Gæst Krusty Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Hej Allesammen Jeg er "ny" her på forummet, eller dvs. jeg har været medlem siden 2006 men er først blevet aktiv nu. Her kommer forklaringen: I 2006 så jeg et billede af en Shetland Sheepdog og gik fuldstændig i koma! "Sådan en må jeg bare have!" Jeg vidste absolut intet om hunde, og jeg surfede hele internettet rundt for information om racen, og denne side var b.la. et af de steder jeg faldt over. Jeg oprettede et laaangt emne om spørgsmål til Sheltien, og det var sådan set det eneste inden jeg forlod siden igen:) Forleden dag kom jeg i tanke om siden, og nu er jeg glad tilbage MED sheltie-dreng på 2 år der har gjort mit liv så så så meget bedre! Men altså: Jeg er en 16årig pige der lever og ånder for min dejlige hund. Jeg interesserer mig rigtig meget for hundeadfærd, og så dyrker vi agility som vi håber at kunne blive rigtig skrappe til en dag. Min hund Elliott er en 2 år gammel Shetland Sheepdog fra Kennel Enghavens:) Vi glæder os meget til at snakke med alle jer hundemennesker igen, og det lyder som et rigtig rigtig godt forum hvor her er plads til alle. Knus fra Krusty og Elliott Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Jamen hej og velkommen tilbage Jeg håber at du bliver glad for at være her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Velkommen Du bliver sikkert chokeret over hvor travlt her er, i forhold til for 2 år siden Dejligt at du 'fandt' din hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Ja det har også overrasket mig rigtig positivt at forummet er blevet så aktivt:) For så vidt jeg husker var det meget meget småt dengang og ikke ret mange hverken emner eller medlemmer:D DET er I da kommet efter! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Krusty skrev: Ja det har også overrasket mig rigtig positivt at forummet er blevet så aktivt:) For så vidt jeg husker var det meget meget småt dengang og ikke ret mange hverken emner eller medlemmer:D DET er I da kommet efter! Jeg tror anne-marie, som tager pause herinde fra nu, havde meget med det at gøre. Men det gik hurtigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 snevinter skrev: Jeg tror anne-marie, som tager pause herinde fra nu, havde meget med det at gøre. Men det gik hurtigt. Jeps, det var Anne-marie der fik gang i forummet Husker det stadig, det føltes som om det skete fra den ene uge til den anden, fra dødt forum --> aktivt forum. Det er så blevet mere og mere aktivt med tiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Krusty skrev: nu er jeg glad tilbage MED sheltie-dreng på 2 år der har gjort mit liv så så så meget bedre! Sådan er det for det meste Velkommen og glæder mig til at se en maaaaaaaasseeeeeeee billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Hovsa... Også så glemte jeg vist et velkommen tilbage hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen tilbage og tillykke med din erhvervelse af hund De andre har helt ret: Det er Anne-Maries skyld at vi er blevet så mange aktive herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Beagle lover - Dig og et par andre herinde fra har jeg mødt på Jubiis hundeforum, kan det ikke passe? Men I er flyttet herover? Blev det andet nedlagt eller hvad skete der? Ligepludselig ændrede det sig - men det er måske rykket herover eller? Er lidt forvirret:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Krusty skrev: Beagle lover - Dig og et par andre herinde fra har jeg mødt på Jubiis hundeforum, kan det ikke passe? Men I er flyttet herover? Blev det andet nedlagt eller hvad skete der? Ligepludselig ændrede det sig - men det er måske rykket herover eller? Er lidt forvirret:lol: Alle gode og søde debattører fra Jubii er vist rykket over :blink: For her er tonen god og admin sød! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Tweesa skrev: Alle gode og søde debattører fra Jubii er vist rykket over :blink: For her er tonen god og admin sød! Nemlig :5up: og vi får lov til at hygge og rable uden tråde bliver låst eller flyttet :5up: Hailey aka Borders har oprettet denne tråd for at få lidt overblik over tilflytterne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Hej og velkommen. Jeg var også medlem i lang tid inden jeg blev aktiv herinde. Det er et rigtig godt og hyggelig forum. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 11, 2008 Rapporter Share Besvaret September 11, 2008 Krusty skrev: Beagle lover - Dig og et par andre herinde fra har jeg mødt på Jubiis hundeforum, kan det ikke passe? Men I er flyttet herover? Blev det andet nedlagt eller hvad skete der? Ligepludselig ændrede det sig - men det er måske rykket herover eller? Er lidt forvirret:lol: Jeps det er helt rigtigt at jeg før var på jubii's hundeforum, men blev til sidst ret træt af, at det hele tiden gik ned og gik det ikke ned, var der problemer med at logge på. En stor del af Jubii's tidligere tilhængere er flyttet herover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret September 11, 2008 Rapporter Share Besvaret September 11, 2008 Ahh det er derfor jeg kender så mange navne - jeg var nemlig tit på Jubiis Hundeside, men kan godt mærke at stemningen er en del bedre her:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Airedale Besvaret September 15, 2008 Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Krusty skrev: Hej Allesammen Jeg er "ny" her på forummet, eller dvs. jeg har været medlem siden 2006 men er først blevet aktiv nu. Her kommer forklaringen: I 2006 så jeg et billede af en Shetland Sheepdog og gik fuldstændig i koma! "Sådan en må jeg bare have!" Jeg vidste absolut intet om hunde, og jeg surfede hele internettet rundt for information om racen, og denne side var b.la. et af de steder jeg faldt over. Jeg oprettede et laaangt emne om spørgsmål til Sheltien, og det var sådan set det eneste inden jeg forlod siden igen:) Forleden dag kom jeg i tanke om siden, og nu er jeg glad tilbage MED sheltie-dreng på 2 år der har gjort mit liv så så så meget bedre! Men altså: Jeg er en 16årig pige der lever og ånder for min dejlige hund. Jeg interesserer mig rigtig meget for hundeadfærd, og så dyrker vi agility som vi håber at kunne blive rigtig skrappe til en dag. Min hund Elliott er en 2 år gammel Shetland Sheepdog fra Kennel Enghavens:) Vi glæder os meget til at snakke med alle jer hundemennesker igen, og det lyder som et rigtig rigtig godt forum hvor her er plads til alle. Knus fra Krusty og Elliott Hej du, hvis du interessere dig for hundeadfærd er der nogle links på Sally's side...men jeg ved ikke om du også læser engelsk...for Billy Cambell har nogle rigtigt gode tips.. http://sally2004.users.whitehat.dk/links.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Airedale Besvaret September 15, 2008 Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Krusty skrev: Hej Allesammen Jeg er "ny" her på forummet, eller dvs. jeg har været medlem siden 2006 men er først blevet aktiv nu. Her kommer forklaringen: I 2006 så jeg et billede af en Shetland Sheepdog og gik fuldstændig i koma! "Sådan en må jeg bare have!" Jeg vidste absolut intet om hunde, og jeg surfede hele internettet rundt for information om racen, og denne side var b.la. et af de steder jeg faldt over. Jeg oprettede et laaangt emne om spørgsmål til Sheltien, og det var sådan set det eneste inden jeg forlod siden igen:) Forleden dag kom jeg i tanke om siden, og nu er jeg glad tilbage MED sheltie-dreng på 2 år der har gjort mit liv så så så meget bedre! Men altså: Jeg er en 16årig pige der lever og ånder for min dejlige hund. Jeg interesserer mig rigtig meget for hundeadfærd, og så dyrker vi agility som vi håber at kunne blive rigtig skrappe til en dag. Min hund Elliott er en 2 år gammel Shetland Sheepdog fra Kennel Enghavens:) Vi glæder os meget til at snakke med alle jer hundemennesker igen, og det lyder som et rigtig rigtig godt forum hvor her er plads til alle. Knus fra Krusty og Elliott Hej du, hvis du interesserer dig for hundeadfærd er der nogle links på Sally's side...men jeg ved ikke om du også læser engelsk...for Billy Cambell har nogle rigtigt gode tips.. http://sally2004.users.whitehat.dk/links.htm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Krusty Besvaret September 15, 2008 Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Tak skal du have:) dem vil jeg tage et kig på!! Knus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 15, 2008 Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Tweesa skrev: Alle gode og søde debattører fra Jubii er vist rykket over :blink: For her er tonen god og admin sød! Hvordan mon tanten slap igennem? for tanten er jo ikke kun god og sød, men super sød he he Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 15, 2008 Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Airedale skrev: Hej du, hvis du interessere dig for hundeadfærd er der nogle links på Sally's side...men jeg ved ikke om du også læser engelsk...for Billy Cambell har nogle rigtigt gode tips.. http://sally2004.users.whitehat.dk/links.htm Du kan også kigge på irene's side, som er herinde under navnet ninjamor. www.hundeliv.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2008 Rapporter Share Besvaret September 16, 2008 snevinter skrev: Hvordan mon tanten slap igennem? for tanten er jo ikke kun god og sød, men super sød he he Den er jeg med på at undre mig over Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 16, 2008 Rapporter Share Besvaret September 16, 2008 snevinter skrev: Hvordan mon tanten slap igennem? for tanten er jo ikke kun god og sød, men super sød he he Nu var jeg lige ved at give dig tak og karma og hvad ved jeg - men så skulle du lige ødelægge det hele ved din lille tilføjelse :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts