Hop til indhold

Update om Percy :-)

Gæst Blomsterpigen
 Share

Recommended Posts

Gæst Blomsterpigen

Tissetræningen den går super godt her hjemme :-)

Han har selvfølgelig et tisse uheld her inde, men helt ærligt, han er jo bare en lille hvalp :vuf:

Vi har fundet en rytme som bare er så skøn synes jeg :-)

Jeg lovede flere her inde at lave en update hen af vejen om hvordan det går med ham :slem:

Knuus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blomsterpigen
Det lyder super! Hva med alene-hjemme træningen?

Efter at han ikke kun er ude i køkkenet, så er der intet, han ligger sig til at sove, så nu kan vi handle ind uden at der bliver noget.

Vi var til bryllup i lørdags, der blev han passet af min svigerinde, og de har to hunde, så han har virkelig hygget sig der :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blomsterpigen
Hvor godt at det går fremad med det hele. Når først man får luft for sine frustrationer, er det slet ikke så slemt at have hvalp:lol:

Var det første gang i fik ham passet ude? Og synes du ikke det var slemt?:-D Jeg var ved at dø første gang Bella skulle passes!

Ja det er så super, jamen jeg tror det handler om at man skal finde en rytme og lige lære sin hvalp at kende og alt det :-) Nej det er slet ikke dårligt og ha hvalp :lun:

Ja det var første gang han blev passet ude :-), jamen altså jeg synes faktisk at det var slemt, for jeg savnede ham voldsomt, men alligevel vidste jeg at ved min svigerinde har han det godt :-) Så savnet kom sådan et par gange på de timer der.

Og da vi kom hjem, så blev han også krammet lidt ekstra :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh jeg husker stadig vores hvalpetid med mixet følelser :lol: Og jeg er altid så irriteret over alle de fejl jeg kan se tilbage på at vi har lavet :lol:

Dejligt at høre at det går godt, og nej endelig ikke stop træningen, selvom han er renlig er det vigtigt at holde det fast til det er 110% kørt ind!

Og hvor er billederne om jeg må spørge :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blomsterpigen
Årh jeg husker stadig vores hvalpetid med mixet følelser :lol: Og jeg er altid så irriteret over alle de fejl jeg kan se tilbage på at vi har lavet :lol:

Dejligt at høre at det går godt, og nej endelig ikke stop træningen, selvom han er renlig er det vigtigt at holde det fast til det er 110% kørt ind!

Og hvor er billederne om jeg må spørge :shock:

Heheh, jeg kal nok få dem ind.. der er bare så meget lige for tiden :-/

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Blomsterpigen
:-) Bare vent til du skal på ferie i længere tid! Jeg stortudede i lufthavnen på vej til Thailand:lol:

Og den dag jeg blev gift rendte jeg konstant rundt med telefonen fordi Bella blev passet, og der kom updates fra min søde nabo. Men altså....:lol:

Heheh, jamen man mkommer jo til at savne ens dejlige baby :-)

Link til indlæg
Del på andre sites