Hop til indhold

Agilitykonkurrencer fælles - sommer / efterår 2012

Amocca
 Share

Recommended Posts

Hvor sejt Christian! Karla og jeg blev også disket i alle vores løb til første stævne, men til vores andet vandt vi sgu springløbet! Så den kopierer du bare lige :mrgreen:

Karla og jeg kommer også til Odense :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 959
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mig og Kolo har lige været til vores første stævne i køge. Det gik rigtigt godt selvom vi blev diskede alle løb, men vi var der mest for at træne til "stævnemiljø". Vi var tilmeldt 2 dage, første dag var mest sådan en "fest" og han fjollede lidt rundt. Anden dag gik rigtigt godt, han var super dygtig :hjerte:

Næste stævne er DCH Odense, er der nogle der skal derhen? Mig og min mor og moster korvis komme :mrgreen:

-:mrgreen:Christian:mrgreen:

Tillykke med jeres første stævne, Christian! :5up: Dejligt at I havde en god oplevelse. Din mor sendte mig et billede fra stævnet - Kolo blev vist meget træt til sidst... :lol::lun:

trætkolo.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad? Kommer der kun 15 til DM eller hvordan? Du tager da bare et nyt udtag så! (troede dm-udtag var absolutte og ikke relative :hmm:)

Ja, tager den sgu' næste gang. Altså, jeg satser ikke på DM, vil bare gerne prøve at få et enkelt udtag i denne sæson.

Ved ikke om det var mere held end forstand, at vi kom fejlfrit igennem (banen var temmelig let).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste rigtige DM der var, må da have været fælles dm, hvor folk for begge lejre havde interesse i at deltage... Men det ville DKK ikke forsætte med, for DcH ville ikke afskaffe deres eget DM(hvilket de sjovt nok selv gerne måtte beholde:roll:)...

Du har ret - det er ærgerligt at de ikke kan blive enige om at lave et fælles... det ville give mere mening... men der er jo desværre ikke meget de kan blive enige om...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er fjollet, at der ikke er mere samarbejde på tværs. Jeg mener da helt klart, at der burde være et fælles DM. Tosset!

Man kunne sandelig også spare mange kroner ved at ligge basisuddannelserne sammen på tværs. jeg har været igennem dem begge og det var vitterligt de samme ting de gennemgik *gaaab* Selvfølgelig kan man ikke gå på tværs ved alle overbygningerne, da DCH lydighed og LP jo er meget forskellige... men agility og rally kunne vel også snildt lægges sammen uden de store kvaler...

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kunne sandelig også spare mange kroner ved at ligge basisuddannelserne sammen på tværs. jeg har været igennem dem begge og det var vitterligt de samme ting de gennemgik *gaaab* Selvfølgelig kan man ikke gå på tværs ved alle overbygningerne, da DCH lydighed og LP jo er meget forskellige... men agility og rally kunne vel også snildt lægges sammen uden de store kvaler...

Og kunne man det, så var det jo også muligt at åbne op for træning i LP i DcH-regi og omvendt... Jeg ved at hernede er der ikke mange steder at træne LP programmet. Og man har slet ikke mulighed for at træne agility... Vi fik nemlig forspørgsel fra afdelingen her i Vordingborg om de kunne komme og træne AG hos os...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det ville da være en idé. Og måske tænke DGI med i uddannelsesdelen, nu man var i gang.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det eneste rigtige DM der var, må da have været fælles dm, hvor folk for begge lejre havde interesse i at deltage... Men det ville DKK ikke forsætte med, for DcH ville ikke afskaffe deres eget DM(hvilket de sjovt nok selv gerne måtte beholde:roll:)...

Åh hvor er det bare typisk DKK!

Den der arrogrance, er faktisk en af de primære grunde til jeg stadig ikke er medlem ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg modtaget info om næste konkurrence, så håber jeg Sally er helt klar. Tager til træning på tirsdag og ser hvad hun siger! Det er et en-dagsstævne næste søndag, der hvor jeg plejede at træne med Indy og Charles. Der er 8 ringe, og jeg skal selvfølgelig løbe i ring 1 og 8. (som ligger længst muligt væk fra hinanden) Det skal nok gå galt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin dag i Albertslund. Og fedt at de havde lagt alle klasseløbene om formiddagen, så vi er tidligt hjemme, fordi vi ikke skulle løbe de åbne klasser. :5up:

Tyson var fejlfri i SP2 - det var godt nok ikke vores smukkeste løb, men det gik da med hiv og sving. :lol: Vi blev nr. 4, så ingen pind, men pyt med det - vi vil jo alligevel også helst blive i klasse 2. :mrgreen:

I AG2 løb han super, super godt, men jeg glemte banen midt i det hele og hev ham væk fra vippen, selvom det faktisk var den, han skulle tage. Så det gav en vægring, øv. Men 100% min fejl, Tyson var en stjerne. Jeg nåede ikke at se vores placering i det løb, det må jeg tjekke i morgen.

Og mine kursister var super dygtigt! :banan: Petrine gennemførte for første gang et løb uden disk og blev nr. 8 i AG1, sgu! :banan:

Anne og Holly havde to super flotte løb. I AG1 havde de en vægring på slalommen og blev nr. 5, og i SP1 løb de fejlfrit, blev nr. 3 og fik en pind! :banan:

Lumi var suveræn i AG1, hun var hurtig, sikkert, selvstændig og havde fremdrift, Aina kunne sende hende over/gemme forhindringerne på lang afstand og havde dermed god tid til selv at få placeret sig godt. Desværre gik hun i sort over slalommen, så det blev et disk, men super, super flot løb. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke til jer alle - men især til Petrine! :banan:

Vi har også haft en god dag! Karla var flyvende! Og startede ud med to fejlfri løb i åben. I ag-løbet glemte jeg dog banen og spildte tid på at løbe i cirkler om mig selv :lol: så tiden var ikke hvad den burde have været. Men vi vandt spring og blev nr 2 i ag.

AG2 og SP3 lå oveni hinanden, så godt man havde oplevet Belgien og haft 3 baner i hovedet på een gang :mrgreen: så gik 2 styks jo som en leg :lol: glemte ingen af banerne, men det lykkedes mig at skabe vægringer i begge løb... det var dog svære baner, så vi fik en 2. plads i dem begge med vores 5 fejl :klap:

Så en god dag i Herning for os - uden en eneste disk :banan: Står dog lidt undrende over, at jeg fik præmie i kl3 sp hvor vi var 6 i klassen, men ingen præmie i ag2 hvor vi også var 6 :vedikke: vi blev nr 2 i begge klasser.... men skidt nu med det... Vi overlever nok uden :blink:

285775_10150918682357054_1601057512_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tillykke til jer alle - men især til Petrine! :banan:

Vi har også haft en god dag! Karla var flyvende! Og startede ud med to fejlfri løb i åben. I ag-løbet glemte jeg dog banen og spildte tid på at løbe i cirkler om mig selv :lol: så tiden var ikke hvad den burde have været. Men vi vandt spring og blev nr 2 i ag.

AG2 og SP3 lå oveni hinanden, så godt man havde oplevet Belgien og haft 3 baner i hovedet på een gang :mrgreen: så gik 2 styks jo som en leg :lol: glemte ingen af banerne, men det lykkedes mig at skabe vægringer i begge løb... det var dog svære baner, så vi fik en 2. plads i dem begge med vores 5 fejl :klap:

Så en god dag i Herning for os - uden en eneste disk :banan: Står dog lidt undrende over, at jeg fik præmie i kl3 sp hvor vi var 6 i klassen, men ingen præmie i ag2 hvor vi også var 6 :vedikke: vi blev nr 2 i begge klasser.... men skidt nu med det... Vi overlever nok uden :blink:

Og så skriger du det ikke højt nok ud, så jeg kunne komme og se jer? :damn:

Nå, men i klarede jer da heldigvis godt, selvom i gik glip af et formidabelt heppekor :mrgreen:

Og tillykke til alle jer andre også!! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites