Gæst Helen Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Jeg hedder Helen og har griffon petit brabancon i flere farver Jeg er vild med mine petiter og bruget tid sammen med dem. Jeg har en familie boende sammen lige pt og det er spændende at se hvordan mor og datter har samme adfærd og hvordan barnebarn og mormor kan hygge. P sammen. Billeder kan jeg ikke få lov at indsætte endnu, så dem må I vente på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen til Jeg glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 velkommen til vi glæder os til billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Hej Helen jeg tror jeg kender dig fra andre steder:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Helen Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Hej JeanetteH Det gør du, du har fuldstændig ret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen til Skynd dig at få skrevet nogle indlæg sådan at vi kan se billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen til... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts