ridiger Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 En sød lille historie om hvad racen også kan bruges til Min søster havde været ude i en planteskole og købt en hel masse blomsterløg. Da hun så skulle til at plante dem havde hun fået hold i ryggen og kunne ikke bukke sig ned. Da jeg så kom på besøg med Bubber, fandt min søster på at lade Bubber grave hullet til løget, ved at pegede på jorden med sin fod og sige " hvor er musen" hvor efter Bubber gravede et hul . min søster gik så lidt væk og gentog " hvor er musen" Bubber stoppede med at grave i det lille hul som han havde lavet og begyndte det nye sted, samtidigt med at min søster smed et løg ned i det første hul og dækkede det til med jorden. Sådan forsatte det i en halv time, hvor de begge to gik og plantede blomsterløg. Ca 40 løg blev plantet. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 ridiger skrev: En sød lille historie om hvad racen også kan bruges til Min søster havde været ude i en planteskole og købt en hel masse blomsterløg. Da hun så skulle til at plante dem havde hun fået hold i ryggen og kunne ikke bukke sig ned. Da jeg så kom på besøg med Bubber, fandt min søster på at lade Bubber grave hullet til løget, ved at pegede på jorden med sin fod og sige " hvor er musen" hvor efter Bubber gravede et hul . min søster gik så lidt væk og gentog " hvor er musen" Bubber stoppede med at grave i det lille hul som han havde lavet og begyndte det nye sted, samtidigt med at min søster smed et løg ned i det første hul og dækkede det til med jorden. Sådan forsatte det i en halv time, hvor de begge to gik og plantede blomsterløg. Ca 40 løg blev plantet. Superhunden :5up: :klap: :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Haha Hvor smart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Hvor sejt er det ikke lige !!! Dygtig Bubber !!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Seeejt trick Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Han er dygtig Men bare han ikke tror der er flere mus og graver dem op igen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 Flaffy,Zozo,Luna skrev: Han er dygtig Men bare han ikke tror der er flere mus og graver dem op igen :blink: Det har han ikke gjort endnu, han vil hellere finde et muldvarpe skud og grave i det. Blomsterbede er kun noget man går i når man skal prutte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret September 8, 2008 Rapporter Share Besvaret September 8, 2008 hvor er han bare sød og dygtig Jeg skulle vænne vores schæfer at med at grave i haven - så jeg har også lært ham komandoen "hvor er musen" - men han får den dog kun når vi er på stranden :-D Skal tænke over det næste gang jeg skal have plantet noget - he he Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Hvis der er andre med en D/S gårdhund og som har en sjov historie. Så kom og del den med os andre... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bella2008 Besvaret Oktober 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2010 Min hund kan finde ud af "finde" ting som jeg har placeret nogle steder. Hun er så sød, hun bliver helt vild hvis man siger, at hun er dygtig, så løber hun hurtigt rundt over det hele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts