Gæst NNala Skrevet Maj 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2012 Hej Jeg venter spændt på, at min kommende franske bulldog han bliver 10 uger gammel, så jeg kan hente ham. Jeg kan bare ikke bestemme mig for, hvilket foder han skal have. Min westie (med allergi) er startet på Acana Pacifica for to uger siden, hvilket ser ud til at være super mod hendes allergi, og så skal hun ikke lave "stort" 3-4 gange dagligt (som da hun fik Hill´s), men nøjes med ca. 2 gange :5up: Det ville være rart, hvis min FB også kunne få Acana til hvalpe, men det er ikke afgørende. Hvilket foder kan I - gerne andre FB ejere - anbefale til min kommende hvalp? Pt. bliver hvalpen fodret med Royal canin til franske bulldogs (eller forældrene gør i hvert fald). Er det noget, som I kan anbefale at fortsætte med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Allerførst tillykke med din kommende franske hvalp!!! Har selv en fransk, Lulu, og du kan godt glæde dig....altid fuld af fart og sjove indputs Lulu får Royal Canin Veterinary Diet, som hun er helt vild med. Jeg synes, det er et godt foder, hvor hendes afføring er fin og fast! Hun prutter heller ikke af det, og synes hendes pels er blevet mere blød og fin. Det findes i forskellige udgaver, og jeg bruger allergiversionen, da Lulu har allergi, og køber det hos dyrlægen. Er sikker på, at der er mange, der vil komme med gode bud - her er mit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Hvis han trives på det, vil jeg bare fortsætte på det:-D Ihvertfald skal du nok lige vente et par uger før du skifter, så hvalpen lige kan nå at falde på plads hos dig:-D Og tillykke:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts