille fold med højr græs og forskellige planter, vi snakkede ldit om ræve herhjemme der er jo nok flere på tur rundt omkring uden vi ved det men indtilvidere er der ingenting sket og kaninerne elsker at rende ud og inde som det passer det de nærmest hopper af glæde så vi tager chancen... forresten nu plukker jeg en del mælkebøtter til dem da vi har så mange på marken, men nogle som ved om de egentlig må få stilkende og de gule blomster også?? det vil gøre det lidt nemmere end at sku sortere i det man plukker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Vores gamle kaniner fik både stilke og blomst (jeg mente at blomsten ¨måtte være det bedste, du ved, Stampe fra Bambi), det gjorde dem aldrig noget. Men har aldrig læst om det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Haha så gå ud på nogle ture det var der jeg stødte ind på mine ninuser Kæresten vil ikke give mig lov Jeg må heller ikke få høns! :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Her får de Også alt på mælkebøtterne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Ih nu vil jeg ogs ha kanin Ja, jeg får osse helt vildt lyst til at gå ud og købe mig en kanin... I morgen Savner Oscar Og vil osse have marsvin... og hamstrere... og alt muligt... Daniella, se nu hvad du har sat i gang... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts