Gæst Spilop Skrevet Maj 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 14, 2012 Jo jo godt foder med svin og korn. Eller noget. Ja ja man kan ingengang sige at de forsøger at pynte på sandheden. Ryger fluks til forbræning og ikke i mine hundens maver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hopsa Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Tillykke! Hvordan har du dog gjort dig fortjent til det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Øøøj hvor er du bare heldig:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Jamen det var faktisk jo egentligt nok noget jeg skulle være glad for.:damn:men det er jeg ikke Jeg løb dette løb Og var så heldigt at vinde denne fantastisk præmier og endda hele 15 kg af den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Nøj, sikke en fin præmie Det er bare svært (læs umuligt) at stå som arrangør og siger nej tak til sponsorpræmier med begrundelse "ikke godt nok" Jeg er med i det lokale DGI rally-udvalg og vi fik også foder til præmier til sidste stævne. Der kom 30 kilo (10x3) hvalpefoder ... de blev pænt delt ud til vinderne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Dorte helt enige. Som arrangør kan man hellere ikke beslutte hvad jeg synes er et godt foder. Hvad jeg synes er skod er der andre der er ganske begejstret med. Men bare overskriften svinekød og hvede skrevet som om det er godt. Det er så de 2 ting jeg ikke synes skal være i et foder. Og det er der sikker andre der er totalt uenige i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 (rettet) Du kunne evt donere det som rottefoder (sådan seriøst til en der har rotter som kæledyr). Hvad er der galt med svinekød? Mine får det ikke, fordi vi har proppet vores religiøse holdning ned over dem, så når fremmede giver dem gris, bliver de vildt begejstrede. Redigeret Maj 14, 2012 af Petrine Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Bare lige en tanke... Hvad med at donere det til den der hjemløses hunde forening? Hjemlseshunde.dk - Forside Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Bare lige en tanke... Hvad med at donere det til den der hjemløses hunde forening? Hjemlseshunde.dk - Forside God plan Ang. svinekød, så prøver jeg altid bare at kigge lidt på denne artikel når jeg kommer i tvivl hvis jeg har vundet noget. Når man som jeg har 9 hunde, så kan jeg jo sagtens få brugt rigtigt meget foder, bare ved at tilsætte 1/3 del af det vundne, men jeg synes alligevel det skal være af nogenlunde kvalitet Hundefoder – en jungle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2012 Tillykke Husker engang jeg vandt 2x15 kg af et mærke jeg ikke kendte. Det stod nogle måneder i kold kælderen , fordi jeg lige have købt og ikke lige fundet ud af ,om det kunne bruges til opblanding. Så åbnede jeg en sæk og der var dejlige larver i: BWADR.. Indkapslet i ny plastik direkte til forbrænding. Fik en del dyr ekstra og helt gratis??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Emiren Besvaret Maj 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2012 haha ja de er da ærlige. Hvad hedder det der ulækre foder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts