Petrine Skrevet Maj 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 12, 2012 Isak og hans familie var på besøg hos min onkel som har en schnauzer og babysitter en cocker, så der var livligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Undskyld jeg har lavet to tråde, HF driller helt vildt, her kommer lidt mere fra besøget, min onkel har arvet min logik, eftersom man advares mod pindsvin i skt. Hans bålet, så må et bål tiltrække pindsvin, så her er hans bål (der aldrig skal brændes) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Isaks første oplevelse, var en tur i mosen, først blev han båret, den sidste halve time gik han selv og var opslugt af dufte og alt det, man kan se på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Så var han ude at køre bus, det var virkeligt spændende at kigge ud af vinduet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Og hans storesøster, Bastarden, som forstår at flade helt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Første del af gåturen sad Isak i sin kængurutaske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts