korvis Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Ja, januar stævnet er OcH - men det i november/december er DGI.... Det var jo det, jeg oprindeligt (i tidernes morgen da Johna var lille bitte), havde planlagt hun skulle debutere til det skal hun så IKKE Jamen kommer der overhoved noget DGI-julestævne? Har ikke set noget om det, der står intet på DGI's hjemmeside... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Har været til Landsdelstunering hos HKL i dag. Det var en lidt kold, men god dag. Det var gode baner synes jeg! Nala var dygtig i slalommen og det var det vigtigste for mig i dag .... Vi havde 4 løb, hvoraf et var uden disk, men dog med 10 fejl. Det var dumme fejl vi fik disk på, så med lidt mere erfaring og træning skal de fejl nok forsvinde Vi fejlede dog en masse på tunellerne i dag - det var meget besynderligt. Dem har vi aldrig haft nogle problemer med før - de trækker normalt så meget at jeg skal kæmpe for at holde hende væk. Det skal jeg træne meget til træning i morgen - Jeg må lige sikre mig at det "bare" er "stævne"-kuller. Alt i alt var jeg meget tilfreds med vores indsats - der var mange gode elementer i dag, og en frygtelig masse at arbejde videre med :blink: Der kommer lige lidt videoer senere Som lovede videoer fra landsdelstuneringen igår - vi er lidt bedre i 2. gennemløb af banen i både SP og AG, så jeg har altså sparet jer fra de kiksede første gennemløb .. Der skal dog nok stadig være lidt at grine af AG: [video=youtube_share;PJJYLRtlcM4] Haha. Kiks på kiks tilsidst! Øv manner ... Balancen der stod lige der tilsidst var total fælde. Jeg får desværre råbt fremad i stedet for "oooover", så hun vælger bare den sjoveste - i hendes verden vinder alle feltforhindringer altid! SP: [video=youtube_share;PNZEd3hOy-0] Flaaaaaaaad hund. Hun falder endda i posen Pyha, hvor var hun træt! Får jeg egentlig disk? Hun kommer jo ud af samme tunnelhul som hun gik ind af? Han tæller ihvertfald senere en vægring (eller er det fejl?) på slalom - tror jeg måske ikke han ville have gjort hvis jeg var disket ... Men burde jeg være blevet det? God træning i dag forøvrigt - ingen problemer med posen eller vippen. Hun havde vidst bare "stævne"-kuller igår. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Som lovede videoer fra landsdelstuneringen igår - vi er lidt bedre i 2. gennemløb af banen i både SP og AG, så jeg har altså sparet jer fra de kiksede første gennemløb .. Der skal dog nok stadig være lidt at grine af AG: [video=youtube_share;PJJYLRtlcM4] Haha. Kiks på kiks tilsidst! Øv manner ... Balancen der stod lige der tilsidst var total fælde. Jeg får desværre råbt fremad i stedet for "oooover", så hun vælger bare den sjoveste - i hendes verden vinder alle feltforhindringer altid! SP: [video=youtube_share;PNZEd3hOy-0] Flaaaaaaaad hund. Hun falder endda i posen Pyha, hvor var hun træt! Får jeg egentlig disk? Hun kommer jo ud af samme tunnelhul som hun gik ind af? Han tæller ihvertfald senere en vægring (eller er det fejl?) på slalom - tror jeg måske ikke han ville have gjort hvis jeg var disket ... Men burde jeg være blevet det? God træning i dag forøvrigt - ingen problemer med posen eller vippen. Hun havde vidst bare "stævne"-kuller igår. Hun løber godt. :5up: Og nej, du bliver ikke disket på tunnellen, hun får en vægring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 .... på den gode måde Jeg kom med 4 hunde og en mand - jeg gik alene hjem sammen med Petrine, der var godt nok frafald i klanen klubben overvejer klubtrøjer i lilla (får kvalme af lilla), så nu overvejer jeg at lave klan-trøjer for mig selv i pink! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tigerdyr Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Hun løber godt. :5up: Og nej, du bliver ikke disket på tunnellen, hun får en vægring. Tak Jeg er også stolt af min lille begyndervuf! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Får man pinde i seniorklassen? (lægger lige lidt mål for 2014) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 Får man pinde i seniorklassen? (lægger lige lidt mål for 2014) Nå, det har Sonja så svaret på i måltråden - nok også bedst at blive i klasse 1, seniorerne er alt for dygtige til os. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret September 24, 2012 Rapporter Share Besvaret September 24, 2012 De sidste tre forhindringer var totalt nemme, hvis man lige tager det kursus Anne og jeg har været på i Borup - for ja, det var ikke hans skyld med det disk. Gud hvor er du dog irriterende! De sidste tre forhindringer var også totalt nemme, selv når man ikke har været på Rikke Wriedt-kursus. Jeg glemte bare at lægge et forkryds efter slalomen, som jeg havde planlagt, så måtte bagkrydse og nåede ikke at fange den ivrige hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Jeg kom med 4 hunde og en mand - jeg gik alene hjem sammen med Petrine, der var godt nok frafald i klanen klubben overvejer klubtrøjer i lilla (får kvalme af lilla), så nu overvejer jeg at lave klan-trøjer for mig selv i pink! Vi må snakke om at få 2 klubfarver, så du kan tilfredsstilles også :slem: Men jeg synes nu også den mørkeblå som vindjakken var i, var ret pæn. Så du den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Men hvis vi skal flashe når vi står på skamlen, synes jeg en 'afdæmpet' farve er for lidt se mig-agtig. Skrig-orange eller pink, så ingen er i tvivl! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aina B Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 Men hvis vi skal flashe når vi står på skamlen, synes jeg en 'afdæmpet' farve er for lidt se mig-agtig. Skrig-orange eller pink, så ingen er i tvivl! Altså - med vores larmende hunde, "hvor du fra"-tilråb (fantastisk indslag vi gjorde sidst), og min kørestol - så tror jeg ikke vi bliver overset alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 nu er vi ikke meldt til noget før den 10. november! :scared: Jeg når da at få abstinenser inden da!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 nu er vi ikke meldt til noget før den 10. november! :scared: Jeg når da at få abstinenser inden da!! LOL har det lige modsat (endnu) endelig er sæsonen forbi, nu skal vi have trænet det færdigt vi har ødelagt over sæsonen og måske træne en hund til op. Ved ikke hvornår jeg skal til noget igen, men mener der er noget herude i december, tænker jeg vil tage med der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 25, 2012 Rapporter Share Besvaret September 25, 2012 LOL har det lige modsat (endnu) endelig er sæsonen forbi, nu skal vi have trænet det færdigt vi har ødelagt over sæsonen og måske træne en hund til op. Ved ikke hvornår jeg skal til noget igen, men mener der er noget herude i december, tænker jeg vil tage med der. Jeg har jo kun en hund, og ingen træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 Jeg har jo kun en hund, og ingen træning Men du har trodsalt en konkurrence i november. Her i min kreds er der først noget igen til januar. Værre er det med lydigheden. Der starter vi først igen til marts. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 26, 2012 Rapporter Share Besvaret September 26, 2012 kan du ikke tage til en anden kreds? Vi har konkurrencer hver måned vinteren over, men nogle af dem er udendørs, så gider ikke melde til dem inden jeg kender vejret. Dem der er UKA kan man bare møde op til og melde på dagen. KC skal meldes i god tid, men den jeg har meldt til i november er en vinterserie, på et ridecenter. Så de holder også flere vinteren over, indendøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 27, 2012 Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 Jo, det kunne jeg, og det gør vi også til december... Problemet er bare at jeg bor på Sjælland, hvor der kun er en kreds... For at komme til en anden skal man lige over en bro... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret September 27, 2012 Rapporter Share Besvaret September 27, 2012 en bro som koster penge... ja, det kan jeg godt se, det er træls. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret September 28, 2012 Rapporter Share Besvaret September 28, 2012 Så er det besluttet at vi tager over dagen før til jydelandet og sover, så vi er friske til konkurrencen i december... Nu overvejer jeg så om jeg vil hive en hund eller to med til Odense i januar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Oktober 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 6, 2012 Juhu... Cassi får hele to konkurrencer på hjemmebane til næste år. Den er sjællandsmesterskaberne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Vil lige benytte lejligheden til at gøre opmærksom på at DK har fået en bronzemedalje individuelt for små hunde... Tillykke til Natasja og Primadonna... Og til hele holder for de små hunde med holdbronzen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Vil lige benytte lejligheden til at gøre opmærksom på at DK har fået en bronzemedalje individuelt for små hunde... Tillykke til Natasja og Primadonna... Og til hele holder for de små hunde med holdbronzen :5up: Jaaa, det er bare så sejt!!! :banan: Til gengæld går det vist ikke så vildt godt for de store... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Nå ja - fandt et godt link i går! En youtubekanal hvor rigtig mange af gårdagens løb ligger. Sandsynligvis kommer dagens løb også op på et tidspunkt..? Solvita Slisane - YouTube Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 WUHUUU!!! Iso's halvsøster Fidès endte som nr. 12 individuelt!!! :banan: Det er sgida superflot gået, i det selskab! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Camilse Besvaret Oktober 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2012 Lige Natashas løb... Super flot klaret... BlBzDyJuIJzOg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts