sonja77 Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Blot af nysgerrighed... Hvad synes i om ændringerne i reglerne for udtagelse til DM? Umiddelbart tror jeg det har ringe betydning for hvor mange der kvalificerer sig? Umiddelbart burde de fleste kunne klare kraven på 15 forsøg i både agility og spring... Er det DCH's udtagelsesregler, der er ændret? Hvad går ændringen ud på? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Selvfølgelig... Det er DcH... Ændringen der er indført er at det kun er resultater fra de 15 første konkurrencedage(for hund og fører) der kan tælle til en dm-udtagelse... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 RIGTIG FLOT, CAMILLA!!!! Bliver hentet klokken 07:15... Sætter mig foran min computer og tænker, nå ja, får da lige den halve time til at gå der... Men GYS og GRU... ser så at klokken kun er kvart i seks og ikke kvart i syv... Det er også de pokkers hunde der jager en ud af sengen før tid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 vi kommer afsted i dag! :banan: Det bliver lidt spændende, for Janice har lånebil, og vi kan kun få hendes stofbur derind... det er altså ikke voldsomt stort men hvor der er vilje er der vej, eller noget, ja? Heldigvis er Bert og Sally rigtig gode venner, Bert er ellers en streng lille gut når det tager ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Nogen har lige været til klubmesterskab i Lyngby - Petrine blev nummer 2 i sin klasse, Buller løb med veninden og blev nummer 4, i samme klasse løb Zamzam og blev nummer 12 (ud af 12 ). Dejlig dag, uden telt, så håber jeg har fået lidt farve - nu skal der soves igennem, så vi er klar til i morgen (Zamzam og Petrine tager med Sonja og Tyson til Sorø) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Sejt med Petrine og Buller!! Sally havde det virkelig varmt i dag, men det var også bare 180 grader og ingen vind, det var HOT HOT HOT!! Første bane, en spring grade 1-2, skulle hun liiiige til at besøge dommeren i stedet for at tage slalom og så kom hun ud af slalom et par gange, men efter det havde vi et fint løb med godt flow. Næste klasse (spring grade 1-7 så det var nogle lidt sværere momenter med) var det bare blevet så varmt. Jeg hældte en masse vand over hende, og da vi havde stået i kø og det blev vores tur, var hun knastør! Hun kunne heller ikke magte meget mere end at trave banen rundt, den bette stakkel, men denne gang med fejlfri slalom. Tror vi fik fejl på en forhindring, men er ikke sikker.. blev der ikke længe nok til at tjekke det. Jeg stoppede efter det, skulle have løbet et agility løb, men det var simpelthen for varmt for hende, jeg ville ikke byde hende det. Hun ville bare tilbage og ligge i bilen, og det siger en hel del om forholdene, for normalt har hun slet ikke tid til at komme tilbage og "kede sig". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Hjemme fra SM... Tre disk(dog med en masse gode ting, vel og mærke) og et løb med 15 fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 8, 2012 Rapporter Share Besvaret September 8, 2012 Nå, nu er jeg rigtig hjemme :blink: Sidder med snot i hele fjæset, for har reddet mig en forkølelse(øv, og jeg som ellers skal afsted til konkurrence igen i morgen). Lige sådan til det overordnede... Igen valgte Joy i et løb sin balance fra anden gang han skulle over den, og igen var det en balance med gummibelægning. Har truffet beslutningen. Fremover slipper han for felt forhindringeringer(med mindre vi løber på hjemmebane eller jeg skal ud til steder hvor jeg er sikker på der IKKE er gummi på)... Det skåner ham og jeg slipper for konflikter omkring de åndssvage felter. Så jeg har meldt fra til agilityløbene i Horsens i december måned. Tilgengæld har jeg fået grønt lys for at kunne have to hunde med i min klubkammerats bil, så pt. er Cassi meldt til i SP1 og AG1, og så må vi se om hun er klar når tiden kommer. Tilbage til dagens løb. Overordnet set så var der meget som var OK, men der var altså også noget skidt, som typisk skyldtes at jeg ikke lige havde godt nok fat på ham og var lige en smule for sløset i min handling :stupid: Først vores SP2sen SVbMGkfaCij_wEgentlig synes jeg der er nogle positive ting i de løb. Først og fremmest kunne han søge mod tunnellerne selv og han kunne arbejde væk fra mig:klap:Tilgengæld er der nogle store buer(bassen er ikke helt ung længere, så vil ikke begynde at kæmpe med snævre vendinger, det skib er sejlet for nogle år siden) og så kvajer jeg mig gevaldigt på spring nr. 2 efter flyvet. Hvorfor kunne jeg ikke bare bevæge mig i stedet for at stå stille:damn: Ikke noget at sige til at han gør som han gør der... Og når han så endelig er over, jamen, så sender jeg ham da lige tilbage igen! Så SPÅsen [video=youtube_share;6iPf1P--Ge4] Beklager lige den laaaaaaange start, men der var noget med posen, som dommeren skulle have styr på. Om jeg fatter hvorfor han ryger på den anden side af nr. 4 Umiddelbart ser det ud til at han er på vej mod det forkerte spring, men så retter op. Jeg synes dog selv jeg er aktiv hvad angår at få ham hurtigt på den rigtige side igen. Tilgengæld får jeg så ikke hjulpet ham rundt om sekseren og trækker ham i stedet tilbage over springet :stupid: Resten synes jeg faktisk er okay med nogle fine backs til slut :blink: Og nu AGÅsen. har man sarte ører bør man vist ikke have lyd på i slutningen, for der blev jeg lidt små mobset og fik bandet lidt [video=youtube_share;Bg3Xpf6CuGQ] Synes faktisk det går okay... Der er lige en kommunikationsfejl i midten af løbet, hvor han ikke lige back'er hvor jeg vil have ham til det og det giver en væring, kom sgu nok lidt for langt frem. Var lige ved at komme for hurtigt frem mod slalommen men får lige bremset i sidste øjeblik, for den var ikke så lige til som den så ud til. Og så... TJUHEJ, bare lige fremad over tre spring, ned og ramme det rigtige tunnelhul og så hjem... Yeah RIGHT!!! For at sikre mig han kommer rigtigt ind i tunnellen skifter jeg bag ham lige inde. Basse er jo altid så artig og kunne aldrig finde på at tage en tunnel han ikke må så han springer den helt over... Og så bander jeg fordi det bare var så pisse ærgeligt. Men faktisk var han jo skide sej :klap: Og så til dagens eneste gennemførte løb, nemlig AG2sen [video=youtube_share;Bg3Xpf6CuGQ] Starten går faktisk forrygende. Han kommer pænt ind i sin slalom(men øv hvor den bevæger sig for meget til min smag på den sidste del) og jeg måtte løbe til for at være med ham. Og så, på springet inden A'et, der glemmer jeg ham og får ikke lige kaldt, så han lander lang pokker i vold og ryger uden om. Resten er så fint, hvis vi ser bort fra et smidt felt(hul i det) og så desværre den manglende lyst til at skulle over den balance... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Dagens stævne i Sorø: Petrinemor nåede to løb med hhv. Petrine og Zamzam, før hun skulle på arbejde. Petrine havde to rigtig gode løb. I SP1 havde hun to vægringer, men blev desværre disket pga. overskridelse af maxtid (brugte for lang tid på slalom). I AG1 blev hun desværre disket pga. tre vægringer, men ellers også rigtig fint løb. Petrinemor løb virkelig godt i begge løb, hun har virkelig fanget det der handling! Zamzam var helt vildt god! I SP1 havde han to vægringer, hvoraf den ene skyldtes, at Petrinemor troede, at de var disket, og derfor ikke hold ordentligt øje med, hvor de skulle hen. Han blev nr. 3 i klassen, yeah! I AG1 løb Zainab ud med ham efter de første 5-6 forhindringer for at belønne ham, og indtil da havde han løbet fejlfrit. Tyson og jeg blev disket i de to første løb. Pisseærgerligt i første løb, Tyson løb fantastisk, og jeg troede, at vi var fejlfri, men så viste det sig, at jeg havde overset et spring i banegennemgangen, så ØV! Om eftermiddagen blev vi nr. 1 i SP2 og nr. 3 i AG2, men med 10 fejl i begge løb. I AG-løbet lavede Tyson et dødsspring i fuld fart fra toppen af vippen, argh! Håber seriøst ikke, at han nu begynder at blive langsom på vippe og balance igen, fordi han er nervøs, det har han jo været før. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Camilse: du har glemt at poste det eneste gennemførte løb Jeg får ihvertfald AGÅ 2 gange og ingen AG2.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Vi har jo været i Dronninglund i weekenden til det hyggeligste stævne i det høje kolde nord Havde en superfin weekend med 6 gode løb og 2 sådan lidt "blaaah" agtige løb... Lørdag løb vi AGÅ med fineste flotteste felter :klap: men desværre en førerskabt vægring pga. for ringe udført bagkryds (kom for langt frem)... så 5 fejl og en 3. plads til os. AG2 hu hej vilde dyr, flotteste fineste felter igen og et fejlfrit løb, som vi vandt og fik en oprykning på, så vi endelig kunne hoppe op i AG3... det har så også kun taget 1 år siden vi rykkede op i august måned sidste år (og den første pind kom først i april i år ) SP3 super fedt løb, desværre en disk fordi jeg var liiige et skridt eller to for langsom... men ak. Hunden løb godt - nok et af de bedste kl3 spring løb vi har løbet sammen... SPÅ - rent "blaaaah" Hun sad og skreg på startlinien og det bør altid alarmere mig, for det betyder som regel "jeg skal finde de forhindringer JEG vil have, NU! Det gik også i ged totalt.... Søndag smed Karla desværre sit balancefelt i AGÅ så vi røg ned på 4. pladsen, på trods af den hurtigste banetid.... Tilgengæld lavede vi den fedeste debut i AG3, med det flotteste løb, og alle felter sad i skabet. Desværre så var jeg (igen) et par skridt for langt bagefter, så en disk til os, da hun tog et spring bagfra. Det lå lige til højrebenet at det skulle tages fra den side og jeg var der jo ikke til at korrigere det - så det kan man ikke bebrejde hende... SP3 - "blaaaah" løb... jeg stolede ikke på kræet, så brugte for lang tid på at tjekke at hun tog et spring, hvilket fik mig aaaaaalt for langt bagefter på en løbestrækning, derefter gik det rent i ged... SPÅ - fino løb, fejlfrit, fik dog skældud for at "fedte" mig igennem nogle steder, som kostede mig tid... Sanne mente det havde kostet mig ca 1,5 sekund... gæt hvor meget jeg havde op til 1. pladsen blev nr. 2 i den klasse.... Så alt i alt ikke så ringe en weekend. Der kommer videoer af nogle af løbene senere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMME links.................... [video=youtube_share;Q8RWziRVMQ0] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Jeg har også været til samme klubmesterskab som Petrinemor her i weekenden Aina var der også. Det var en skøn dag med masser kage, godt selskab og solskin. Skønt! Desværre var det en dårlig løbsdag for mig og Nala, og vi endte på en 8 plads af 12 i begynder. ÆV! Begge banerne, var baner vi til træning ville kunne løbe næsten fejlfrit (slalom vil vi nok også kikse i til træning som det eneste), så da jeg så dem, var jeg meget begejstret. Jeg tror desværre vi fik disk i begge - vi fik ihvertfald en masse fejl. Første løb var AG: [video=youtube_share;LWOSdgiiVjE] Jeg fik sat hende af udenfor tapet, og det troede jeg ikke jeg måtte. Derfor prøver jeg at kalde hende ind foran spring 1, hvilket resulterer i at vi får startet tiden, før jeg overhoved er klar (jeg ville have stillet mig op mellem 2. og 3. spring) og jeg må derfor bare løbe afsted. Jeg er så på den forkerte side i forhold til at starte helt nede ved hende, og det er derfor klart hun tager det forkerte spring ved 3. spring. Ej, mega kiks af mig! Det var så ærgerligt!! Bortset fra slalom gik det ellers fint da vi kom igang ... Om eftermiddagen fik vi så et spring løb: [video=youtube_share;txJYy3wSL2c] Nala var meget ufokuseret i starten. Petrinemor og alle hendes lækre hunde kommer lige forbi og Nala må lige ud og hilse. Bag hende står en af hendes gode venner - han får også lige et kig! Det er helt klart et miljø vi skal vænne os til at være i - til træning har vi ikke problemer med koncentrationen. Der er hun 100% på mig hele tiden ... Starten går fint indtil hun løber forbi slalommen. Jeg forsøgte at undgå det, men vidste godt der var en chance for det ville ske. Slalommen eksisterer ikke i hendes verden, og vi havde desværre ikke fået øvet nok på den i ugen op til til trods for mit mål om at kunne den inden udgangen af september (jeg begynder at have travlt!!). Derfra går det ned af bakke! En tilskuer har fået et nyt stykke pivelegetøj og må bare afprøve det lige der meget træt på ringen, med de hurtigste bevægelser og mest power man overhoved kan komme til. Nala bliver belønnet med pivelegetøj når hun kommer ud af banen, og min teori er derfor at hun tror hun er færdig - Det var ihvertfald legetid mente hun! Jeg må trække mit pivelegetøj op af lommen for at få hende tilbage og jeg får derfor formegentlig en disk mere .. Det er ingen undskyldning at der står en udenfor der piver med et legetøj, men det var rimelig irriterende og også lidt uforsigtigt synes jeg at gøre det lige op af en bane. Konklusionen efter weekenden er at vi skal have trænet i at være i miljøet og at vi skal træne med flere forstyrrelser! Dumme løb, med dumme fejl! Jeg er skuffet, men glad over at det meste handling lykkedes og at vi løb ok på de fleste strækninger! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 Klumpede mennesker, der står med lækre hunde ved startlinien og så lige går ind foran kameraet jeg skal så meget træne starter også! Synes Nala var ret god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 nullHehe. Ja mega lækre hunde Nala er hvertfald ret vilde med dem - det er desværre ikke gengældt Vi øver allerede en del start til træning. Hun "tyvestarter" lidt en gang imellem (typisk første løb fordi hun er ivrig) men det får hun selvfølgelig aldrig lov til. Lørdag var bare en dum dag - hun var uforkuseret og lod sig friste af ting der normalt ikke påvirker hende til træning. Hvordan træner man lige alle de fristelser det til træning? Det er svært synes jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 9, 2012 Rapporter Share Besvaret September 9, 2012 nullJeg synes forøvrigt også Nala er god. Især taget hendes korte karriere i betragtning Vi har vel været til træning 15-20 gange i alt. Men jeg er nu alligevel skuffet fordi de ting der gik galt (udover slalom) var helt unødvendige. Ihhh ... Men vi havde en hyggelig dag og kom da helt sikkert hjem med noget brugbart vi kan arbejde videre på Jeg synes altså også Petrine var rigtig god. Hun overraskede mig faktisk - hun var langt hurtigere end jeg havde forventet. og meget sikker Det var en fornøjelse at se på. Og jeres 2. plads var bare helt fortjent! Hvem vandt egentlig den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 10, 2012 Rapporter Share Besvaret September 10, 2012 Hvem vandt egentlig den? aner det ikke - og ja, Nala er da vildt god, når man tænker på hvor mange år Petrine har trænet (men hendes første konkurrence var så også et helvede, hun havde stress-anfald, selvom vi gik væk og holdt hende mellem os, så hyperventilerede hun og var helt udenfor kontakt, så på det punkt er vi nået langt, så mangler vi bare lige detaljen med selve agilityløbet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 16, 2012 Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Hjemme igen, efter en god dag. Havde kun fået meldt i 2 løb ?? Men det gik ganske okay. Banerne var IKKE nemme! Det var kun grade 1-2 så synes virkelig at i hvertfald nr 2 bane (springbanen) var virkelig svær, men det skulle da have en chance! I agilityen kom hun ud af slalommen en enkelt gang, men tog den derefter perfekt. Så skulle hun ud over et spring, og hvad fik hun øje på? fotografen.. som var ca 2 sekunder fra en Sally-kram hun kom dog tilbage uden at lâbe helt ud, dejligt! Desværre missede hun så lige et spring på vejen, og inden jeg fik hende over det havde jeg fået skiftet placering, så vi lidt efter måtte krydse bagom, og det har vi ikke trænet ret meget, men hun gjorde det perfekt :5up: Og der var også en fælde inden sidste spring, som vi også klarede. Så 10 fejl og en helt igennem hæderlig præstation fra min hund. Og har slet ikke nævnt felterne, for min hund er bare så dygtig til felter, at det slet ikke er noget jeg tænker over!! Springbanen var bare led, kan slet ikke forstå at den var lavet kun til grade 1-2 og selvom jeg egentlig synes hun gik rigtigt i slalommen, og ikke så hende lave fejl, er jeg sikker på hun kom forkert ud af den, så et eller andet gik galt. Så fik vi også en værgring, da hun fant en fært og der gik sporhund i hende. Men efter det var det faktisk nogenlunde hæderligt! Igen en fælde til sidst (anden dommer, så der var to lede dommere til stede i dag, må lige notere mig deres navne ) men vi hoppede ikke i fælden! Jeg sad som bom-opsamler i en agility grade 6-7 i en time, det var virkelig spændende og lærerigt! Så en weimeraner løbe fejlfrit, who would've thought!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 16, 2012 Rapporter Share Besvaret September 16, 2012 Hjemme igen, efter en god dag. Havde kun fået meldt i 2 løb ?? Men det gik ganske okay. Banerne var IKKE nemme! Det var kun grade 1-2 så synes virkelig at i hvertfald nr 2 bane (springbanen) var virkelig svær, men det skulle da have en chance! I agilityen kom hun ud af slalommen en enkelt gang, men tog den derefter perfekt. Så skulle hun ud over et spring, og hvad fik hun øje på? fotografen.. som var ca 2 sekunder fra en Sally-kram hun kom dog tilbage uden at lâbe helt ud, dejligt! Desværre missede hun så lige et spring på vejen, og inden jeg fik hende over det havde jeg fået skiftet placering, så vi lidt efter måtte krydse bagom, og det har vi ikke trænet ret meget, men hun gjorde det perfekt :5up: Og der var også en fælde inden sidste spring, som vi også klarede. Så 10 fejl og en helt igennem hæderlig præstation fra min hund. Og har slet ikke nævnt felterne, for min hund er bare så dygtig til felter, at det slet ikke er noget jeg tænker over!! Springbanen var bare led, kan slet ikke forstå at den var lavet kun til grade 1-2 og selvom jeg egentlig synes hun gik rigtigt i slalommen, og ikke så hende lave fejl, er jeg sikker på hun kom forkert ud af den, så et eller andet gik galt. Så fik vi også en værgring, da hun fant en fært og der gik sporhund i hende. Men efter det var det faktisk nogenlunde hæderligt! Igen en fælde til sidst (anden dommer, så der var to lede dommere til stede i dag, må lige notere mig deres navne ) men vi hoppede ikke i fælden! Jeg sad som bom-opsamler i en agility grade 6-7 i en time, det var virkelig spændende og lærerigt! Så en weimeraner løbe fejlfrit, who would've thought!? Du har virkelig ikke meget fidus til weimaranere, hvad? Tillykke med at Sally klarede de svære baner så fint. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Kan huske at nogen af jer har nævnt noget med et DGI julestævne. Er det blevet lagt på? Jeg kan ikke finde det nogen steder.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 Kan huske at nogen af jer har nævnt noget med et DGI julestævne. Er det blevet lagt på? Jeg kan ikke finde det nogen steder.... Træner - Agility - DGI Fyn Agility - Jule-rally stævne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Lige et tillykke til Karin fra min klub der er blevet hhv. Nr. 3 og 4 til dm for mellemhunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 trods varsel om dårligt vejr op ad dagen, kom vi afsted i dag. Det var et UKA stævne, afholdt samtidig med en kæmpe hunde-dag nede i Kent. Sally løb fejlfri i den første klasse, en steeplechase, og fik en 4. plads!! :banan: Løb en springklasse, hvor hun var SUPER!! Indtil hun fik øje på nummerskiltet til slalommen, uhhh den skulle man da lige ud at hilse på så 5 fejl, men derudover virkelig et lækkert løb med masser af fremdrift og selvtillid :banan: Det var på det tidspunkt begyndt at småregne, så i stedet for at løbe mere agility, gik vi indendøre og meldte os til en "Best Rescue" klasse i showhunde-hallen Vi havde dog INGEN chance, en lille dreng på 3 år, i kørestol, vandt med sin 3 benede anatolske hyrdehund.. der kunne vi ikke lige være med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Har været til Landsdelstunering hos HKL i dag. Det var en lidt kold, men god dag. Det var gode baner synes jeg! Nala var dygtig i slalommen og det var det vigtigste for mig i dag .... Vi havde 4 løb, hvoraf et var uden disk, men dog med 10 fejl. Det var dumme fejl vi fik disk på, så med lidt mere erfaring og træning skal de fejl nok forsvinde Vi fejlede dog en masse på tunellerne i dag - det var meget besynderligt. Dem har vi aldrig haft nogle problemer med før - de trækker normalt så meget at jeg skal kæmpe for at holde hende væk. Det skal jeg træne meget til træning i morgen - Jeg må lige sikre mig at det "bare" er "stævne"-kuller. Alt i alt var jeg meget tilfreds med vores indsats - der var mange gode elementer i dag, og en frygtelig masse at arbejde videre med :blink: Der kommer lige lidt videoer senere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 23, 2012 Rapporter Share Besvaret September 23, 2012 Det var på det tidspunkt begyndt at småregne, så i stedet for at løbe mere agility, gik vi indendøre og meldte os til en "Best Rescue" klasse i showhunde-hallen Vi havde dog INGEN chance, en lille dreng på 3 år, i kørestol, vandt med sin 3 benede anatolske hyrdehund.. der kunne vi ikke lige være med Ej. Det må du altså lige fortælle mere om. Hvad er "Best Rescue"? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts