sonja77 Besvaret August 5, 2012 Rapporter Share Besvaret August 5, 2012 Jeg vil så sige at jeg slet ikke mener man kan kalde 1'erne for 2'erbaner... Sværhedsgraden var desværre for høj og det er altså synd for de nye hunde og hundeførere der kommer ud. Det snakkede Anne/Holly og jeg om. Hvis det var sådan en bane, jeg havde mødt til mit første stævne, så havde jeg sgu nok aldrig nogensinde turdet melde mig til stævne igen. Tillykke til Amocca og hundene - pral er helt på sin plads! :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret August 5, 2012 Rapporter Share Besvaret August 5, 2012 Tillykke til Amocca og hundene - pral er helt på sin plads! :klap2: ja! Det er så sejt Amocca! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 ENDELIG konkurrence igen I Varde næste weekend. HVIS Dupond gider tage sine felter, så håber jeg på en pind i AG1. Det er vist på tide. Men han har desværre fået en tendens til bare at springe frem, op, hen ..... Og vi har brugt SÅ lang tid på de felter! Nu er vi jo rykket op i SP2. Jeg er spændt på, om det vil gøre ham meget langsommere, da der jo er lidt mere handling end i SP1 banerne. Dem tog han jo i fuld løb uden at tænke over det! Uh meget at tænke over til weekenden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Nå .... Så kommer vi måske ikke af sted. Dupond har kastet op og der er kommet blod med. Dr. Dyr tror, der sidder noget i maven. Hvis ikke han begynder at spise og drikke indenfor de næste 4 timer, så skal han sgu nok åbnes For søren da jeg er træt af hundens mave. Har prøvet at kaste asparages i halsen på ham. Dem vil han KUN tage med makrel til! Man er vel en fin herre. Men de kommer op igen efter 5 min. Han bøvser som en gal og maven siger lyde. *suk* Har har sovet hele dagen. Han var lige ude i haven og tisse og hente sin bold med ind. Han tog den med op i sengen og sover nu med en pote på bolden. Jeg er ret nervøs og indrømmer gerne jeg sidder og små-tuder ham i pelsen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Å nej da??!! Håber han snart er ok igen - og at han ikke behøver åbnes!! Håber jo på at se dig og Dupond i Odense d. 19...? :ae: og herfra... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 Nå .... Så kommer vi måske ikke af sted. Dupond har kastet op og der er kommet blod med. Dr. Dyr tror, der sidder noget i maven. Hvis ikke han begynder at spise og drikke indenfor de næste 4 timer, så skal han sgu nok åbnes For søren da jeg er træt af hundens mave. Har prøvet at kaste asparages i halsen på ham. Dem vil han KUN tage med makrel til! Man er vel en fin herre. Men de kommer op igen efter 5 min. Han bøvser som en gal og maven siger lyde. *suk* Har har sovet hele dagen. Han var lige ude i haven og tisse og hente sin bold med ind. Han tog den med op i sengen og sover nu med en pote på bolden. Jeg er ret nervøs og indrømmer gerne jeg sidder og små-tuder ham i pelsen. ÅH NEJ! Det er jeg meget ked af at høre.. :ae: Jeg X'ser alt hvad jeg har for at han er hurtig frisk igen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 HAN SPISER! Og prutter :slem: Han er oppe igen og har været ude og gå. Men han nægter at lave en lort, så jeg kan se, om der er noget i den!!!! Nu skal det næste døgn bare overstås, så JEG kan få det bedre . Lige nu drikker han til den store guldmedalje, så jeg er (næsten) helt rolig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 8, 2012 Rapporter Share Besvaret August 8, 2012 HAN SPISER! Og prutter :slem: Han er oppe igen og har været ude og gå. Men han nægter at lave en lort, så jeg kan se, om der er noget i den!!!! Nu skal det næste døgn bare overstås, så JEG kan få det bedre . Lige nu drikker han til den store guldmedalje, så jeg er (næsten) helt rolig. Det er jo sjældent man bli'r glad for at nogen prutter - men i det her tilfælde er det jo en dejlig update!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret August 9, 2012 Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Er der nogen der skal til Skive på lørdag? Jeg skal bare med og hjælpe så giv jer til kende, jeg skal sikkert tage tid eller skrive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2012 Af årsager jeg ikke kan gennemskue, er jeg hverken meldt til i varde eller skive lørdag det ligner mig virkelig ikke.... Må have haft en hjerneblødning.... Men jeg skal da idet mindste løbe nordfyn søndag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Af årsager jeg ikke kan gennemskue, er jeg hverken meldt til i varde eller skive lørdag det ligner mig virkelig ikke.... Må have haft en hjerneblødning.... Men jeg skal da idet mindste løbe nordfyn søndag Træls, når man sådan glemmer sådan noget. Kender godt følelsen! Men held og lykke søndag, der skal jeg også løbe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Træls, når man sådan glemmer sådan noget. Kender godt følelsen! Men held og lykke søndag, der skal jeg også løbe næææh er det rigtigt? Så skal vi måske løbe mod hinanden? Går ud fra, at du også løber mellem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 næææh er det rigtigt? Så skal vi måske løbe mod hinanden? Går ud fra, at du også løber mellem? Jeg løber faktisk lille med Luna, som er hende der skal starte i Nordfyn. Milo løber mellem, men har får først stævnedebut i næste weekend i Odense Men må lige holde øje med jer! Og så løber vi jo kun klasse 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret August 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jeg løber faktisk lille med Luna, som er hende der skal starte i Nordfyn. Milo løber mellem, men har får først stævnedebut i næste weekend i Odense Men må lige holde øje med jer! Og så løber vi jo kun klasse 1 Jamen, så kommer vi evt. til at løbe mod hinanden i åben klasse i Odense Der kommer vi nemlig også. Karla er kl2 i ag og 3 i sp, så i klasseløbene slipper du for det lille speederdyr Jeg er i et orange gammel royal canin telt på søndag. Om ikke andet, kan du nok kende mine hunde, hvis du vil hilse på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jeg løber faktisk lille med Luna, som er hende der skal starte i Nordfyn. Milo løber mellem, men har får først stævnedebut i næste weekend i Odense Men må lige holde øje med jer! Og så løber vi jo kun klasse 1 Går du til træning om onsdagen i OcH? Så nemlig én med en lille DSG på holdet før mit, og tænkte på om det mon var dig..? Øv bøv, jeg arbejder på søndag og kan ikke løbe nordfyn... Men kommer til Odense. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Har meldt i Albertslund i morgen i 4 klasseløb.... Desværre er jeg håbløs bagud med mit projekt som skal afleveres mandag kl. 12, så er nok nødt til at droppe at tage afsted Havde sådan glædet mig.... Og det er alligevel knap 300 kr lige ud af vinduet:stupid: ØV! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Jamen, så kommer vi evt. til at løbe mod hinanden i åben klasse i Odense Der kommer vi nemlig også. Karla er kl2 i ag og 3 i sp, så i klasseløbene slipper du for det lille speederdyr Jeg er i et orange gammel royal canin telt på søndag. Om ikke andet, kan du nok kende mine hunde, hvis du vil hilse på Det er jeg ret glad for! Gamle Milo kan da ikke hamle op med jer Vi hilser på hvis nerverne ikke er for slemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Går du til træning om onsdagen i OcH? Så nemlig én med en lille DSG på holdet før mit, og tænkte på om det mon var dig..? Øv bøv, jeg arbejder på søndag og kan ikke løbe nordfyn... Men kommer til Odense. Ja, jeg er lige kommet på Annettes hold her fra efter sommerferien. Og er du gal jeg fik lov at arbejde for det!! Puha nogen baner Må lige holde øje med dig på onsdag så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Trixie83 - Nååh du klarede da den jeg underviste dig på helt fint. Har selv lige prøvet at sætte den op ude i haven. Må indrømme at jeg skulle op på 4. forsøg før jeg nåede ned til springene efter første gang gennem tunnellen. Sidder nu og sveder godt og grundigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Har meldt i Albertslund i morgen i 4 klasseløb.... Desværre er jeg håbløs bagud med mit projekt som skal afleveres mandag kl. 12, så er nok nødt til at droppe at tage afsted Havde sådan glædet mig.... Og det er alligevel knap 300 kr lige ud af vinduet:stupid: ØV! øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 10, 2012 Rapporter Share Besvaret August 10, 2012 Trixie83 - Nååh du klarede da den jeg underviste dig på helt fint. Har selv lige prøvet at sætte den op ude i haven. Må indrømme at jeg skulle op på 4. forsøg før jeg nåede ned til springene efter første gang gennem tunnellen. Sidder nu og sveder godt og grundigt. Tak synes det var svært i forhold til det jeg trænede på før ferien, men super fedt! Og så skal jeg vist liiige ud og løbe en tur eller 2 - sikke jeg svedte. Der var altså langt rundt, på begge baner! Men føler mig klar til søndagens klasser! Det glæder jeg mig til! Og så fik jeg lige købt et brugt telt, billigt, som er i fin stand. Så fedt! Bliv nu søndag! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Sikke en god dag i Varde. Fra syg hund til hund på speed! En 1. plads i AG 1, disk i AG åben, SP åben med en nedrivning og en flotte flotte 3. plads i Sp 2 Kæft min hund er ved at være god. Nu mangler jeg bare at følge med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Sikke en god dag i Varde. Fra syg hund til hund på speed! En 1. plads i AG 1, disk i AG åben, SP åben med en nedrivning og en flotte flotte 3. plads i Sp 2 Kæft min hund er ved at være god. Nu mangler jeg bare at følge med ham Tillykke :5up: Hvor fedt! Det er sådan en fed følelse når det hele bare kører :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Tillykke :5up: Hvor fedt! Det er sådan en fed følelse når det hele bare kører :klap: Takker Jeg har godt nok følt i et stykke tid nu, at Dupond ikke udviklede sig ret meget. Han begyndte at springe over felter og gad ikke gå bag springene...... Men som jeg (han) løb i dag .... Kæft han var god. Hans "frema'" er i top, tog slalom som en mis, tunneler uden lige at stoppe op og tjekke den ud og så fulgte han mine kommandoer og min krop til UG! For s**** jeg kan ikke rose ham nok Jeg håber Odense i næste weekend bliver lige så god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trixie83 Besvaret August 11, 2012 Rapporter Share Besvaret August 11, 2012 Takker Jeg har godt nok følt i et stykke tid nu, at Dupond ikke udviklede sig ret meget. Han begyndte at springe over felter og gad ikke gå bag springene...... Men som jeg (han) løb i dag .... Kæft han var god. Hans "frema'" er i top, tog slalom som en mis, tunneler uden lige at stoppe op og tjekke den ud og så fulgte han mine kommandoer og min krop til UG! For s**** jeg kan ikke rose ham nok Jeg håber Odense i næste weekend bliver lige så god. Ihh, man bliver altså helt i godt humør af at læse sådan en glad beretning Må hellere kigge efter jer i Odense i næste weekend. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts