Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012

Amocca
 Share

Recommended Posts

https://www.facebook.com/video/video.php?v=10151115613023981

Her er den. Vil lige sige at vi løb først springsløb i noget der mest af alt mindede om snestorm. Det væltede bare ned med sne!!

Og så blev det det smukkeste efterårsvejr bagefter :-D

På videoen kan man tydeligt se, at han tidligere på dagen (på springbanen) knaldede direkte ind i de første to spring. For her koncentrerer han sig godt nok om at få røven med! Ved godt at feltforhindringerne er langsomme, men hellere langsomt og sikkert... :lol:

Jeg kan heller ikke se den, den er nok kun tilgængelig for dine facebookvenner. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Me too... :cry: Og jeg var inde at kigge på den tidligere i går, der stod sidste tilmelding en gang i november. Så pludselig om aftenen, efter at jeg havde læst dit indlæg, var det ændret... Jeg kan love for at jeg skyndte mig at tilmelde OcH i januar, det skal jeg bare med til!

Der står jo også max 300 starter... Jeg har kun fire starter med mine to, så jeg har ikke været grådig :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Der står jo også max 300 starter... Jeg har kun fire starter med mine to, så jeg har ikke været grådig :D

Jeg er så helt vild grådig, her på matriklen har vi ÆDT 14 starter.

Og Amocca, hvis du nu fulgte lidt med på facen, så havde jeg advaret i vores DM gruppe om at det var ved at være slut (jo ved godt du er på oplevelser i øjeblikket)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så helt vild grådig, her på matriklen har vi ÆDT 14 starter.

Og Amocca, hvis du nu fulgte lidt med på facen, så havde jeg advaret i vores DM gruppe om at det var ved at være slut (jo ved godt du er på oplevelser i øjeblikket)

14 starter... Jeg ville gå bankerot hvis jeg sku betale for 14 løb til et stævne :skraek: Har du et pengetræ et hemmeligt sted? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

14 starter... Jeg ville gå bankerot hvis jeg sku betale for 14 løb til et stævne :skraek: Har du et pengetræ et hemmeligt sted? :slem:

Jep, pengetræ. Heldigvis er jeg så heldig at Dch Horsens har lejet min hal til arrangementet og mit tidstagningsudstyr, så jeg tror endda jeg kommer ud af weekenden med et lille overskud, men skal jo hellere ikke betale det store til benzinen

Link til indlæg
Del på andre sites

Mig (selvom jeg ikke har fået nogen mail), veninden (manden bliver hjemme) Sonja, Anne/Holly, flere?

Juhuu.. Jeg har heller ikke fået en mail endnu, men et girokortet på 0 kr - ligesom Anne. Mystisk.

flere fra mine gamle og nye klub kommer også. Og Sanne (bamseida). Og.... Trænede faktisk sammen med Anne sidste uge, meget hyggeligt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu.. Jeg har heller ikke fået en mail endnu, men et girokortet på 0 kr - ligesom Anne. Mystisk.

flere fra mine gamle og nye klub kommer også. Og Sanne (bamseida). Og.... Trænede faktisk sammen med Anne sidste uge, meget hyggeligt :)

Anne og jeg fik mail med katalog i går aftes (omkring kl. 21), mystisk at du og Petrine ikke har fået.

Lille Louie kommer også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Du står i, du løber lige efter mig og LL. ;-) Jeg kan godt videresende det, hvis jeg får din mailadresse. :-)

Tak! Har fået fat i det nu, men ellers mange tak for hjælpen...

Er det så her man gerne må sige, at jeg tror Duffy og jeg bare er katalogfyld? :nar: Alle er kl 3 hunde (næsten), så jeg tror bare lige, at jeg pakker mine forventninger lidt væk.

Synes faktisk at det er lidt træls og demotiverende (og uretfærdigt) at man som (netop oprykket) kl 2 hund skal løbe mod klasse 3 hunde. Der er en grund til hvorfor jeg aldrig (gider) løber åbne klasser - jeg jo ikke rigtig noget at gøre i dem. Suk. :genert:

Men idet mindste kommer der en masse søde mennesker, så det bliver en hyggelig weekend :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så prøv at være klasse 1 hund og skulle løbe klasse 1 med sin hund, og så finde ud af at der er en der stiller til start i samme klasse med sin hund der er både dansk spring champion og dansk agility champion... Suk... Nå, men jeg vandt da SP1 med den gamle og fik oprykning til SP2... Man kan ikke altid regne med at folk bare vinder fordi de løber en højere klasse...

Vi har forøvrigt også præsteret at slå hunde i de åbne klasser, der er i klasse 3, men det handler jo om banen og formen på dagen... Så op med modet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak! Har fået fat i det nu, men ellers mange tak for hjælpen...

Er det så her man gerne må sige, at jeg tror Duffy og jeg bare er katalogfyld? :nar: Alle er kl 3 hunde (næsten), så jeg tror bare lige, at jeg pakker mine forventninger lidt væk.

Synes faktisk at det er lidt træls og demotiverende (og uretfærdigt) at man som (netop oprykket) kl 2 hund skal løbe mod klasse 3 hunde. Der er en grund til hvorfor jeg aldrig (gider) løber åbne klasser - jeg jo ikke rigtig noget at gøre i dem. Suk. :genert:

Men idet mindste kommer der en masse søde mennesker, så det bliver en hyggelig weekend :banan:

Arh, hverken LL eller jeg er i klasse 3, og det er Aage da heller ikke. ;-) Og Tyson og jeg løb altså også åbne klasser, da vi var i klasse 1, og vi løb jævnligt fejlfrit. Vi har aldrig løbet hurtigt nok i de åbne til at ligge i top, men jeg har nu været glad for vores midterplaceringer, og det har været super træning. :-) Og så vi har oven i købet en gang været til præmieoverrækkelse i en åben klasse - det var vist en prangende 8. eller 9. plads. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh, hverken LL eller jeg er i klasse 3, og det er Aage da heller ikke. ;-) Og Tyson og jeg løb altså også åbne klasser, da vi var i klasse 1, og vi løb jævnligt fejlfrit. Vi har aldrig løbet hurtigt nok i de åbne til at ligge i top, men jeg har nu været glad for vores midterplaceringer, og det har været super træning. :-) Og så vi har oven i købet en gang været til præmieoverrækkelse i en åben klasse - det var vist en prangende 8. eller 9. plads. :mrgreen:

Ja, i Hillerød - det var så sejt! :ivrig:

Men ja, det er da kun halvdelen af deltagerne, der løber klasse 3 i DKK. Vi har da f.eks. heller ingen pinde i Klasse 2. Men vil da langt heller løbe mod dygtige modstandere end vinde alt i en for let klasse. Men nu skal jeg nok ikke gøre mig nogle forhåbninger, for Louie kan nok alligevel ikke komme over springene :lol: Men nu må vi se. Hvis nu alle andre bliver disket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig er det federe med noget udfordring! Der er også kun tre små hunde i letøvet.

Jeg synes bare de letøvet baner som jeg løb til DGI i smørum i sep var svære nok, og der havde jeg 1 fejlfrit løb, 1 med en væring og 2xdisk, så der var "udfordring" nok.

300 kr er bare meget at bruge på "ren træning", hvis man (i mit tilfælde) kigger på de andre "konkurrenter" på listen og vurderer ens "chancer" :)

Synes bare at det ville være bedre at lave klasser ligesom til DKK....

Men nu må vi se - glæder mig i hvert fald... Især nu hvor jeg med god samvittighed kan løbe agility med Duffy efter at dyrlægerne har dømt operation ude (indtil videre) :)

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

mon ikke godt vi kan lave en vintertråd nu? Det er i hvertfald koldt nok her til morgen! Jeg er meldt til den 10. november, kan ikke huske om jeg har skrevet det, og så har jeg lige meldt den 1. december også. Og overvejer noget den 18. november, men der kan jeg melde på dagen, så det kommer an på vejret (er udendørs).

Link til indlæg
Del på andre sites