sonja77 Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Endnu en god dag i Albertslund. Første løb var SPÅ. Tyson var træt, solen bagte, og han gad faktisk ikke rigtigt. Så vi startede ret langsomt, undervejs peppede han dog noget op og løb hurtigere, men aldrig så hurtigt, som han rent faktisk kan. Jeg indrettede min handling efter, at han løb langsomt, så jeg løb flere gange helt op til forhindringer med ham, hvor jeg normalt bare ville sende ham hen mod dem og så selv stille mig parat ved den næste. Vi var fejlfri, men havde desværre 2,34 sekunders tidsfejl, så intet DM-udtag. 17. plads. Jeg var dog tilfreds nok - udover det langsomme tempo løb han rigtig godt. Andet løb var SP2 og lå først sidst på eftermiddagen. Halvanden time før vi skulle løbe, gav jeg Tyson noget pemmikan, og jeg tror sgu, at det virkede, for han var i hvert fald godt peppet op og løb i rigtig fin fart. Jeg troede, at vi var fejlfri, men fandt bagefter ud af, at han havde væltet den ene bom i flyvet. Pis også, for vi var faktisk tredjehurtigst, så vi ville have fået en pind! Nu fik vi en fjerdeplads i stedet for, og det var jo også ok. Jeg var meget, meget tilfreds med, hvordan han løb, og han har aldrig så meget som rørt flyvet med en negl før, så jeg regner med, at det var en engangsforteelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vores SP2-løb i dag, der ville have givet en pind, hvis han ikke havde ramt flyvet. Jeg var lige ved at tabe ham efter andet spring (da jeg åbenbart var for koncentreret om at få mig placeret rigtigt efter spring 3 og ikke holdt øjnene på ham - Aina skældte mig ud ), men ellers gik det super super fint, synes jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vores SP2-løb i dag, der ville have givet en pind, hvis han ikke havde ramt flyvet. Jeg var lige ved at tabe ham efter andet spring (da jeg åbenbart var for koncentreret om at få mig placeret rigtigt efter spring 3 og ikke holdt øjnene på ham - Aina skældte mig ud ), men ellers gik det super super fint, synes jeg. :klap: Hvor er i gode! Men sig mig! Bor vi i samme land? Du udtaler sætninger som: "solen bagte" og på din video ser det jo ud som om det er sommer Vi har jo så løbet agility i pisregn og stormvejr i dag... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Fin fart på Tyson, yay :banan: (ærgeligt pemmikam ikkke dur til allergihund, for så have vi også prøvet det) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Sådan har jeg det også, vil helt have hunderelaterede ting (og ingen pokaler, hihi). what!?! Er du også en af dem? Vig bort usling... jeg eeelsker pokaler! Er totalt pokal-ho! Og bliver lykkelig når jeg opdager at der er pokaler i de åbne klasser, som her i weekenden... for efter kl.1 er det jo som regel slut med den slags... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 :klap: Hvor er i gode! Men sig mig! Bor vi i samme land? Du udtaler sætninger som: "solen bagte" og på din video ser det jo ud som om det er sommer Vi har jo så løbet agility i pisregn og stormvejr i dag... Det var det mærkeligst vejr i dag. Det skiftede hele dagen konstant mellem lummert og overskyet, bagende solskin, og det vildeste skybrud, hvor de måtte indstille løbene, fordi deltagerne ellers ville blive skyllet væk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 what!?! Er du også en af dem? Vig bort usling... jeg eeelsker pokaler! Er totalt pokal-ho! Og bliver lykkelig når jeg opdager at der er pokaler i de åbne klasser, som her i weekenden... for efter kl.1 er det jo som regel slut med den slags... Vi har jo støvallergi, så de ender inde bagerst i et rodeskab (og de fylder!).. Men da jeg red elskede jeg dem også lidt, så kan godt følge dig i at de er lidt 'hyggelige'. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Det var det mærkeligst vejr i dag. Det skiftede hele dagen konstant mellem lummert og overskyet, bagende solskin, og det vildeste skybrud, hvor de måtte indstille løbene, fordi deltagerne ellers ville blive skyllet væk. Det lyder som det vi havde igår... idag havde vi bare det vildeste blæst - pindene blæste af springene og teltene væltede - og regn.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Så har vi søster-agility-hygge-weekend!!! :banan: Vi har jo været til stævne i Svendborg i dag, og for at forberede os reddi godt var vi ude at træne i går aftes... Vi trænede og trænede, og terpede og terpede... Og det gik jo godt... (ingen kommentarer om Korvis' manglede BH, tak! ) Men til stævne går det bare anderledes: [video=youtube;Ceupzg-hw7c] Nå nå, men HF's anden største pokal-ho fik da en pokal for en 2. plads i SP 1 (med 5 fejl), og Maria vandt en superflot line! Så var vi glade! :klovn: Alt i alt gik det fint, Marias mål var slalomindgange, og hun fik 4 perfekte slalomer. :5up: Korvis håbede på en nogenlunde styrbar hund - og kunne nøjes med at bære hunden ud af banen en enkelt gang... :klap: Nu skal vi drikke rødvin resten af søsterweekenden - SKÅL!!!! MVH Korvis og MariaUhr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Skål og tillykke med pokalen! Er det bare fordi han er usandsynligt langsom til at hive armen op i dit første løb (altså fejlen på nedrivning), er det fordi han ser en han kender han vil hilse på, eller giver han dig en vippefejl? For det giver da ikke mening.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Så har vi søster-agility-hygge-weekend!!! :banan: Vi har jo været til stævne i Svendborg i dag, og for at forberede os reddi godt var vi ude at træne i går aftes... Vi trænede og trænede, og terpede og terpede... Og det gik jo godt... (ingen kommentarer om Korvis' manglede BH, tak! ) Men til stævne går det bare anderledes: [video=youtube;Ceupzg-hw7c] Nå nå, men HF's anden største pokal-ho fik da en pokal for en 2. plads i SP 1 (med 5 fejl), og Maria vandt en superflot line! Så var vi glade! :klovn: Alt i alt gik det fint, Marias mål var slalomindgange, og hun fik 4 perfekte slalomer. :5up: Korvis håbede på en nogenlunde styrbar hund - og kunne nøjes med at bære hunden ud af banen en enkelt gang... :klap: Nu skal vi drikke rødvin resten af søsterweekenden - SKÅL!!!! MVH Korvis og MariaUhr Tillykke med pokalen! :5up: Hvor må det være fedt at kunne dele sin store interesse med sin søster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Skål og tillykke med pokalen! Er det bare fordi han er usandsynligt langsom til at hive armen op i dit første løb (altså fejlen på nedrivning), er det fordi han ser en han kender han vil hilse på, eller giver han dig en vippefejl? For det giver da ikke mening.... Ja, den har vi også siddet og spekuleret over... Men ved slowmotionafspilning er vi kommet frem til at det må være en vippeopgang, andet kan vi ikke se... Og tak! Tillykke med pokalen! :5up: Hvor må det være fedt at kunne dele sin store interesse med sin søster. Tak! Ja, det er virkelig sjovt at vi deler interessen! Og nu kommer nevøen jo også med, så er vi tre! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Tillykke til Korvis og søster :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Tak for svar Øh ej hvor ufedt... Kommer aldrig på udstillinger... Og skal man ikke betale entre for at komme ind? Jeps, spurgte og man kunne ikke komme ind i Ballerup på et agilitynummer vil prøve at skrive til DKK, at det er lidt tumpet, når man får præmiekuponer til boderne der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Jeps, spurgte og man kunne ikke komme ind i Ballerup på et agilitynummer vil prøve at skrive til DKK, at det er lidt tumpet, når man får præmiekuponer til boderne der. Får man præmiekuponer til udstillingsboder som præmier? Hvor fedtet er det lige... Jeg er seriøst i chok over hvor nærig man kan være som arrangør! Det koster en formue at stille op hos DKK, så må de sgu godt lige tage sig sammen og i det mindste have nogle hæderlige præmier... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Får man præmiekuponer til udstillingsboder som præmier? Hvor fedtet er det lige... Jeg er seriøst i chok over hvor nærig man kan være som arrangør! Det koster en formue at stille op hos DKK, så må de sgu godt lige tage sig sammen og i det mindste have nogle hæderlige præmier... I får da i det mindste præmier. I rally skal vi være heldige at få noget overhovedet - og der endelig er noget er det f.eks. prøveposer af foder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 I får da i det mindste præmier. I rally skal vi være heldige at få noget overhovedet - og der endelig er noget er det f.eks. prøveposer af foder. Vil sgu hellere have en prøvepose med foder end en 25kr præmiebon til en DKK udstilling... Men princippet i det, er bare for ringe... et DKK stævne koster omkring 300 kr at deltage i, så kan der sgu godt som minimum være en ordentlig præmie til eb værdi af minimum 50 kr (og nej, sgu ikke 2 præmiebonner af 25 ) det koster jo 60 kr at komme ind på en DKK udstilling for at bruge sine skallede 25kr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 I får da i det mindste præmier. I rally skal vi være heldige at få noget overhovedet - og der endelig er noget er det f.eks. prøveposer af foder. Ej, hvaad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vil sgu hellere have en prøvepose med foder end en 25kr præmiebon til en DKK udstilling... Men princippet i det, er bare for ringe... et DKK stævne koster omkring 300 kr at deltage i, så kan der sgu godt som minimum være en ordentlig præmie til eb værdi af minimum 50 kr (og nej, sgu ikke 2 præmiebonner af 25 ) det koster jo 60 kr at komme ind på en DKK udstilling for at bruge sine skallede 25kr! Hvis man så i det mindste kunne "betale" sin entre med dem... Så har jeg hele 40 kr at shoppe for derinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vil sgu hellere have en prøvepose med foder end en 25kr præmiebon til en DKK udstilling... Men princippet i det, er bare for ringe... et DKK stævne koster omkring 300 kr at deltage i, så kan der sgu godt som minimum være en ordentlig præmie til eb værdi af minimum 50 kr (og nej, sgu ikke 2 præmiebonner af 25 ) det koster jo 60 kr at komme ind på en DKK udstilling for at bruge sine skallede 25kr! Vi giver så "kun" 175 til DKK og omkring 130 til DCH (for både alm. og åben) Ej, hvaad? I søndags fik vi pokaler (altså dem der var placerede) og niks weiter. Forrige weekend blev jeg nr. 3 og vandt en pivebold, en lillebitte pose RC Educ og en drikkedunk fra min arbejdsgivers konkurrent. Det var vist samme lille pose til alle. placerede. Samtidig kunne vi stå og se på hvordan de slæbte præmier ned til agility. Forstå mig ret. Jeg stiller ikke op for at vinde præmier, men alligevel føler jeg mig sådan lidt "øv" .... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Vi giver så "kun" 175 til DKK og omkring 130 til DCH (for både alm. og åben) I søndags fik vi pokaler (altså dem der var placerede) og niks weiter. Forrige weekend blev jeg nr. 3 og vandt en pivebold, en lillebitte pose RC Educ og en drikkedunk fra min arbejdsgivers konkurrent. Det var vist samme lille pose til alle. placerede. Samtidig kunne vi stå og se på hvordan de slæbte præmier ned til agility. Forstå mig ret. Jeg stiller ikke op for at vinde præmier, men alligevel føler jeg mig sådan lidt "øv" .... Altså, jeg har jo pokal-fetisch, så hvis jeg vandt en pokal eller lign. fremfor DKK kupon'er eller foder, så ville jeg være overlykkelig! Vandt også foder i går, hvilket jeg gav væk, da Duffy hr allergi.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Altså, jeg har jo pokal-fetisch, så hvis jeg vandt en pokal eller lign. fremfor DKK kupon'er eller foder, så ville jeg være overlykkelig! Vandt også foder i går, hvilket jeg gav væk, da Duffy hr allergi.... Nu står der jo i DCH's reglement hvor mange pokaler, der skal gives ud fra hvor mange deltagere, der er i en klasse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Altså, jeg har jo pokal-fetisch, så hvis jeg vandt en pokal eller lign. fremfor DKK kupon'er eller foder, så ville jeg være overlykkelig! Vandt også foder i går, hvilket jeg gav væk, da Duffy hr allergi.... Yay, endnu en pokal-ho på HF! :5up: Tror ellers kun det er Amocca og mig der tør stå frem og erkende vores svaghed for disse fantastiske skræmsler... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Nu står der jo i DCH's reglement hvor mange pokaler, der skal gives ud fra hvor mange deltagere, der er i en klasse. Ikke agility, der står vist kun antal "præmier"... Men mange bruger pokaler i klasse 1, og div. andre præmier i de andre klasser. Godt jeg stadig er i klasse 1, vil aldrig videre... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Nu står der jo i DCH's reglement hvor mange pokaler, der skal gives ud fra hvor mange deltagere, der er i en klasse. naaaah, er det ikke bare præmier... ikke pokaler? Tror ikke de SKAL give pokaler... edit. Korvis var hurtigst great minds think alike! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts