Tullemus Skrevet Maj 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 26, 2012 ...der vil forsøde han alderdom. Han er stadigvæk i Polen, men kan hurtigt komme til Dk, hvis der er en familie, der kunne tænke sig, at give ham en masse kærlighed og omsorg på hans gamle dage. Til den helt rigtige familie, skal han ikke koste noget. 24/5-12 MEXX. Vi søger hurtigt hjem til Mexx. Denne dejlige hund er ca 10 år gammel. Han skal hjem og nyde livet. Til den helt rigtige familie, som vil forkæle ham, skal han ikke koste noget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Maj 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 26, 2012 Hold kæft hvor er han nuttet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hold kæft hvor er han nuttet Ja, han er . En stor krammebamse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hvordan er han med andre hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Arj Tulle... Du poster så mange billeder af hjemløse hunde... Får et helt stik i hjertet hver gang Synes det er så synd, når jeg kigger på vores bette, småfede lab, der bare bliver forkælet i hoved og røv... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hvordan er han med andre hunde? Jeg har lige skrevet en sms og spurgt den adoptions ansvarlige og vender tilbage ligeså snart, hun har skrevet tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Arj Tulle... Du poster så mange billeder af hjemløse hunde... Får et helt stik i hjertet hver gang Synes det er så synd, når jeg kigger på vores bette, småfede lab, der bare bliver forkælet i hoved og røv... I know Ja, bare alle hunde, kunne have det ligeså godt, som vores , men det er jo også derfor, at jeg poster dem, så de måske får en chance for, at komme i hundeparadiset. Og tro mig, hvis mit hjerte bestemte, istedet for min fornuft, så havde jeg nok et par stykker mere, end dem jeg har nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 I know Ja, bare alle hunde, kunne have det ligeså godt, som vores , men det er jo også derfor, at jeg poster dem, så de måske får en chance for, at komme i hundeparadiset. Og tro mig, hvis mit hjerte bestemte, istedet for min fornuft, så havde jeg nok et par stykker mere, end dem jeg har nu. Synes også det er et super godt initiativ - det er slet ikke det... Og ja, jeg havde slet sikkert også huset med hunde (eller dyr i det hele taget) som trængte til et godt hjem... Kan slet ikke tåle det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Hvordan er han med andre hunde? Han kan med hunhunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 27, 2012 Åhhhh, bum bum.... Er ikke sikker på at jeg orker at have en egetkøn aggressiv igen:( Bella har så mange legekammerater der kommer på besøg i haven. Går lige i tænkeboks! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2012 Hiver lige tråden frem igen, for Mexx vil stadig meget gerne med til DK den 19 juni, når der kommer hunde hjem fra Polen. så vil I ikke lige være søde, og høre i øst og vest, om der dog ikke skulle være en der har lyst til, at give Mexx en god alderdom her i DK. Han er som sagt, gratis for den rette familie og han er kastereret, chippet, vaccineret og har pas. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Han ser bare så dejlig ud, men jeg kan ikke have to hunde. Kan du skrive noget mere om ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Han ser bare så dejlig ud, men jeg kan ikke have to hunde. Kan du skrive noget mere om ham? Det kan du tro jeg kan , har nemlig lige fået at vide, at han kommer hjem til sin nye familie på tirsdag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 :klap2: Det var da den bedste beskrivelse ever! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 :klap2: Det var da den bedste beskrivelse ever! Ja, ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Det kan du tro jeg kan , har nemlig lige fået at vide, at han kommer hjem til sin nye familie på tirsdag. pyha det slo lige bunden ud af mine homoner... hver er det bare godt at han skal ha et hjem nu :Hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 pyha det slo lige bunden ud af mine homoner... hver er det bare godt at han skal ha et hjem nu :Hjerte: Ja, det er :hjerte:.. og jeg er så heldig, at kommer til, at møde ham IRL på tirsdag, sammen med de andre 11 hunde der kommer hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts